Kysymys pettäjälle jos luulet ettet ole vielä jäänyt kiinni tai ettei kumppani tiedä
Niin. Mistä olet varma ettei kumppani tiedä ja selkäsi takana valmistele eroa ja omaa tulevaisuutta, säästä rahaa jemmaan, etsi asuntoa, järjestele asioita?
Niin minä tekisin jos tilanne kävisi. Viheltelisin menemään ja edistäisin projektia ero. Olisin välillä hankala ja kylmä ja välillä ihan ok.
Jos kumppanilla olisi pitkä suhde toiseen ja olisin siitä kuullut, en puhuisi mitään, mutta keksisin jotain, jolla saisin kapulaa rattaisiin.
Kommentit (18)
Mikäs siinä, hyvä ettet jää ihan tyhjän päälle.
Luuletko että jään itkemään perään?
Jokainen kuukausi minkä kanssani vietät, lyhentää mun asuntolainaakin mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aa joo, no siitä hommasta on muutama vuosi enkä silloin jäänyt kiinni, joten en usko, että mitenkään voin jäädä myöhemminkään. Ei edes se toinen osapuoli tiennyt, että ei varsinaisesti oltu sovittu sitä tilannetta niin miehen kanssa. Vaikea kuvitella, että he keskenään tahtoisivat olla kavereita ja muutaman vuoden takaiset asiat tulisivat esille kun kuitenkin tietävät toisistaan. Ovat myös aivan eri aloilla, joten en vain usko mieheni ja tämän toisen koskaan kohtaavan ja alkavan epäilemään asioita, joita eivät edes epäile.
Mun eksä jäi kiinni pettämisestä parin vuoden jälkeen sillä tavalla, että kaverinsa höläytti että oli ollut paikassa x kun oli pitänyt olla paikassa y tyyppisen jutun, eihän kaveri voinut tietää ettei sitä saanut sanoa. Sitä aloin ihmetellä ja selvitellä ja sehän selvis nopsaa ja ero rapsahti samantien meillä koska ei oltu naimisissa, ei tarvinnut kun lähteä.
Ukko40 kirjoitti:
Luuletko että jään itkemään perään?Jokainen kuukausi minkä kanssani vietät, lyhentää mun asuntolainaakin mukavasti.
Niinhän sä luulet. :) Puolet siitä on silti mun, laske vain omia pennosiasi.
Heh, minun rouva jos tällaista valmistelee niin hienoa! Olisi ensimmäinen kerta kun ottaisi elämästään jotain vastuuta. Mutta jos näin hienosti menisi että haluaisi erota, niin minä toivottaisin oikein mielelläni hyvää loppuelämää nyt kun lapsetkin alkaa olla isoja.
M46
Vierailija kirjoitti:
Heh, minun rouva jos tällaista valmistelee niin hienoa! Olisi ensimmäinen kerta kun ottaisi elämästään jotain vastuuta. Mutta jos näin hienosti menisi että haluaisi erota, niin minä toivottaisin oikein mielelläni hyvää loppuelämää nyt kun lapsetkin alkaa olla isoja.
M46
Mikset lähde itse?
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Luuletko että jään itkemään perään?Jokainen kuukausi minkä kanssani vietät, lyhentää mun asuntolainaakin mukavasti.
Niinhän sä luulet. :) Puolet siitä on silti mun, laske vain omia pennosiasi.
Katsotaanko mitä papereissa lukee?
Käydään pankissa ja käräjäoikeudessa, molemmista löytyy lappuja joissa molempien nimet.
Kumppani ei koskaan saanut tietää, erosin ennen kuin kerroin.
En ole niin tyhmä että harrastaisin irtosuhteita tavalla josta voisi jäädä kiinni.
ex kun alkoi suhteeseen niin olin hiljaa ja siirtelin omaisuuttani vuoden verran ja peitin jälkeni, sanoin myyneeni pilkkahintaan kaikki mitä silloin muutin kivalla hinnalla rahaksi kun sitten ero tuli väistämättöömäksi olin ehtinyt niistää fyffet himaan
ei se mitään tiedä. aina se on luullut, vaikka en pettänytkään. nyt minulla on oikeus pettää, kun olen elänyt vuosia perättömien petossyytteiden keskellä
Vierailija kirjoitti:
M46
Mikset itse uskalla erota? Todella tyypillistä miehille, että jäädään kitumaan kuolleeseen liittoon, haukutaan puolisoa joka suuntaan ja tehdään tämän elämästä helvettiä, mutta eroa ei uskalleta ottaa. Samalla haukutaan sitä toista myös siitä, että hän ei vielä ole jättänyt sua.
Olet säälittävä pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
ei se mitään tiedä. aina se on luullut, vaikka en pettänytkään. nyt minulla on oikeus pettää, kun olen elänyt vuosia perättömien petossyytteiden keskellä
Kylläpä olet lapsellinen. JOs et ole tyytyväinen suhteeseen, eroa. Mikään toisen tekemä ei anna "oikeutta" pettää tai tehdä mitään muutakaan tarkoituksella loukkaavaa.
Tätä palstaa lukiessa on kyllä äärimmäisen vaikea enää arvostaa miehiä. Joka toinen on suhteessa, jossa ei haluaisi olla, mutta ei uskalla lähteä. Sen sijaan kiusaa puolisoaan ja yrittää saada tämän lähtemään. Pelkuriraukat.
Pettämisestä jää kiinni ainoastaan ne, jotka haluavat jäädä kiinni.
Eikö olisi parempi olla oikein ihana ja rakastava puoliso? Se ei ole vielä jättänyt niin saisi pitäjälle toiveet että siellä kotona onkin se unelmakumppani. Ja sitten jättää sen kun alkaa olla oikein onnellinen viimein.
Pettäjät yleensä ajattelee että se kumppani on hieman tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät yleensä ajattelee että se kumppani on hieman tyhmä
Mitä palstan parisuhde ketjuja olen seurannut niin eikö näin ajattele lähes kaikki? Onko kaikki (av:llä) pettäjiä?
Aa joo, no siitä hommasta on muutama vuosi enkä silloin jäänyt kiinni, joten en usko, että mitenkään voin jäädä myöhemminkään. Ei edes se toinen osapuoli tiennyt, että ei varsinaisesti oltu sovittu sitä tilannetta niin miehen kanssa. Vaikea kuvitella, että he keskenään tahtoisivat olla kavereita ja muutaman vuoden takaiset asiat tulisivat esille kun kuitenkin tietävät toisistaan. Ovat myös aivan eri aloilla, joten en vain usko mieheni ja tämän toisen koskaan kohtaavan ja alkavan epäilemään asioita, joita eivät edes epäile.