Ver de Terren koot
Miten mene Ver de Terren mitoitus? Ovat yhtä reiluja kuin Ticketin haalarit vai onko mitoitus enemmän Reiman tyylistä? Reilua, normaalia vai naftia? :-)
Kommentit (6)
Hei! Laitoinkin tuohon toiseen ketjuun, että Ticketin 80cm välikausihaalarilla ja VDT:n 92cm:lla on lähes identtiset mitat. Eli ei ole sellaiseta superreilua kuten Ticket.
Voi varmaan ajatella VDT:n olevan yhtä kokoa pienempi kuin ilmoitettu kokomerkintä.
Mittoja ei ole kun jätettiin kauppaan kun värit ei neidille kelvanneet. Haluaa raidallisen välikausipuvun ja eipäs sellasia ole tarjolla :( Ja vielä nimenomaan sen Molon viimetalvisen puna/kelta/sini yms näköisen... Huoh, ihania nuo pienet vaatefriikkien alut. (äiti kun ei ole niin innostunut vaatteista)
TyttöNukke72:
Voi varmaan ajatella VDT:n olevan yhtä kokoa pienempi kuin ilmoitettu kokomerkintä.
Mun mielestä VDT:t vastaa kokoaan, mutta Ticketit on yhden tai kaksi suurempia kuin mitä kokomerkintä sanoo.
Ticketin 116 cm on vain 2 cm lyhyempi esim. kuin Reiman 128 cm haalari.
Odotas... missäs mä ne mitat näinkään. Keltaisen Ketun sivullahan ne oli! Eli sieltä kun klikkasi lisätiedot haalarin kohdalta, niin sai ne mitat. Mä laskeskelin, että 92 Terre oli vain niukasti isompi kuin 86 Jonathan, joten eivät ainakaan reilua mitoitusta ole.
Mä olisin myös kiitollinen 2-osaisten pukujen kokojen 4, 5 ja 6 mitoista. Lähinnä haara-lahje ja kainalo-hihansuu. Tietääkö joku onko jollain nettisisulla pukujen mittoja? Koitin etsiä, mutta en löytänyt.