Taas joku pikkulapsi jäänyt auton alle omalla pihallaan... =(
Kauheaa! Tällainen onnettomuus on hukkumisen lisäksi pahin painajaiseni!! =(
Kommentit (13)
Kouvolan poliisilla ei vielä ole tarkkaa käsitystä siitä, miten elimäkeläinen 1,5-vuotias pikkupoika joutui peruuttavan auton alle omalla kotipihallaan keskiviikko-iltana. Alustavien tutkimusten mukaan autoa kuljettanut 22-vuotias mies ei ollut huomannut pihalla liikuskellutta lasta.
Mies ajoi pihaan ja otti kyytiin ainakin yhden siellä leikkineen lapsen. Lähtiessään peruuttamaan hän osui pikkupoikaan, joka jäi pyörien alle. Poika oli saatu pois nostamalla auto tunkilla ylös. Hän ehti kuitenkin menehtyä, ennen kuin ambulanssi saapui paikalle.
Poliisin mukaan alkoholilla ei ollut osuutta onnettomuuteen. Turmapaikka on Elimäen kirkonkylän taajaman ulkopuolella.
STT
Nykyään näitä tapahtuu ihan liian paljon.
Vähän voisi ajatella mitä kirjoittaa.
Vierailija:
Nykyään näitä tapahtuu ihan liian paljon.
Tämä on todella ikävä tapahtuma eikä tapahtunutta saa tapahtumattomaksi syyllisiä etsimällä tai jotakuta osoittelemalla.
eihän ton ikäistä edes näe peileistä
oliko se pieni jäänyt renkaan alle puristuksiin? miksei se voinu ajaa sitä autoo pois sen päältä? miksi piti tunkilla nostaa? kamala kuolema :´(
Ja MINUA on vähän osoiteltu sormilla, kun olen ylihysteroinut lapseni pelkäämään autoja. Vaan eipä minua haittaa, että pelko pitää kaukana autoista!!
voisiko olla pph:n pihalla..? yliajaja oli hakenut sieltä yhden lapsen
pitihän tähänkin keskusteluun vetää tottakai heti perhepäivähoitajat mukaan. Sairasta!!!!!!!!!
tuli vaan mieleeni, kun uutisessa mainittiin, että yliajaja oli juuri hakenut yhden lapsen samasta pihasta
t. itsekin pph
En siis enää asu siellä, mutta kuitenkin. Täytyypäs soittaa äidille ja kysyä, pikkupaikkakunnalla varmaan jo tiedetään koko tapahtumaketjun kulku:(
Vierailija: