Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän nolo toi Maija Tuurnakin..

Vierailija
13.03.2008 |

Taiteilija Maija Tuurna: Kanerva lupaili taideostoja

13.3.2008 1:51

- Hän sanoi, että voisi edesauttaa töitteni ostamista eduskuntaan, kertoo Maija Tuurna.

HARMISSAAN Taiteilija Maija Tuurnan mukaan Kanervan hänelle antamat lupaukset mahdollisista taideostoista eivät toteutuneet.

HARMISSAAN Taiteilija Maija Tuurnan mukaan Kanervan hänelle antamat lupaukset mahdollisista taideostoista eivät toteutuneet. (MINTTU VALKONEN)

- Ilkka Kanerva oli ensimmäisen kerran yhteydessä minuun kesällä -98, kun hän oli nähnyt minua käsittelevän jutun lehdessä. Hän soitteli ja kehui minua kauniiksi naiseksi, kuvailee taiteilija Maija Tuurna tutustumistaan Kanervaan, joka oli tuolloin kansanedustajana.

- Kanerva pyysi minua kavaljeerikseen Turun taiteiden yöhön. Se tuntui ihmeelliseltä.

- Hän sanoi, että eduskunnan seinillä on paljon tyhjää tilaa ja voisi edesauttaa töitteni ostamista sinne, muistelee Tuurna Iltalehdelle.

Tuurnan mukaan soittelua jatkui koko kesän.

- Siedin sitä ainoastaan siksi, että ajattelin hänen ostavan töitäni, kertoo Tuurna.

-Hän puhui myös Marbellaan rakennettavasta vanhusten palvelutalosta, jonne myös olisi ollut mahdollista ostaa töitäni. Uskoin, että pääsen sisustamaan koko palvelutalon töilläni.

Tuurna on harmistunut siitä, että Kanervan lupaukset taideostoista eivät toteutuneet.

- Ikinään hän ei lunastanut lupauksiaan taiteeni ostamisesta. Minua raivostuttaa, että ihminen kuvittelee kuuluisuutensa avulla voivansa pyörittää ihmisiä niin kuin huvittaa, tuohtuu Tuurna.

Lue lisää torstain Iltalehdestä.

ARI KALLIO

Siis itse myöntää yrittäneensä repiä hyödyn Ikestä, mutta sitten kymmenen vuoden kuluttua itkee, ettei saanutkaan tilauksia..

(Yhtään Iken noloutta vähättelemättä, mutta aika naurettavaa Tuurnaltakin nyt alkaa itkemään " luulin sisustavani koko blaablaablaa.." , liekö luulee saavansa uusia tilauksia julkisuuden myötä nyt ;))

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naistenkaan sovinismilla mitään rajaa.

Vierailija
22/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole naistenkaan sovinismilla mitään rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 60-vuotias ulkoministeri. Toiselta kai edellytetään vähän arvokkaampaa käytöstä?

Vierailija
24/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Tuurnaa oikein hyvin. En itsekään kehtaisi jutella ympärilleni, jos olisin ollut nuorena niin hyväuskoinen ja uskonut Iken puheita.

Mutta ehkä nyt, kun noita Iken juttuja tulee esiin vähän väliä, on Tuurnan mitta tullut täyteen tuota limaista äijännuljaketta ja hän haluaa kertoa, että Ike on ollut tuollainen kakkaläjä kautta aikojen.

Sääli Kiikkoa

Vierailija
25/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi aavistella, että teilatuksi siitä tulee. Helpompi puhua asiasta nyt kun on käynyt ilmi ettei hän olekaan ainoa, jota Ike on " huomioinut" .

Vierailija
26/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kertonut jo aiemmin.

Vierailija
27/27 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietty jos paljastuu joku Uivelo-tyyppinen filmipätkä jostain... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi