Olen varmaan laiskuuden huippu, kylästelyn suhteen.
On jo melkein kuukausi siitä kun olen käynyt missään kylässä. Ja olen kotiäitinä, että aikaa olisi ainakin muiden mielestä. Siis meneekö muilla aika niin sujauksessa, että ei melkein huomaa kun on viikko taas vierähtänyt? Kun elää tietyssä rytmissä päivät ja kaikki kyläpaikat on about 100 kilometrin päässä, ne missä voisi haluta käydä. Niin täytyy sanoa, että eipä tule lähdettyä... Pitäisi alkaa vissin ottamaan oikein kalenteriin ylös, että tulisi edes joskus käytyä ystävien luona.
Kommentit (3)
Mä en voisi elää vain kotona, vetäen samaa rutiinia joka ikinen päivä. Olin monta vuotta kotiäitinä, koti oli siisti ja lapset hoidettuja, mutta silti oli mulla muutakin elämää. Viikot vierien odotella kuolemaa kotona puurtaen ei sovi mulle.
Vierailija:
Mä en voisi elää vain kotona, vetäen samaa rutiinia joka ikinen päivä. Olin monta vuotta kotiäitinä, koti oli siisti ja lapset hoidettuja, mutta silti oli mulla muutakin elämää. Viikot vierien odotella kuolemaa kotona puurtaen ei sovi mulle.
Kyllähän sitä kotona on kiva puuhastella, mutta parasta on kuitenkin toisen ihmisen seura.