nykyhallituksen kirjailuissa ei ole järjen hiventä; pakko-ja orjatyökö on parasta sosiaaliturvaa? hah!
lobbarit mukana luulee että maan tuottavuus, muukin kuin talouden "kehitys" lähtisi "nousuun" kun sanellaan neuvotteluista oman mieleinen, mielivaltaan perustuva ratkaisu.
tyhmää.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Tätä äänestettiin, tätä saatiin.
Enemmän kuin puolet äänesti oppositiopuolueita. Tätä saatiin, koska Suomen vaalijärjestelmä on mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä äänestettiin, tätä saatiin.
Enemmän kuin puolet äänesti oppositiopuolueita. Tätä saatiin, koska Suomen vaalijärjestelmä on mätä.
Tää! suomalainen hallitusjärjestelmä on demokratian irvikuva ja koulukiusaavien ponnahduslauta jossa aikuisiällä voi jatkaa kyykyttämistä. Onhan siellä niitä terveitä ja lempeitäkin poliitikkona mutta vähemmistössä. Eikä varmaan yksikään niistä oikeistoin listoilla. Ihmisistä ja maailmasta välittäminen on vasemmiston juttu.
Jatkossa ei saa pärjätä tuilla tai työllä. Pitää varmaan kuolla pois
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut!
Persut kusetti omia äänestäjiään. Se kostautuu seuraavissa vaaleissa. Tämä temppu ei unohdu.
Nykyhallitushan haluaa juuri kaikki tuet pois. Ne haluaa kaikki pätkätöihin, eli jokaiselle kolme työtä, joilla sitten ehkä pärjää, jos pärjää.
Aiemmin määräaikaisuus oli tilapäistä, mutta uusi hallitus aikoo tehdä siitä pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
1918.
Tämä on joku iigori yllyttämässä. Hus, mene takaisin kaalia syömään.
Ei teitä nätisti pyytämälläkään saa töihin, joten raahataan väkisin sitten. Lopettakaa parku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut!
Persut kusetti omia äänestäjiään. Se kostautuu seuraavissa vaaleissa. Tämä temppu ei unohdu.
Eivät kusettaneet. Oikea meininki.Itse olen tehnyt ysärillä laman aikaan, korkeakoulutettuna hampurilaisbaarissa töitä, koska halusin elättää itse itseni ja perhettäni. Suosittelen samaa sinulle. Mikä luulet olevasi, että muut sinut elättäisivät?
Kirjailu? Tarkoitat varmaan kirjauksia? Vai onko mulla mennyt ohi hallituksen käsityökerho...En tiedä mutta nykyään on tosi yleistä muodostaa verbejä tyyliin näyttää -> näytellä, auttaa -> autella jne. Suurimmaksi osaksi ne on ihan ok, vaikka välillä verbin merkitys usein muuttuu eikä ole sitä mitä sanoja tarkoittaa. Mutta sitten näiden verbien muuttaminen substantiiviksi, niin siinä pitää oikeasti olla tarkkana.
Tuet pois niin alkaa normityö kelpaamaan elättivätyksille. Jos ei työtä löydy niin voivat alkaa yrittäjiksi tai suksia v*ttuun Suomesta. Miksi työttömiä pitäisi elättää ilman mitään vastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut!
Eivät kusettaneet. Oikea meininki.Itse olen tehnyt ysärillä laman aikaan, korkeakoulutettuna hampurilaisbaarissa töitä, koska halusin elättää itse itseni ja perhettäni. Suosittelen samaa sinulle. Mikä luulet olevasi, että muut sinut elättäisivät?
Suosittelen tutustumaan siihen, että mitä töitä on tarjolla. Jos ei ole muuta kuin puhelinmyyntityötä käytännössä ilmaiseksi, niin elätä siinä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai perskokkareet tietävät, että tuo ei toimi. Mutta köyhien ja duunareiden kyykyttäminen on niin kivaa. Petteri ja Riikkakin ovat vain ihmisiä ja kaipaavat iloa ja valoa elämäänsä.
Harmittaako, kun et pysty enää riistämään toisia ihmisiä samoin kuin vanhoina hyvinä aikoina. Taitaa olla oma perseesi melko löysällä, kun voit joutua jopa itse tekemään jotain elämänsä eteen.
Ei ole mielestäni kohtuutonta että tukien vastineeksi vähän jotain joutuu tekemäänkin. Ilmainen raha passivoi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut!
Missä hampurilaisbaarissa saa noin hyvää palkkaa? Haen heti.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa ei saa pärjätä tuilla tai työllä. Pitää varmaan kuolla pois
Suurin osa työssäkäyvistä pärjää aivan hyvin edelleen.Tukiluusereilta pitääkin leikata.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitushan haluaa juuri kaikki tuet pois. Ne haluaa kaikki pätkätöihin, eli jokaiselle kolme työtä, joilla sitten ehkä pärjää, jos pärjää.
Aiemmin määräaikaisuus oli tilapäistä, mutta uusi hallitus aikoo tehdä siitä pysyvää.
Lopetetaan palkalliset perhevapaat, samalla loppuu iso osa määräaikaisista töistä. Kun raskaanaolevan tilalle voi palkata uuden työntekijän, niin ei tarvita määräaikaisia.
Totta kai perskokkareet tietävät, että tuo ei toimi. Mutta köyhien ja duunareiden kyykyttäminen on niin kivaa. Petteri ja Riikkakin ovat vain ihmisiä ja kaipaavat iloa ja valoa elämäänsä.