Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi Jenkeissä asuvalle 13 v. pojalle?

Vierailija
27.11.2008 |

Hyvän ystävän pojan joululahjasta kysymys.

Ei saisi olla hirmu kallis, kun itsellä on rahavarat aika tiukassa, eikä painava koska postikulut tulevat sitten niin korkeiksi. Myöskään sähköjutut ja dvd-leffat eivät käy erilaisten "systeemien takia".

Mutta mistä 13 v. pojat pitävät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettämässä tälle ystävälleni joka tapauksessa paketin, joten siinä samassahan menisi tällä kerralla se pojankin lahja. Jos en keksi mitään kivaa, niin tilaan tosi mielelläni sitten tuolta Amazonista pojalle erikseen. Joten vielä vinkkejä...

Vierailija
2/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne amerikkalaiset on ihan kamalan paksuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuu, mikä tahansa suomenkielinen kirja on hyvä lahja (esim. Remeksen nuorille kirjoittamat kirjat!).

Jos ei puhu suomea.... hmmm... EIpä taida olla juuri mitään mitä Amerikasta ei saisi...

Gollan tuotteet ehkä -- siis känny pussi tms. Ne on suomalaisia ja teinien makuun. Kevyt ja edullinen.

Itse lähetin viime vuonna amerikkalaiselle perheelle ihan vaan herkkukorin netin välityksellä -- oli pojat kuulemma tykänneet hurjasti. Otin yhden halvimmista, n. 30taalaa toimituskuluineen. Toiselle tuttavaperheelle lähetin sitten satasen korin.

Vierailija
4/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaassa tapauksessa ilman postikuluja, vaikka seuraavaksi päiväksi, ja lahjapaperiin pakattuna. Eli postikulut usassa todella pienet meihin verrattuna. Itse ostan kaikki englantilaisten kummilapsieni lahjat amazon.co.uk kautta, varttitunnissa homma hoidettu! Ja katso hintoja!!

Vierailija
5/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten hoidat maksun?