Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi suomalaisilla ei ol moraalia? Esim USAssa jossa luulisi olevan vapaamielista poliitikko joutui eroamaan naissotkujen takia. Suomessa vaan todetaan etta yksityisasia so what?
13.03.2008 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pohjoismaat ovat vapaamielisyydessään valovuoden edellä jenkkejä.