Ihan kauhean hintaisia lasten talvihaalarit! 130-160 euroa
ja sitä sitten pidetään muutama hassu kuukausi.Ihan kauheaa!
Kommentit (46)
Mutta miettikää oikeasti paljonko rahaa menee kaikkeen tuollaiseen! Kaikkeen "turhaan" työnnetään satalappusia kädet ojossa ja sitten kierretään kirppareilla että saadaan nuo haalarit mahdollisimman edullisesti.
enkä todellakaan osta kummallekin 150€ arvoisia haalareita!
Tuon ikäiset kasvavat kovaa vauhtia plus saavat haalarit yhdessä talvessa sellaiseen kuntoon, että ihan sama onko ne jotain Reimatecciä tai jotain halvempaa, rikki ne menee kuitekin.
Alennusmyynneistä ja muistakseni Hulluilta päiviltä olen haalarilöytöjä tehnyt. Kirppikseltä olen sitten osatnut mökkihaalarit kummallekin.
Niin, siihen Thaimaan-matkaan laitetaan kyllä reilu 6000e, mutta kyllä mä siltikin vertailen hintoja ja ostan suht edullista. Merkillä ei tarvitse itsetuntoa pönkittää.
Ellei sitten ole niin varakas, että ei oikeasti tunnu missään. Itse olen ostanut lähes kaikki puvut käytettynä ja maksan niistä muutaman euron. Ja tosi laadukasta tavaraa vain kelpuutan.
jos me kaikki lopetetaan kalliiden haalareiden ostaminen, niin sitten loppuu tuokin ilo.
Ostankin lähes aina yhden talven käytetyn Remun, Reimatecin tai Jonathan-haalarin. Juuri ostin kympillä tosi hienokuntoisen ja suloisen vesisuojatun Jonathanin, ja vielä kotiin kannettuna:)
Ihan hyviä pukuja olen löytänyt. En ole sillä lailla merkkiriippuvainen, että aina pitäisi olla sama merkki. Tärkeintä on, että puku on kosteussuojattu ja hyvännäköinen. Merkkeinä on ollut Remu, Reima(tec), Didrikson, Lenne... Kaikki on ollut ihan hyviä. Tuo Didrikson (vai kuinkas nyt kirjoitettiinkaan) on ollut kaikista parhaimman näköinen, mutta kummasti saumat ratkeilivat. oli kyllä tosi kovassa käytössä.
Nyky talvessa vaan ärsyttää se, että kun lunta ei ole niin melkeinpä polvet on vähintäänkin karheumalla talven jälkeen. Useimmiten on viiltoja ym. Eipä niitä kenellekään huvita myydä...