Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihka ensimmäistä kertaa meidän 15-vuotisen taipaleen aikana tuli ajatuksiin JSSAP!!

Vierailija
15.03.2008 |

Eli meillä neljä lasta, nuorin 7kk hyvin hyvin huonosti yönsä nukkuva vauva.

Minä äitiyslomalla, mies töissä, ja yleensä väsynyt siitä kun tekee paljon töitä.

Tänä aamuna mies oli herännyt klo 6.

Vauva heräili valvotun yön (minä valvoin, mies nukkui) jälkeen klo 7. Vein vauvan isälleen olkkariin n. klo 7.30, ja painuin itse takaisin nukkumaan ajatuksena se, että kun mies valvoo kuitenkin ja minä olen yön hörhöillyt vauvan kanssa.

Klo 8.30 heräsin siihen, kun mies huutaa vauvalle " aukase se suus kunnolla" , siis olivat aamupuurolla.

Siinä vaiheessa nousin sängystä, kun mies oli aikansa huutanut vauvalle suurinpiirtein (liioiteltuna) vittua ja perkelettä, ja kysyin mikä ihme täällä on hätänä.

Mies sanoi (en muista tarkkoja sanakäänteitä), " sinäkin voisit nousta tuolta joskus"

Siis minä, joka just olin valvonut ties monennenko yön vauvan kanssa.

Ok, miehellä on päivätyö, minä olen " vain" kotona, mutta meillä on 4 lasta, joista minä huolehdin päivisin, ja valvon vielä vauvan kanssa yöt, oli arki tai pyhä.

MILLOIN HELVETISSÄ MINÄ SAAN NUKKUA???

Viimeksi nukuin täyden yön v. 06 lopussa tai v. 07 alussa ihan viimeisen alkuraskaudessa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi helvetissä teit neljännen lapsen? Järkeä saa käyttää ja ehkäisyä myös=)

Vierailija
2/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, mutta tuostakin selviää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri sitä väsyneen ihmisen käytöstä. Menee yli vaan ja ei jaksa. Tuolla huutamisella halusi herättää sinunkin.

Tarvisitte lepoa molemmat, myös sinä tietysti. Saisitteko hoitajaa järjestymään?

Itsellä on kaksi lasta ja mieli tekisi kovasti lisää. En uskalla oikein kuitenkaan hankkia koska molemmat vauvat on meillä kovasti valvottaneet ja ainoa ajatus on noilta ajoilta että kun vaan sais nukkua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä