Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka loukkaantuu MLL:n joulukortista?

Vierailija
27.11.2008 |

No niin AV-mammat. Ostin taas tapani mukaan 2-osaisia, kuoreen laitettavia, MLL:n joulukortteja. Heti ostamisen jälkeen iski kuitenkin paniikki. Lähetän kortit lähituttavilleni, jotka kaikki juhlivat joulua (eivät siis loukkaannu hyvän joulun toivottamisesta). Mutta voisiko joku heistä loukkaantua tuosta kortista? Korttien kuvissa mm lapsia, kynttilöitä, joulukuusi... Apua, pitänee ostaa varakortit, joslöytyy jokin sellainen asia, josta joku voisi loukkaantua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan hidas, mutten ollenkaan ymmärrä, mitä loukkaantumista noissa voisi olla?

Vierailija
2/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattanee ottaa varman päälle ja jättää ainakin ne lapsikuvalliset kortit kaappiin. Kuka niitä edes myy enää? Eikö kaikki kortinvalmistajafirmat ole tietoisia lapsijoulukorttien negatiivisista vaikutuksista mielenterveyteen?

Vierailija
4/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntani) saattaisi loukkaantua jo siitä, että kyseessä on MLL:n kortti (joka siis taas viittaa lapsiin!).

ap ;)

Vierailija
5/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä se soivatkin on täällä joskus lytätty. Ei jää paljoa vaihtoehtoja. Ja joku haukkui itse tehdyt tekeleetkin.

Vierailija
6/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lapset nyt ovat ainakin arka aihe ja entä jos joku luulee kuusen kuvan olevan leuhkimista, kaikilla kun ei ole kuusta varaa hankkia. Varovaisuutta peräänkuulutan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi