Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä parinvalissa on naisen/miehen ulkonäkö?

Vierailija
21.07.2024 |

Pidän isokoisista miehistä, vaikka itse olen pieni (160 cm, normaali painoinen). Minusta ei ole pitkät miehet kiinnostuneita. Ne haluavat pitempiä naisia, koska pitemmät naiset ovat kauniimpia,

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on, pidän pitkistä miehistä. Aika usein pitkät miehet pitävät lyhyistä miehistä, meidänkin pituusero on noin 30 cm, joten sinäkin voit vielä löytää pitkän miehen. 30 cm pituusero olisi vasta 190 cm mies eli ei edes kovin pitkä.

Vierailija
2/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Pieni nainen herättää helpommin miehen suojeluvietin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on, pidän pitkistä miehistä. Aika usein pitkät miehet pitävät lyhyistä miehistä, meidänkin pituusero on noin 30 cm, joten sinäkin voit vielä löytää pitkän miehen. 30 cm pituusero olisi vasta 190 cm mies eli ei edes kovin pitkä.

*siis naisista

Vierailija
4/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm normaalipainoinen nainen ja haluan, että mies on minua isompi. Ei voi mitään, mutta siitä tulee turvallinen olo. Itseäni pienemmät miehet eivät herätä kiinnostusta. Muuten ulkonäön kanssa en ole nirso, koska useimissa ihmisissä on jotakin viehättävää. Kunhan on puhdas.

Vierailija
5/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse henk.koht. välitä isosta pituuserosta. Oon itse 165 cm ja toki mies saa/pitää olla pidempi, mut mitenkään huomattava pituusero ei tarvitse olla. Ja muutenkin jätän isokokoisemmat miehet mieluusti muille :)

N32

Vierailija
6/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta yhtään itseäni isommat naiset.

Vierailija
7/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm normaalipainoinen nainen ja haluan, että mies on minua isompi. Ei voi mitään, mutta siitä tulee turvallinen olo. Itseäni pienemmät miehet eivät herätä kiinnostusta. Muuten ulkonäön kanssa en ole nirso, koska useimissa ihmisissä on jotakin viehättävää. Kunhan on puhdas.

Mikä on isompi? Onko 175 cm / 80 kg tarpeeksi iso?

Vierailija
8/29 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei kiinnosta yhtään itseäni isommat naiset.

Ei haittaa, jos nainen on vaikka 5 cm pitempi. Mutta eräs nainen oli 50 kg painavampi, se oli kyllä no-go.

Vierailija
9/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö ja koko on tärkeää. Koska ulkonäkö ja koko on asia jotka toisesta ihmisestä verkkokalvoille ensimmäisenä piirtyvät, aivot käsittelevät nämä asiat niin nopeasti että ihminen ei edes huomaa "tehneensä esikarsintaa" ulkonäön ja koon perusteella. Lopputulema tästä kestoltaan max parin sekunnin tiedostamattomasta aivotyöstä on se että ihmiset jaetaan kahteen ryhmään: fyysisesti ei kiinnostavat ja fyysisesti kiinnostavat. Kummallekin ryhmälle on valmiina oma toimintamallinsa, ei kiinnostavat jätetään kokonaan huomiotta tai heidät laitetaan friendzonelle, kiinnostavalle aletaan (tiedostamatta) flirttaamaan, heidän lähistölleen hakeudutaan jne.

Ihmisen aivot ovat melkoinen supertietokone, ja erityisen hyvin  ovat ohjelmoitu analysoimaan ihmiskasvoja, erityisesti silmät- nenä- suu alueella, ilmeitä, symmetriaa yms.

Vierailija
10/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 150cm ja mun mies on yli 190cm. Aiemminkin mulla on ollut tollasia hyvinkin pitkiä miehiä, ja ihan sellaisia +180cm.

Monet pitkät miehet sanoneet, että pienet naiset on ihania. Ihana ottaa kainaloon, on söpöjä ja seksin aikana helppo nostella 😁

Vierailija
11/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan tärkeää, mutta en mä nyt mitenkään kärsikään siitä, että nykyinen kumppanini on erittäin hyvännäköinen.

Vierailija
12/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä naisista, 175+cm.

m50, 183cm

Vierailija
13/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen pituudella ole merkitystä. Harhakuvitelma, että se miehille olisi tärkeä asia, voi syntyä siksi, että usein naisille miehen pituus on tärkeä asia. Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat kauniit kasvot, hyvät tissit ja hyvä perse.

Vierailija
14/29 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkonäkö on tärkeä asia. Minua viehättää selvästi tietyntyyppiset miehet. Pituus 180-190 cm, normaalipainoiset, mieluiten ei blondit, mutta jostain syystä on niitäkin viime aikoina ollut. Viikset jotenkin koomiset, en pysty ottamaan tosissaan. Siisti ja lyhyt parta ok. On kiva, jos miehellä on ihokarvoja! Pitkät jalat ja kunnon pylly! Huonot hampaat ei vaan käy. Olen varmaan ollut onnekas kun on ollut aika komeita miehiä! 

Vierailija
15/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lainkaan tärkeää, mutta en mä nyt mitenkään kärsikään siitä, että nykyinen kumppanini on erittäin hyvännäköinen.

Hän siis voisi olla 155- senttinen, ylipainoinen finninaama, mutta kuin sattuman oudosta oikusta hän onkin "erittäin hyvännäköinen"? Uskotko tuohon itsekään, oikeasti?

Vierailija
16/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan nykyajan Tinder-parinmuodostusta, niin ulkonäköhän on ilman muuta tärkein seikka, ettei joudu pyyhkäistyksi vasemmalle. Vaikka profiilikuvaus ja -tekstit muuten matchaisivat miten hyvin, niin jos kasvot eivät miellytä niin sori, ei jatkoon.

Seuraavaksi tulee ruumiinrakenne. Jos on pelkkiä yhdestä suunnasta otettuja kasvokuvia, niin herää epäilys, että painonhallinnassa on vakavia ongelmia.

Vierailija
17/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies liikkuu verkkopaita ja verkkarit päällä. Pitää ihon puhtaana käy suihkussa joka päiv.

Vierailija
18/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu 150cm ja mun mies on yli 190cm. Aiemminkin mulla on ollut tollasia hyvinkin pitkiä miehiä, ja ihan sellaisia +180cm.

Monet pitkät miehet sanoneet, että pienet naiset on ihania. Ihana ottaa kainaloon, on söpöjä ja seksin aikana helppo nostella 😁

Miehet aika huonossa kondiksessa nykyään, jos ei jaksa nostella normipituisia naisia. :o Sellainen vasta on kunnon meininkiä! 

Vierailija
19/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat oikeasti olla pitkä nainen ja koittaa tuota uskotella koska ei se ole mikään salaisuus että miehet tykkää lyhyistä naisista niin kuin itsekkin ja naiset tykkää pitkistä miehistä.

Vierailija
20/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tärkeää. Se taas on, että pystyy liikkumaan normaalisti, k*lli seisoo, näkö ja kuulo toimii ja muutkin aistit. Lisäksi pitää olla syntyjään mies, vaikka se nykyään käsittääkseni onkin jonkinlaista vihaa, mutta ei pääse yli eikä ympäri siitä ajatuksesta että k*lli on joskus ollut p*llu.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän