Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tykkää nuolla?

Vierailija
15.03.2008 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässsä nainen, joka tykkää kyllä ja ex osasi sen todella hyvin. Nyt pitäisi löytää toinen samanlainen taituri. Kannattasi kokeilla niidenkin naisten, joita pelkkä ajatus ällöttää. Useimmiten paras hetki koko seksissä ja siitä on kyllä hyvä jatkaa vielä perinteiseen...

Vierailija
22/24 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. kuinka erilaisia naiset ovat. Nykyinen kumppani ei saa orgasmia suuseksissä ja se hieman harmittaa.

Olen ammatistakin johtuen ollut suht monen naisen kanssa sängyssä ja pimpin nuoleminen on ollut aina lempiasioitani. Iso osa naisista myös saa huipun siinä, mutta toisinaan tulee vastaan poikkeuksia.

Onneksi vaimokkeella on muita kompensoivia puolia, eikä maailma ole siihen kaatunut.

Toisinaan kuitenkin kaipaa sitä naisen kiemurtelua kun nuolee. Todellakin lempihommaani. Miehen vinkkelistä se on lempeä tapa alistaa. Meille kun se valta on iso juttu. Näin ainakin omasta vinkkelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:12"]

Hauskaa. kuinka erilaisia naiset ovat. Nykyinen kumppani ei saa orgasmia suuseksissä ja se hieman harmittaa.

Olen ammatistakin johtuen ollut suht monen naisen kanssa sängyssä ja pimpin nuoleminen on ollut aina lempiasioitani. Iso osa naisista myös saa huipun siinä, mutta toisinaan tulee vastaan poikkeuksia.

Onneksi vaimokkeella on muita kompensoivia puolia, eikä maailma ole siihen kaatunut.

Toisinaan kuitenkin kaipaa sitä naisen kiemurtelua kun nuolee. Todellakin lempihommaani. Miehen vinkkelistä se on lempeä tapa alistaa. Meille kun se valta on iso juttu. Näin ainakin omasta vinkkelistä.

[/quote]

"Olen ammatistakin johtuen ollut suht monen naisen kanssa sängyssä" Mikähä mahtaa olla ammattis, gigolo?

Ja miten nuoleminen liittyy alistukseen? Nainenhan se siitä nauttii.

Vierailija
24/24 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa naiset puhelinnumeroa jos joku haluis isoo kyrpää???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi