Pitäisi laittaa Vintediin, Toriin ja Facebookiin tavaraa myyntiin, että saan matkarahaa, mutta en millään jaksaisi
Väsyttää fyysisesti ja on veto pois. Ei mitenkään huvita kaivella tavaroita esille, kuvata niitä ja tehdä ilmoitukset. Vaan kun olisi pakko, että saan reissuun rahaa. Saan juuri ja juuri maksettua majoituksen heinäkuun lopussa tulevalla palkalla. Lentoliput ostin jo talvella ja ne on maksettu. Samoin junaliput lentokentälle ja takaisin on maksettu. Kentältä olen varannut menomatkalle restpodin ja vielä pitäisi saada sellainen varattua paluumatkalle. Reissuun lähtö on aikaisin aamulla ja paluu taas sitten myöhään illalla ja junat ei kulje sopivasti.
Nyt siis pitäisi saada reissuun mm. syömiseen ja paikallisliikenteeseen. Mistä saan motivaatiota tähän?! Tsempatkaa mua!
Kommentit (32)
Tuo kuvaaminen ja ilmoitusten teko on helpoin osuus. Odota vaan kun alkaa ”myytkö 5€”, ”tingin postitukset hintaan ”, ”voitko tuoda keskustaan”, ”sori en pääsekään noutamaan” -sekoilu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvaaminen ja ilmoitusten teko on helpoin osuus. Odota vaan kun alkaa ”myytkö 5€”, ”tingin postitukset hintaan ”, ”voitko tuoda keskustaan”, ”sori en pääsekään noutamaan” -sekoilu 🤣
Mä asun pienellä paikkakunnalla ja myyn ympäri Suomen. Aika harva ostaja on ollut tältä paikkakunnalta, joten postitus on ainoa vaihtoehto ja hinnoista en pahemmin tingi. On halvat hinnat monella tuotteella jo muutenkin ja oikeasti kalliita kuten aidosta villasta neulomaani villapaitaa en halvalla myy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa syödä viikko kaurapuuroa
Mitä tuo muka hyödyttää? Viikon kaurapuuron syönnillä ei pahemmin säästä, kun mun ruokabudjetti on muutenkin vain. n.150€/kk. Lisäksi en voi diabeetikkona syödä viikkoa pelkkää kaurapuuroa.
ap
Ei mulla on rahaa ostaa mitään sulta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla on rahaa ostaa mitään sulta.
Kysyinkö sulta ostatko jotain?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap oot vähän tosikko
Mene pois.
ap
Eihän sun tarvitse saada kuin menolippu. Koita edes sen verran terästäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit opetella lukemaan. Ja miksi helvetissä sä tulet mulle soittamaan suutasi, että mun ei tarvitse tulla takaisin????
ap
Tarvitsetko apua ja tsemppiä että aamulla pääset sängystä ylös? !?!
Vierailija kirjoitti:
Ap tarvii sen verran apua että joku sulkis sen viinapullon korkin ja antais vesilasin tilalle
Vierailija kirjoitti:
En! Mikä helvetti teitä äm miä taas vaivaa???
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarvii sen verran apua että joku sulkis sen viinapullon korkin ja antais vesilasin tilalle
Miksi olet tuollainen mulkku? En ole kännissä vaan ihan kuule selvinpäin. Jos sulla on tapana jatkuvasti ryypätä, niin älä oleta kaikkien muidenkin tekevän niin.
Mitähän helvetin väärää tässä mun aloituksessa muka oli?!!?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Parempi, että pysyt kotona kiukuttelemassa. Pistä vielä kaihtimet kiinni niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit opetella lukemaan. Ja miksi helvetissä sä tulet mulle soittamaan suutasi, että mun ei tarvitse tulla takaisin????
ap
No se olisi kaikille parempi, että olisit siellä ensi vuonna jo valmiiksi. Ei olisi tuotakaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Parempi, että pysyt kotona kiukuttelemassa. Pistä vielä kaihtimet kiinni niin helpottaa.
Itse aloitte soittaa mulle suuta täysin turhasta ja kun vastaan takaisin, niin silti mä olen vain muka syyllinen. Sairasta touhua teillä.
ap
Ap pyysi kannustamista, mutta palstan hyeenat taas hyökkäsi kimppuun. Eihän täällä voi mitään kirjoittaa ilman, että sekopäät ovat kimpussa. Ei ap:n aloituksessa ollut mitään väärää.
Ap kertoo, että hänellä on diabetes eikä voi sen vuoksi syödä viikkoa kaurapuuroa. Sitäkin vähä-älyiset alapeukuttaa.
Helpompaa syödä viikko kaurapuuroa