Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhean hintaisia lasten talvihaalarit! 130-160 euroa

Vierailija
26.11.2008 |

ja sitä sitten pidetään muutama hassu kuukausi.Ihan kauheaa!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojilla Reimatecin haalarit 159 e. Rahalla saa ja mopolla pääsee;)

Vierailija
2/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen talvihaalariin. Mutta aika lähelle sitä hintaa olen kyllä jostain haalarista maksanut.

Jos tienaisin enemmän voisin hyvin laittaa 150 e haalariin. Miksi ei saisi? Kyllä sitä voi turhempaankin rahansa laittaa. Haalari sentään suojaa alsta tuulelta ja tuiskulta ja pitää lämpimänä. Jos on varaa miksi ei ostaisi hyvälaatuista ja hyvännäköistä.

Vierailija
4/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joulun jälkeen aleen ostamaan ensi vudeksi -50%.

Vierailija
5/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen kun haalari jää pieneksi, jostain löytyy varmasti joku joka maksaakin vähän siitä. :)

Vierailija
6/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asu Suomessa, vaan Espanjassa. Tätä palstaa lukiessa olen ollut ihan ihmeissäni noista haalareiden ja kunnollisten talvikenkien hinnoista! Itse käyn lapselle ostamassa tammikuun ja elokuun aleista vaatteet, ja tuommosella 150 eurolla saan lapselle puolen vuoden vaatteet, siis kaikki sisä -ja ulkovaatteet sekä kengät. Ja omasta mielestäni ostan paljon vaatetta, enemmän kuin oikeasti tarvitsisikaan.

Vierailija
7/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 100 euroa muistaakseni normihinta. Itse olen ostanut alesta kaikki, myös Lassiet.

Vierailija
8/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi on erinomainen, mutta kallis on 10 +++ käytössä ja päihittää 100 - 0 halvemmat mutta siis ihan käyttökelpoiset joihin oiln tyytyväinen niin kauan kun en paremmasta tiennyt. Käsikopelolla haalareissa ei huomaa eroa kaupassa, vasta käytössä räntäsateessa.

Vierailija
9/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä ja vedenpitävä tuntui olevan.

Vierailija
10/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan mielelläni ulkonäkölisää siitä, että haalari on yksivärinen. :) Tärkeintä on tietenkin lämpimyys ja vedenpitävyys näissä nykykeleissä, mutta ei suinkaan haittaa, että vaate on lisäksi kaunis. Mutta makujahan on monia. :)

Vierailija
11/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan ole sen parempaa kuin Lassiessa tai Remussa.

Mutta pitäähän jonkun sitä ääliö-lisääkin maksaa.

Vierailija
12/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit noin halvalla haalarin?

Vierailija
13/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Reimatec ei olisi perushalppishaalaria parempi edes millään osa-alueella, luuletko että tässä maassa edes valmistettaisiin niitä enää?? Suomalaiset ovat tarkkoja haalareiden ominaisuuksista ym. Äläkä viitsi nimetellä niitä, joilla on varaa kalliimpaan merkkiin! Ei ole muiden vika että lapsesi kulkevat Tarjoustalon haalareissa...

Vierailija
14/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassie on Reiman halvempi merkki, kaitpa siinä on jostain kumminkin tingitty...

Vierailija
15/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä samaisia pukuja myydään -50 % alennuksella keväisin ja sitten kun ne vielä käytettynä myy huuto.netissä, niin saa nekin rahat takaisin ;).

Just möin 90 eurolla Reimatecin puvun, jonka hinta uutena oli 160 ja josta olin itse maksanut tuon samaisen 90 euroa alennuksesta. Ja kyseessä 1,5 talvea päällä ollut Reimatec+.

Vierailija
16/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimateceihinkään. Hinta 79. Saa Jesper Juniorista.

Vierailija
17/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä samaisia pukuja myydään -50 % alennuksella keväisin ja sitten kun ne vielä käytettynä myy huuto.netissä, niin saa nekin rahat takaisin ;).

Just möin 90 eurolla Reimatecin puvun, jonka hinta uutena oli 160 ja josta olin itse maksanut tuon samaisen 90 euroa alennuksesta. Ja kyseessä 1,5 talvea päällä ollut Reimatec+.

Minä en ainakaan maksaisi!

Olen jo useammaksi talveksi ostanut lapselle Jesper Juniorin syksyllä pikkualennuksella myymät Reiman haalarit, ihan perusmallia, ei erityisempiä kosteussuojia (paitsi kai peppusauma), mutta kevyet ja m ukavat päällä plus lämpinät! Ne ovat maksaneet noin 60 (silloin tarjouksessa) ja ovat kestäneet erittäin hyvin. Menevät vielä nuoremmallekin siskolle. Toisena vaihtoehtona olen katsastanut Jonathanin haalarit, mutta väri on sattunut aina Reimalla miellyttämään enemmän. Hinata suunnilleen sama. Minusta ei pienintäkään järkeä laittaa lapsen yhden talven kulutustuotteeseen yli sataa euroa, kun hyvän saa paljon vähemmällä.

Sitä paitsi ainakin meidän lasten tarhassa tädit pukevat lapsille ihan mielellään kurikset päälle niillä märemmillä keleillä!

Vierailija
18/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lassitec on yhtä hyvä ap ja maksaa noin 50 e uutena

Vierailija
19/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennuksesta vuoden etukäteen. Ei tarvitse maksaa niin paljon ja saa sitten laadukkaamman. Tosin meillä on kaksi haalaria, toinen Jonathan ja toinen joko Remu tai Reimatec. Reimaa en haluaisi ostaa, koska sitä ei enää valmisteta suomessa vaan jossain pingopangossa...haluaisin suosia suomalaista.

Vierailija
20/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin:

POP:

haalarit 130€

lakki 30€

pipo 18€

kauluri 18

Reimatec-hanskat 30€

Viking-kengät 59€