Miksi naiset viihtyy vain kotona nykypäivänä?
Olisi mukava nähdä joskus naisiakin mutta eivät uskalla mennä enää ulos.
Kommentit (14)
Ei ole mitään syytä mennä ulos. Sitäpaitsi sinullehan on naisia vain 18-23-v eikö niin?
Miksi kirjoittelet tänne typeriä lapsellisia miksi-kysymyksiä, joissa kysymys sisältää valheellisen väitteen?
En viihdy ulkoelämässä. Olen varattu.
Moni nainen haluaa todistaa pettäjämiehelleen olevansa kunnollinen, hyvä ja rakkauden arvo eikä hutzu. Vaikka todellisuudessa arvo ei määräydy sen perusteella, käytkö ulkona vai ei.
Olen vapaa mutta totta - viihdyn kotona. Koti on paras paikka. Baarit eivät ole mun juttu. Ulkoilemaan voin lähteä.
Koska kotona on mukavaa. Naiset taitaa tehdä kodeistaan itselleen mieluisen ja viihtyisän. Miestenkin kannattaisi varmaan tehdä?
Ei ole Varaa käydä missään. Enkä edes tiedä missä nykyään voi tavata miehiä. En viitsi kaupungissa kauan pyöriä päämäärättömänä. Alkoholia en juo joten en myöskään baareissa jaksa olla känniläisten ympäröimänä kun niitä näkee päivälläkin oman lähikaupan edessä riittävästi.
Kotona voin olla pelkissä ihanissa pitsisissä alusasuissa!
Vierailija kirjoitti:
IDIOOTTISPÄMMÄRI POISTOON.
Juurihan naiset myönsi että viihtyvät kotona. Miten se tekee minusta idiootin?
Ap
Viksumpi on niin! Ja turvallisempi! Nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IDIOOTTISPÄMMÄRI POISTOON.
Juurihan naiset myönsi että viihtyvät kotona. Miten se tekee minusta idiootin?
Ap
Mitä vikaa SINUN kodissasi on, kun et itse viihdy siellä? Voisitko tehdä jotain muutoksia, jotta viihtyisit?
Hulluparka se spämmää tätä paskaa ties monettako kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Hulluparka se spämmää tätä paskaa ties monettako kertaa.
Toinen kerta kun ensimmäiseen ei vastattu.
Ap
Miksi ap sun pää on täynnä paskaa?
Mieskin on täällä kotona. Täällä on mukavaa.