Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla kengännumero 40 tai suurempi? Eikö teitä hävetä

Vierailija
26.11.2008 |

olla noin isojalkainen? Ei varmaan miehistäkään ole mukavaa katsella isoja jalkoja, onneksi minulla on sirot jalat kokoa 36. Löytyy aina naiselliset kengät, ei tarvitse miesten osastolta ostaa lenkkareita.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tähän päivään mennessä tarvinnut miesten kenkäosastolla asioida.

Vierailija
2/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää, pieneneekö jalka, jos sitä häpeää. Onko siitä jotain apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää on ainut negatiivinen ( jonkun muun mielestä )asia mun elämässä , niin ..

Vierailija
4/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten myydyin kengänkoko on 40.

Vierailija
5/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pieni kuin Ap.n

=)

Vierailija
6/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ihminen (172 cm), joten minusta on ihan luonnollista, että jalka on kohtuullisen iso. Ei se näytä tämän kokoisella tyhmältä. Kukaan mies ei ole koskaan ilmoittanut häiriintyvänsä jalkani koosta. Jalkani ovat hyvin hoidetut ja ihan nätit. Numeron 40 kenkiä löytyy kaupoista, joten ei se siinäkään mielessä ole mikään ongelma. Enemmän kenkäasioissa mietityttää se, että viitsiikö kovin korkeita korkoja käyttää, kun pätkillä miehillä (jollainen omani ei onneksi ole) voi iskeä alemmuuskompleksi.

Vierailija
7/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta! Itsehän sitä pystyy jalankokoon tai pituuteensa vaikuttamaan. Ja kuinkas huvittavan näköistä se on, ku on pituutta yli 180 cm ja jalka on kokoa 38?

Vierailija
8/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on äo (eli siis älykkyysosamäärä) suurempi kuin 36. Löytyy aina fiksua tekemistä, ei tarvitse pösilöiden kanssa turista.

Vierailija
9/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttäisin jos minulla joka olen 176cm pitkä olisi kengän nro 36? Olen täysin tyytyväinen kokooni joka on 40 ja en todellakaan asioi miesten kenkäosastolla ja harvemmin ostelen lenkkareita, koska lenkkareita en todellakaan pidä muulloin kuin lenkillä.

Vierailija
10/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole isojalkainen mutta en tajua tälläisiä aloituksia- ihankuin omaan jalankokoonsa voisi vaikuttaa!! Vai pitäisikö sitoa jalat ja murjoa ne tunnottomiksi, kuten Kiinassa tehtiin?? Mitä helvetin väliä jollain JALKAPOHJAN koolla on????

Vierailija
11/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170cm ja mullapa on 41 numeron jalka:)

Miehellä on 46 numeroinen. Arvaapa ap, tuleeko meidän lapsista ISOJALKAISIA.

Olen pitkä ihminen (172 cm), joten minusta on ihan luonnollista, että jalka on kohtuullisen iso. Ei se näytä tämän kokoisella tyhmältä. Kukaan mies ei ole koskaan ilmoittanut häiriintyvänsä jalkani koosta. Jalkani ovat hyvin hoidetut ja ihan nätit. Numeron 40 kenkiä löytyy kaupoista, joten ei se siinäkään mielessä ole mikään ongelma. Enemmän kenkäasioissa mietityttää se, että viitsiikö kovin korkeita korkoja käyttää, kun pätkillä miehillä (jollainen omani ei onneksi ole) voi iskeä alemmuuskompleksi.

Vierailija
12/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 176, painoa 62, ja jalan koko 41. Voi ihan kamala sentään.

Vierailija
13/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 45, lapsilla jo alle 2-vuotiaana 25.

Vierailija
14/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kenkä ostoksilla harmittaa kun kaikki kauniit ja sirot kengät ei minulle mahdu. Ei se että kengät on 39/40 mutta kun ne ovat vielä leveätkin niin tuntuu että mikään ei sovi jalkaan.

Vierailija
15/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua hävetä ajatella toisista noin?

Te naiset, joilla kengännumero 40 tai suurempi? Eikö teitä hävetäolla noin isojalkainen? Ei varmaan miehistäkään ole mukavaa katsella isoja jalkoja, onneksi minulla on sirot jalat kokoa 36. Löytyy aina naiselliset kengät, ei tarvitse miesten osastolta ostaa lenkkareita.

Vierailija
16/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 41 mono ja miehellä 46 :) Numeroa pienemmän voisin ottaa mutta koska olen 174 cm, näyttäisi hullulta jos jalka olisi kuin kääpiöllä (vrt ap).

Minä olen 170cm ja mullapa on 41 numeron jalka:)

Miehellä on 46 numeroinen. Arvaapa ap, tuleeko meidän lapsista ISOJALKAISIA.

Vierailija
17/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...omat kenkänsä vain lastenosastolta ja on siksi katkerana.

Vierailija
18/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkani on kokoa 41 ja mieheni mielestä juuri jalat ovat minussa erityisen seksikästä osaa. En ole edes erityisen pitkä, satunpa omaamaan vain erittäin pitkät jalkaterät joissa kenkä kuin kenkä näyttää uljaalta, erityisesti korkeat korot.

Vierailija
19/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee mallin mukaan.

Oon 178,5 cm eli mallin pituinen;)

Vierailija
20/78 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lady

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä