Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko bodypumpissa käyneitä?
13.03.2008 |
Onko tehokasta? Oletteko kiinteytyneet kerran viikossa käynnillä ja kuinka pian.
Kommentit (4)
mutta en ehkä kävis Pumpissa kuin kerran viikkoon korkeintaan 2.
Hyvä lisä jumppa mutta en pelkästään suosittele. Jos käy paljon on vaarana että jäykistyy vaan paikat. Väliin jotain vähän nopeampi tempoista tai liikkuvampaa. Juoksu, stepit, spinning, uinti jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toikin voisi nyt virkistää kun on huonot hiihto/juoksukelit. t. ap
Lisukkeena Bp on mitä mainioin! eikun tunnille.
Alue: Aihe vapaa
mä käyn jumpassa 4-kertaa viikossa ja kerran bodypumpissa.