Te naiset, joilla kengännumero 40 tai suurempi? Eikö teitä hävetä
olla noin isojalkainen? Ei varmaan miehistäkään ole mukavaa katsella isoja jalkoja, onneksi minulla on sirot jalat kokoa 36. Löytyy aina naiselliset kengät, ei tarvitse miesten osastolta ostaa lenkkareita.
Kommentit (78)
AP olet todella katkera ämmä! Olet todella epäsuhtaisen näköinen, kun on noin pienet jalat (muka aikuisella naisella) ja noin äärettömän suuri ja tyhmä pää!!!! Ja se väli on sitten mitä on...
hahhahhhaaaaaaaaa:D
jo tuo alotus,hävettääkö?siis pitäisikö kengän numeroa hävetä?
ja taas jollain leikkaa....
kengän nro.38
mun 40 jalka on pieni ja siro mun miehen 48 jalan rinnalla =D
Minulla on jalan koko 41. Nyt lyödään viisaat päät yhteen: Mitä me isokenkäiset voitaisiin asialle tehdä? Esim. kuten Tuhkimon sisarpuolet katkaistaan varpaamme.. Vai voisikohan kirurgi lyhentää minun jalkaterää?? :) Kertokaapa muita vaihtoehtoja!
ja otetaan yhteiskunnan rahoista leikkausrahat.
Mua ei hävetä omat jalkani, en niin turhamainen ole, mutta vietävästi harmittaa, kun mieleisiä kenkiä ei taho löytyä mistään. Mulla jalka kasvanu raskauksien myötä 2 numeroa, nyt 42, (pituutta mulla 176cm)
Koska se olin minä, enkä tietääkseni aloittanut tätä ketjua :)
mutta mitä ladymaista on marimekon kumppareissa...???
ihanko totta ap- ostin juuri kauniit marimekon kumpparit kokoa 42
t. lady
mutta olen 174 cm pitkä, hoikka ja jalkani on siro ja kapea. Lähinnä varpaat on se mikä kasvattaa kengänkokoa, ne kun ovat sirot ja pitkät. Olen ylpeä jaloistani, eikä oo koskaan ollu vaikeuksia löytää ihania kenkiä! Olen kenkäfriikki.
36:n jalka taas usein näyttää paksulta, kun on niin lyhyt. Mutta en niitäkään mene haukkumaan.
Mitäs ap olet siitä mieltä, että minun miehelläni on kengät nroa 47 ja minulla 40-41, mallista riippuen. Ahdistaako? Olemme normaali, pitkä (175 cm ja 185 cm), näyttävä pari:)
oikein säälittää mun lapset, kun niiden äidillä on 41 numeron kengät.
ap, provoiletko!?!?
ottaisin mieluusti 40 jalan, jos saisin samalla pituutta 20 cm lisää:D Nyt vaivaiset 37 ja 155. Mutta sopivaa paria siis.
On toki totta, että kenkäkupoissa ne pient kengät näyttää isoja kauniimmilta, mutta käyttäjän jalassahan ne täytyy näyttää sopivilta!
no kyllä mua välillä ottaa kupoliin kun ei oikeen sovi tiettyjen housujen kanssa jotkut kengät. mut... ei mua kyl hävetä. eihän se ees mitään hyödytä. ei näitä pienemmiksi saa.
Olen kysynyt asiaa lukuisilta miehiltä ja aina on sama vastaus: Pienet ja sirot jalat on kauniit! Ei miehet halua mitään jättijalkoja. Mutta eihän he ne myönnä tätä asiaa vaimolleen ettei vaan tule 40+-kenkäiselle paha mieli.
Urheilukaupoista ym. varmaan löytyy kokoja myös teille isokenkäisille mutta ne onkin sitten lenkkikenkää, kuomaa, Prisman markettikenkiä ja muuta ei-trendikästä. Muodikkaita italialaiskenkiä ei usein edes valmisteta koossa 40 ja sitä suuremmissa.
ap
Voin kuvitella ap.n epätoivoisena kapakassa iskemässä miehiä:)
Tunkee jalkaansa miesten syliin ja kyselee, että tykkäättehän enemmän pienistä jaloista. Ja miehet pilluntoivossa satuilee ihan mitä vain tämä mimmi haluaa.
Buahahaaa, mahtaa olla kattava otos hänellä.
kerjää miehiltä kohteliaisuuksia pikku jaloista niin varmasti ne miehet sulle pieniä jalkoja kehuu. Oletko ollut muuten kysyessäsi kännissä? En ikinä kehtasi tuollaista alkaa miehiltä kysellä. Ja muutenkin ihmettelen, miksi on niin hirveän tärkeää olla mahdollisimman usean miehen mieleen. Onko pienijalkaisella naisella pieni itsetunto?
Sellaiset raiskataan, mukiloidaan ym. helposti kun eivät prinsessat pysty edes tappelemaan vastaan.
61 osui naulan kantaan. Jos itsetunto on kunnossa ei tule moista edes miettineeksi. ( En siis ole ajatellut koko asiaa ennen tätä. Enkä häpeä jalkojani koko 42.) Oli jalat sitten vihreät ja karvaiset tai mitä kokoa tahansa.
Ap on sikäli oikeassa, että kengät ymmärtääkseni suunnitellaan kokoon 36 ja sitten kutistetaan tai venytetään muihin kokoihin. Suuressa koossa oleva pikkukenkä ei ole yhtä sopusuhtaisen näköinen, kuin pienessä koossa. Tästä johtuen ehdotan, että yli 40 numeroiset kengät suunnitellaan uudelleen, jolloin koristeiden, solkien ym koot ja paikat olisivat paremmin tasapainossa. Eikä koron tarvitse olla yhtä korkea. Yli 180 senttiselle 10 cm korot ovat vähän liikaa.
Kengät suunnitellaan 37-38 kokoisiksi. Itselläni on pieni jalka ja olen lyhyt ja haluaisin käyttää todella korkeita kenkiä. Ongelma pikkujalkaisilla on se että kengän kaarta ei saada tukevaksi kovin pienessä kengässä... ilman hurjaa hintaa. Joten minä ottaisin mieluusti paria numeroa isomman jalan, että saisin käyttää oikein korkeita kenkiä kun lyhyt olen.
olen muutoin missimitoissa ja kauniiksi kehuttu joten eipä ne miehet yleensä mun jalkoja tuijottele ;)..
Onko ihan oikeasti pienet jalat ainoa kehuttava asia sinussa? Olet muuten lyhyt, lihava, ruma, ilkeä ja yksinkertainen? Mutta sinulla on pienet jalat jaolet ylpeä siitä, hienoa!
Olen kysynyt asiaa lukuisilta miehiltä ja aina on sama vastaus: Pienet ja sirot jalat on kauniit! Ei miehet halua mitään jättijalkoja. Mutta eihän he ne myönnä tätä asiaa vaimolleen ettei vaan tule 40+-kenkäiselle paha mieli.
Urheilukaupoista ym. varmaan löytyy kokoja myös teille isokenkäisille mutta ne onkin sitten lenkkikenkää, kuomaa, Prisman markettikenkiä ja muuta ei-trendikästä. Muodikkaita italialaiskenkiä ei usein edes valmisteta koossa 40 ja sitä suuremmissa.
ap
mutta onneksi enää ei itsetunto ole kiinni tuollaisista asioista.
Tähän ketjuun oli näemmä siunaantunut yllättävän paljon fiksuja, pitkiä ja itsensä kanssa sinut olevia naisia. Hyvä me!