Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kohtelee lastani oudosti

Vierailija
14.03.2008 |

Esimerkiksi tyttöni ei saa syödä samaan aikaan kuin muut ja joutuu tekemään erikseen työtä saadaksen asua meilä. Olenkin antanut tytölle talousrahaa, jotta saa ruokaakin. Mitä voisin tehdä? Puhe ei auta sillä mies ei pidä tyttäni saman arvoisena kuin muita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheissä täysikäiset työssäkäyvät lapset maksavat osansa vuokrasta ja muista talousmenoista

Vierailija
2/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei siis ollut näin tarkkaa.

Tyttö on mielestäni liian nuori maksakseen omat ruokansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin maksamaan 16 v omalle äidilleni " elämisestä rahaa" kun olin silloin hetken poissa koulusta ja työhön tutustumassa ja sain omaa rahaa siitä. Ja myöhemmin myös hetken kotona asuneena maksoin elämisestä (vaikka vuokralla ei asuttukaan enkä syönyt kotona vaan töissä, pesin itse pyykkini, tein kotitöitä+lumitöitä jne.)

Vierailija
4/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärtäsi, ja vaadi samanarvoinen kohtelu kuin muillekin perheenjäsenille. Kuka puolustaa lastasi jos et sinä itse?

Vierailija
5/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinun kuuluu elättää alle 18 vuotiasta!!

jos tyttö ei saa edes syödä muiden kanssa niin ukko pihalle nyt!!! kohta tyttösi vihaa myös sinua, kun et pidä hänen puoliaan.

Annatko aina miehen kävellä ylitsesi? Määrääkö teillä mies kaikesta?

Vierailija
6/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ukko sulla eikä oo sunkaan käytöksessä kehumista kun oikein kysyt mitä pitäis tehdä!

Toivottavasti joku ilmoittaa teistä sossuun.

Vierailija
7/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tytärtäsi, ja vaadi samanarvoinen kohtelu kuin muillekin perheenjäsenille. Kuka puolustaa lastasi jos et sinä itse?

mutta kun mies ei vain kuuntele eikä puhe mene perille.

Tyttö ei siis kodin ulkopuolella töissä mutta kotona joutuu tehdä kotitöitä ansaitakseen ruuan ja kodin.

En tiedä mitä voin enää sanoa miehelle!!!

ap

Vierailija
8/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulos!

Vierailija
9/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa, jos kerran on koululta aikaa niitä tehdä, ei kai murrosikäisen voi olettaa vain oleilevan talossa? Mutta asia on niin, että kaikki perheenjäsenet on samanarvoisia, ja ruokailevat samaan aikaan. Oletko itse töissä vai kotona?

Vierailija
10/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi edes keskustelet asiasta miehen kanssa. Mitä siitä puhumaan itsestäänselvistä asioista? Oikeasti taidat olla tyhmä tai ainakin täysin onneton äiti ja ihminen.

Vierailija
11/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti tehdä osansa kotona: siivota jälkensä, viedä roskapussi, omat astiat astianpesukoneeseen jne. Mutta ei niin että pitää niillä ansaita ruoka ja koti.

Vierailija
12/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERitoten mies ei kyllä ihan normaalilta kuulosta. Mitä tuo tekee tytön itsetunnolle, kun häntä kohdellaan erilailla kun muita perheenjäseniä...

Menkäää vaikka perheneuvolaan keskustelemaan, jos ei muuten asia selviä. Ei tytärtään voi sallia noin kohdeltavan! Aivan eri asia olisi, jos tyttö olisi täysikäinen eikä esim huvittaisi mennä töihin vaan löhöilisi vaan kotona. Silloin voisikin opettaa että raha ei kasva puussa.

Mutta teillä on elatusvelvollisuus alle 18-vuotiasta kohtaan!

Vierailija
13/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvokkaaksi ja rakastetuksi. Tekee hyvää nuorennaisen itsetunnolle. Meillä sukulaiset ja ystvätkin istuvat yhtäaikaa ruokapöydässä, jos sattuvat meillä olemaan ruoka-aikaan. Sairas sairas mies !

Vierailija
14/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoisi noin niin sais lähtee. Taidat olla niitä äitejä jotka eivät puutu jos mies vaikka käyttää lasta hyväkseen tms. Mikä hiton hissukka ja nössö oikein olet?

Vierailija
15/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kotona joutuu tehdä kotitöitä ansaitakseen ruuan ja kodin.

En tiedä mitä voin enää sanoa miehelle!!!

ap

Toivottavasti tämä oli tyhmä provo. Mikäli oli, niin toimi!

Vierailija
16/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies sanoisi noin niin sais lähtee. Taidat olla niitä äitejä jotka eivät puutu jos mies vaikka käyttää lasta hyväkseen tms. Mikä hiton hissukka ja nössö oikein olet?

Vierailija
17/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läpi meni:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme