Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Odotan miestäni hepenissä kotiin" -AJATUKSIA!?!

Vierailija
06.03.2008 |

Mitä ajatuksia herättää ihminen, joka kertoo odottavansa miestään hepenissä kotiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimettömästi.

Pidän sitä niin suuressa arvossa, joten en näe syytä levitellä siitä mitään yksityiskohtia täällä.

Minulla ei ole mitään tarvetta pröystäillä sillä. :)

Ja se, mitä minulla tulee mieleen tuosta lauseesta, mitä usein täällä näkee (odotan miestäni hepenissä...), niin jostain kumman syystä siitä tulee ennemminkin sellainen olo, ettei nainen kelpaisi miehelleen omana itsenään, vaan hepeneet tarvitaan aina kiihokkeeksi. :(

Mielikuva on siis ikävä.

(Vaikka tottahan toki monilla varmasti ne hepeneet on sellainen mukava lisä/piriste, toisinaan käytetään ja toisinaan ei, ja niillä halutaan ilahduttaa miestä. Harva mies varmaan olisi pitämättä. Joten ymmärrän siis pointin, mitä sillä varmaankin tarkoitetaan.)

Mutta mielikuva vain tuosta lauseesta, kun siitä halutaan täällä kirjoittaa, on negatiivinen. :(

Väkisinkin. Ei voi mitään.

Jos ja kun seksielämä on hyvää, täydellistä, rakastavaa, kunnioittavaa, lämmintä, kiihkeää, jännittävää... kaikkea sitä hyvää, niin miksi silloin siitä haluisi muille puhua?

(Olen varmaan ns. vanhan ajan ihmisiä; " kel onni on, se onnen kätkeköön." )

ap

Vierailija
2/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ensimmäisenä tulkitsi tuon niin, että kirjoittaja odottaa miehensä tulevan kotiin hepenissä. Aika jännittävää:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hepenet on vaan nätti lyhyt yöpuku, satiinia ja kauniisti leikattu, ei sentään mitään lateksia tai muuta sellasta. Kauniin värinen ja on oikein kiva päällä. Satun vaan pitämään " hepenistä" .

Huvittaa tämä ketju. Onko ap sellanen maxi nansomamma vai? : )

Vastasin siihen ketjuun vain, koska juuri olen sellaisessa kuosissa, ja kotini myös, ettei nolottaisi, vaikka kupsahtaisinkin.

No, olipa taas tämäkin oikein ketjujen ketju.

Vierailija
4/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaiset hepenet päällä se mies tulee kotiin? Ja mistä?

Vierailija
5/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä jos vaimokin tykkää.

Vierailija
6/6 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin heistä kun saisi NYT kuvan, ja kaikki kuvat tänne näytille. XD

Tuskin mitään playboy-kamaa.

Näyttää jo Nansopyjama-mammatkin seksikkäämmiltä. ;P

Pikkasen kateellista porukkaa täällä. Ei voinut olla huomaamatta, miten katkeriä kommenteja ap:lle rivien välistä luettuna.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi