Miksi miehet tykkää nuolla?
Kommentit (24)
Tai ainakin minä tykkään ihan älyttömästi..
Tärkein on tietenkin nautinnon antaminen, se jo itsessään on merkittävä syy, mutta nautin itsekin suunnattomasti mausta, tuoksuista ja tuntumasta! Mikään ei ole ihanampaa kuin kiihottunut klitoris kielen alla, tai kosteiden häpyhuulten puhtaaksi nuoleskelu...
Vierailija:
tai kosteiden häpyhuulten puhtaaksi nuoleskelu...
Jotkut varmaan jopa tykkää siitä...
Jotkut haluaa tuottaa nautintoa kumppanilleen
Jotkut tekee siks että vois saada vastapalveluksen.
Miks naiset imee munaa?
Varmaan samat syyt pätee tässäkin...
...ja tällaista kostuvaa naista on todella nautinnollista nuolla!
haluan antaa vaimolle orgasmeja nuolemalla, mukavaa nuolla posliinista kiimaista pillua ja sen jälkeen kyrpää kunnolla niin vaimokin saa orgasmeja sarjassa, joskus vielä lopuksi nuolen pillun puhtaaksi spermasta.
Posliini ei kovin usein ole sängetön.
Vierailija:
mukavaa nuolla posliinista kiimaista pillua
on kiva nuolla kun toinen nauttii ja se, kun huomaa että alapää kostuu kunnolla ja klitoris turpoaa, se on kuulema todella kiihottavan näköistä.
Itse joskus olen hävennyt, kun kiihotun ja mun alapää todellakin muuttuu erittäin liukkaaksi ja turpoaa varmaan kaksinkertaiseksi, mutta mies pitää siitä, tuskin se suuseksiäkään antaisi niin antaumuksella jos ei tykkäis.
Itse tykkään ottaa suihin, koska on mukava nähdä toisen nauttivan ja miehen penis on niin komea!
Olen keskustellut monen miehen kanssa asiasta.
Suurin osa miehistä tykkää kylläkin kenen kanssa olen keskustellut :)
Itse en tykkää vastaan ottaa suuseksiä, joka on harvinaista kuulema :)
Tykkään tosin antaa sitä ;)
Vierailija:
Itse en tykkää vastaan ottaa suuseksiä, joka on harvinaista kuulema :)
Tykkään tosin antaa sitä ;)
Jotenkin inhottava olo tulisi. Enkä kyllä tykkää siitäkään jos mies sormin menee alakertaan räpelöimään. Yöks!
En voi tajuta miten joku haluaa tunkea päänsä ja suunsa naisen jalkoväliin. Sen nyt vielä ymmärän että mies saa suuseksiä kun vehkeet ovat siinä kätevästi esillä, mutta jotenkin ois noloa ite olla saavana osapuolena.
No, onneksi mies on samaa mieltä, sanoo että olisi luonnotonta käydä nuoleskelemaan naisen pissivehkeitä.
Hyväksyn kyllä jos et halua saada suuseksiä. Ymmärrä en kun itse rakastan sitä. Oletko edes kokeillut?
Mutta että ei saa sormillakaan " räpelöidä" ??? Minkähänlaista esileikkiä teillä on tapana harrastaa???
Noh kai se posliini viiva on vaan niin kiihottava näkemys että pakko nuolla pillua.
Ihan hyvä lisäys, mutta ois ollu monta tuoreampiakin ketjuja samasta aiheesta täällä. :)
Älä yleistä. Todella moni ei tykkää.
Tykkäättekö naiset että teidän pillua nuollaan? Mua miehenä ajatuskin alkaa panettaa.olisko sinkku naista tarjolla/panoseuraa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:52"]
Tykkäättekö naiset että teidän pillua nuollaan? Mua miehenä ajatuskin alkaa panettaa.olisko sinkku naista tarjolla/panoseuraa.
[/quote]
Olis kiva kokea joskus sellaiselta, joka osaa homman. Tähän mennessä en vielä tiedä tykkäänkö siitä.
todella ihanaa, kun nainen istuu naaman päällä ja pillumehut tulee suoraan suuhun.Mikään ei ole tätä kiihottavampaa
se, kun nainen ynisee nautinnosta. Eihän tuo suoritteena mikään erityisen kiihottava ole, kieli ja leuka väsyy. On itsetuntoa kohottavaa, kun nainen antautuu nuoltavaksi ja pitää siitä. Ja tietysti kunnon lärpäkkeitä on mukavampi näykkiä ja lipoa kuin viivaa. Klitoriksen alapuolinen karvattomuus on plussaa.