Kuinka kauan uskoisit pysyväsi uskollisena
jos liitostasi seksi loppuisi kokonaan toisen osapuolen halusta? Itse ainakin luulen että muutaman kuukauden päästä ajatus seksistä takoisi jo päässäni yötä päivää ja viimeistään puolen vuoden päästä ratkeaisin jo yhdenyön suhteeseen, valitettavasti.
Mutta ei kai sekään voi olla oikein että toinen ei hakeutuisi hoitoon tai tekisi mitään haluttomuutensa eteen ja minun pitäisi vain ymmärtää?? En minä sellaiseen liittoon ole lupautunut, tahdon ihanaa seksiä kohtuusäännöllisesti ja jos se loppuu yksipuolisesti toisen toimesta, haen sitä muualta. Olenko siis itsekäs sika?
Mirri
Kommentit (4)
Jos lapsia ei olisi niin lähtisin suhteesta kokonaan varmaan noin vuoden kuluttua. En haluaisi ruveta siihen pettämishommaan, kun siitähän tulisi sitten helposti pysyvä olotila, enkä omalla kohdallani arvosta sentyyppistä parisuhdetta.
Noiden lasten takia yrittäisin sinnitellä pitempään. Vaikea sanoa että kuinka kauan menisi ennen kuin pettäisin, koska pettämiseenkin tarvitsisin jonkinlaisen ihastumisen tilan - mikä hyvänsä vieras mies ei ajaisi asiaa. Pettäisin sitten kun ihastuminen sattuisi kohdalle.
tuntemattoman kans, onhan noita tuttuja esim. " entisestä elämästäkin..."
Mirri
mutta luulen että maku menis siitäkin muutamassa kuukaudessa, eihän ne korvaa sitä toisen ihmisen lämpöä.
Mirri