Rakasteletteko unissanne?
Siis en tarkoita unta, vaan me mieheni kanssa rakastellaan säännöllisesti unissamme, siis molemmat on unessa kun hommat alkaa ja olemme jo tosi pitkällä panotouhuissa kun vasta heräilemme. Siis tää on aivan totta ja ne kelle ollaan uskallettu asiasta kertoa ovat tietty ihmetelleet ja naureskelleet eikä oo koskaan kuulleetkaan moisesta. Me ollaan siis oltu ikuisuus jo yhdessä, tätä on jatkunut alusta saakka eikä loppua näy..
Kommentit (5)
Mä oon nauranu ukolleni että sen pitäis mennä joskus mun mutsin (leskenä vuosikausia) viereen kun ollaan siellä kylässä, sillä kun puutteelliset majotustilat ja usein joku muksuista menee sen viereen, mutta siis ukkoni vois mennä seuravalla kerralla ; )))
Tämä tulkitaan varmasti väkisinmakaamiseksi tällä palstalla.
Vierailija:
Tämä tulkitaan varmasti väkisinmakaamiseksi tällä palstalla.
t. helpottunut ap
ja ollaan joskus sikaväsyneitä kun mennään nukkumaan. Aamuyön puolella heräilen kuitenkin toisinaan siihen, että mies on temponut minut hyvään asentoon ja livauttaa jo sisään (oon hetivalmista mallia, joten unissani ilmeisesti kostun alitajuisesti :D ). Heräilen siinä hiljalleen, tosin usein vain puoliksi. Mieskin on siinä ja siinä hereillä, seksi on aika leppoisaa mutta ajaa asiansa. Joskus saatetaan herätä ihan kunnolla ja aktivoitua kaikenmaailman asentojenkin suhteen.
yleensä mä kyllä herään, jos mies alkaa minua hyväilemään (hän siis unessa vielä silloin), mutta... pari kertaa ollaan herätty " kesken kaiken" . :D