Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla kengännumero 40 tai suurempi? Eikö teitä hävetä

Vierailija
26.11.2008 |

olla noin isojalkainen? Ei varmaan miehistäkään ole mukavaa katsella isoja jalkoja, onneksi minulla on sirot jalat kokoa 36. Löytyy aina naiselliset kengät, ei tarvitse miesten osastolta ostaa lenkkareita.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kenkää koko 42 eikä se siitä pienene vaikka kuin häpeisin.

Tyttärelläni on 34-35 ja ikää 5v, mies käyttää 46 kenkää. Olemme kerrankin isokenkäisiä ;)

Vierailija
22/78 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee mallin mukaan.

Oon 178,5 cm eli mallin pituinen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap.

Vierailija
24/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska munkin koko on 36, ja kenkäkoot loppuvat monesta merkistä kesken.

Vierailija
25/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani siis. Että kuinka etovat sellaiset miehiset koon 40 + jalat ovatkaan naisella. Itseäni on siunattu ihanan siroilla 37 kokoisilla jaloilla.

Kyllä vaan naisessa pieni on kaunista..

Vierailija
26/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani siis. Että kuinka etovat sellaiset miehiset koon 40 + jalat ovatkaan naisella. Itseäni on siunattu ihanan siroilla 37 kokoisilla jaloilla.

Vierailija
27/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalan koko 41. Nyt lyödään viisaat päät yhteen: Mitä me isokenkäiset voitaisiin asialle tehdä? Esim. kuten Tuhkimon sisarpuolet katkaistaan varpaamme.. Vai voisikohan kirurgi lyhentää minun jalkaterää?? :) Kertokaapa muita vaihtoehtoja!

Vierailija
28/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 171 cm pitkä. Mutta talvikengät mulla on kokoa 39 - 40 siksi, että niihin mahtuu kunnolliset villasukat, jopa kahdet. Näytän ihan Mikki Hiireltä ulkoilukengät jalassa. Mun vanhimmilla tytöillä on myös pienet jalat, 36 - 37, ja tyttöjen kasvu on jo loppunut. 12-vuotias tyttö taitaa vielä pituutta kasvaa, mutta ehkä jalka pysyy nykyisessä 40:n koossa.

Vierailija
29/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät kaupoissa loppu. Raivostuttavaa!

Oma mieheni arvostaa minussa kyllä niin paljon muita asioita kuin jalankokoa. Eli kernaasti voisin olla kokoa 42.

Onneksi minulla on sentään mies, eikä mikään pikkupoika!!

Vierailija
30/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se oikeastaan täällä Suomessa ole kenkäostoksilla haitannut. Italiassa sen sijaan on ollut hankaluuksia löytää sopivaa kokoa - onneksi siellä on kuitenkin valikoimaa sen verran runsaasti että aina on löytynyt useampi ihana pari. Hyvä juttu on taasen se, että sieltä on tullut todellisia löytöjä alennusmyynneistä mukaan kun ei ole muille kelvannut =)

En ole saanut sen suurempaa kompleksia kengännumerostani, se hyvä juttu "isossa" jalassa on että voi käyttää todella korkeita korkoja - mielestäni pienet, korkeakorkoiset kengät näyttävät todella huvittavilta. Mittasuhde on parempi isoissa numeroissa. Toisaalta esim matalat tennarit näyttävät sitten ihan kamalilta kanooteilta. Mutta... tosinaiset käyttävät korkeakorkoisia kenkiä... =)

Vierailija
33/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa etsiä joku yli 170-senttinen jolla on kengännumero 38 tai alle..

Jos 170cm on kengänkoko 41, niin ei ole isojalkainen vaan normaalijalkainen.

Jos on 160cm, niin on isojalkainen jos kengänkoko on 41. Sillä, ihmisen luut ovat pitkällä ihmisellä pitkiä sekä jaloissa, käsissä että muuallakin.

Ei minua hävetä että olen 169 senttiä pitkä ja käytän koon 40 tai 41 kenkiä mallista riippuen. Naurettavaltahan minä näyttäisin jos jalkapöydän luut olisivat puolet lyhyempiä ja kinttuni olisi kokoa 36. :D

p.s. Isot jalat ja sirot jalat eivät ole mitenkään sama asia. Itsekin olen sirorakenteinen, myös jaloistani, vaikkakin pituutta on näinkin kivasti.

Vierailija
34/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta makunsa kullakin :D

eikä se oikeastaan täällä Suomessa ole kenkäostoksilla haitannut. Italiassa sen sijaan on ollut hankaluuksia löytää sopivaa kokoa - onneksi siellä on kuitenkin valikoimaa sen verran runsaasti että aina on löytynyt useampi ihana pari. Hyvä juttu on taasen se, että sieltä on tullut todellisia löytöjä alennusmyynneistä mukaan kun ei ole muille kelvannut =)

En ole saanut sen suurempaa kompleksia kengännumerostani, se hyvä juttu "isossa" jalassa on että voi käyttää todella korkeita korkoja - mielestäni pienet, korkeakorkoiset kengät näyttävät todella huvittavilta. Mittasuhde on parempi isoissa numeroissa. Toisaalta esim matalat tennarit näyttävät sitten ihan kamalilta kanooteilta. Mutta... tosinaiset käyttävät korkeakorkoisia kenkiä... =)

Vierailija
35/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hieman pinnallinen pelle! ja kerropa neropatti minkähän sillekin mahtaa, minkä kokoiset jalat kukakin saa?!

Sanopa sinä eikö sinua AP hävetä olla noin äärettömän RUMA sisältäpäin??

Vierailija
36/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mies taas ei saa olla ruipelo kirppu, vaan pitää olla harteikas ja pitkä.

Miten on mahdollista että kun pieni nainen ja iso mies saavat lapsia, että lapsista tulisi tytöistä pieniä ja pojista isoja? Eikös lapsista tule keskikokoisia.

Meitä mahtuu tähän maailmaan monenmoista. Ja hyvä niin.

Vierailija
37/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua hävettäis enemmän ostaa kengät lasten osastolta aikuisiällä. Eikä taida mieskään olla sieltä parhaasta päästä, jos tollainen asia häiritsee. (Oma kengännumeroni jää alle 40.)

Vierailija
38/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia kengännumero oli 40. Lasten myötä jalkapöytä laski sen verran, että nykyään tarvitsen koon 41. Toisaalta kun pituutta on 178, niin se näyttää aika sopusuhtaiselta.

Ja kun 191 senttisellä miehellä löytyy 46 numeroinen jalka, niin isojalkaisia taitaa tulla meidänkin lapsista.

Joskin eskarilaisella esikoisella taitaa olla aika "normaalin" kokoinen jalka kun on kokoa 31.

Vierailija
39/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkee naama irveessä liian pientä popoa kinttuun :D

Kyllä mua hävettäis enemmän ostaa kengät lasten osastolta aikuisiällä. Eikä taida mieskään olla sieltä parhaasta päästä, jos tollainen asia häiritsee. (Oma kengännumeroni jää alle 40.)

Vierailija
40/78 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni pienet, korkeakorkoiset kengät näyttävät todella huvittavilta. Mittasuhde on parempi isoissa numeroissa.

Minulla on jalka 36, ja olen kirppumallia muutenkin. Mutta arvatkaa vaan miten katkera olen siitä, että korkeakorkoisissa kengissä se korko on aina mun jalkaan anatomisesti ihan liian korkea. Ei tässä kintussa vaan mitää riitä. Joku viisisenttinen korko olisi paras, mutta ei sellaisia ole, ja ne näyttävät muutenkin mummomaisilta. Pöh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi