Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhean hintaisia lasten talvihaalarit! 130-160 euroa

Vierailija
26.11.2008 |

ja sitä sitten pidetään muutama hassu kuukausi.Ihan kauheaa!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä raukka luulet, että joku on nyt sulle kateellinen noista ostoksista...

Vierailija
22/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka haluaa esittää rahaa löytyvän.

Sellaiset jotka viis veisaa merkistä vaan käyttömukavuus ja hinta-laatusuhde ratkaisee ostavat halvempia merkkejä.

Perhekerhossa huomasin kaupunkimme suurituloisimman lapsilla olevan ihan samanlaiset Lassietecit kuin meidän lapsilla. Kyseessä 8 lapsinen lestaadiolaisperhe, jossa ulkoillaan tosi paljon ja rahaa on kuin roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatecin haalarit joka vuos ja goretexin kengat sun muut kalliit pipot ja hanskat :D

Vierailija
24/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli syys-keväthaalarina reimatec ja oli aivan yliveto! maassa oli märkää loskalunta ja muksu kaulaansa myöten siellä lumessa, silti oli kuiva ja lämmin ja puku kesti koko sen käyttöajan mitä oli, ja koko ajan piti kosteuden.

Myös talvihaalarin ostin sitten kosteussuojattuna, eri merkkiä vaan.

Nyt on tavallista halpismerkkiä takki + housut, ja eron huomaa. Ulkonäkö on yksi, toinen on vedenpitävyys.

jonathania on myös ollut, ihan ok varsinkin pienemmillä lapsilla ja lassie niinikään pienemmillä, mutta isommalla ei enää riittänyt kosteuden suojaamaan.

tarkoitus kun on, ettei kuriksia käytetä.

mutta jesper junioriin liikkeenä olen ollut aika tyytymätön. annoin just asiakaspalutteen netin kautta aiemmin ostetuista nalle.sarjan vaatteista, jotka ihan tavallisessa VAUVAN käytössä hajota napsahteli, enkä ole vieläkään (noin 1 kk) saanut kommenttia!! ja useampi vaate hajosi. Onneksi ostin alesta. jesper juniorista ei mitään kannatakaan ostaa normihinnalla. jopa sieltä ostetut legon vaatteet ei kestä, kun muualta osteuissa ei ole ongelmia. Eli miksi näin??

Vierailija
25/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin lapselleni Didriksonin kunnollisen laskettuluhaalari tarjouksesta 200€. Vaikka käyttöä olisikin VAAN muutama kuukausi niin on se pitkä aika olla märissä ja huonoissa vaatteissa ulkona leikkimäss. Tuskin olisit itse siihen valmis muutamaa minuttia pidempään?

Vierailija
26/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin Jonathan on ykkönen ja Lenne myös tosi hyvä kakkonen. Jonathania suosin itse. Parempia kuin Reimatecit - oikeasti!!

Vierailija
27/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei lapset paljon sateella ulkoile. Suomessa joutuisi olemaan puoli vuotta sisällä jos ei saa kastua....

En itse asu Suomessa, vaan Espanjassa. Tätä palstaa lukiessa olen ollut ihan ihmeissäni noista haalareiden ja kunnollisten talvikenkien hinnoista! Itse käyn lapselle ostamassa tammikuun ja elokuun aleista vaatteet, ja tuommosella 150 eurolla saan lapselle puolen vuoden vaatteet, siis kaikki sisä -ja ulkovaatteet sekä kengät. Ja omasta mielestäni ostan paljon vaatetta, enemmän kuin oikeasti tarvitsisikaan.

Vierailija
28/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Eli mikä haalari olisi 3 vuotiaalle hyvä etelä suomen räntä-loska ilmoihin

Vierailija
29/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovh hintakaan ei ollut paha. Joku 100e ja kivan näköisiä ja hyvät ominaisuudet.

Vierailija
30/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat nyt 5- ja 6-vuotiaat ja ulkovaatteet (erityisesti housut tai haalarin polvet) kuluvat pääkaupunkiseudun vähilumisessa talvessa ja hiekkaisilla pihoilla nopeasti pilalle. Esikoisella oli toista kertaa Ticketin housut pihaleikeissä ja ensimmäinen reikä oli jo tullut polveen. Päätin, että nämä olivat viimeiset tämän hintaiset housut. Samalla hintaa saa kahdet halvemmat housut. Välikausihousuista kaksissa (Reimatec ja PO.P) tuli viilto kankaaseen muutaman käyttökerran jälkeen. Paikkaile niitä sitten...

Kun lapset ovat taaperoiässä ja "istuvat kuralätäköissä", vedenpitävyyden merkitys korostuu. Vanhemmilla lapsilla arvostan enemmän kulutuksen kestoa, koska ei niitä muuten siistejä talvivaatteita kukaan osta käytettynä, jos muuten ovat hyvännäköiset, mutta polvet ovat hiertyneet ja reikäiset.

Olen kokeillut vuosien varrella eri merkkejä eri hintaluokissa ja luulen, että siirryn keskihintaisiin ulkovaatemerkkeihin. Koska lapset ovat eri sukupuolta, vaatteita ei voi edes kierrättää, koska haluan, että vaatteet ovat kauniita sekä tytölle että pojalle, ei mitään tylsiä kompromissivärejä (esim. sinipunaista).

Ja ap:n kysymykseen, minusta lasten ulkovaatteet maksavat paljon. Minullekin merkitsee vaatteen ulkonäkö aika paljon ja siinä täytyy olla hyvä liikkua ja leikkiä, joten halvinta en etsi, mutta en hae myöskään statusta merkkivaatteilla. Kultainen keskitie ja harkintaa siis meillä vaatehankinnoissa.

Vierailija
31/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Jonathan odottaa myös kaapissa, käytetty kanssa. Noissa on hinta-laatusuhde kohdallaan ja saa kenties kympin kun myy eteenpäin jollekin kakkospuvuksi, tai sitten saa hyvän mielen kun antaa sen jollekin ilmaiseksi.

Minusta kalliin reimatekin ostaminen on järkevää, sillä siitä saa vielä hyvin takaisin. Eihän kukaan niitä kalliita haalareita roskiin heitä, vaan päätyvät tähän haalareiden ikuiseen kiertoon, josta esim me ammennamme haalareita.

Antakaa ihmisten ostaa mitä haluavat.

Vierailija
32/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurikset housujen päälle jos on tarvis. Ei mielestäni ole mitään järkeä maksaa kalliista puvusta. Ostan aina kaiken alesta tai kirpparilta.

Mutta toisaalta jotkut maksavat lapsen vaatteista paljon. Meillä menee harrastuksiin noin 400e kuukaudessa, joten ehkä meillä rahaa menee jonnekkin muualle enemmän kuin toisilla :)

Vierailija
33/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei siis -tec) jotain 55 eurolla. Hyvin on pärjännyt sillä, vaikka päiväkodissa ulkoillaan paljon.

Mun mielestä hyvä että kosteilla keleillä käytetään kuriksia JOKA tapauksessa, ettei haalari mee ihan likaiseksi ja tartte joka päivä pestä.

Jos en saisi HP:ltä, ostaisin varmaan jonkun max 80-90 eur haalarin.

Vierailija
34/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvipuvun meidän vajaa 2-vuotiaalle, maksoi 155e. Mutta on niin hyvä, ettei kuriksia todellakaan tarvise päälle, vaikka kuinka loskaista olisi. Isommat lapset saivat 100e puvut, jotka myös hyvät. Menee sitä rahaa turhempaankin!

Vierailija
35/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän penskat kulkee tyytyväisenä Ellokselta ostetuissa haalareissä, rukkaset, kaulurit ja pipot Tarjoustalosta.

Että silleen.

Vierailija
36/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkainen ostaa mitä haluaa.

Ostaahan ihmiset kalliita taloja, autoja, 10 000 Thaimaan matkoja... ja sitten mietitään voiko ostaa 50,- vai 150,- haalarin.

Vierailija
37/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että reimatecit on hyviä pukuja vaikka itselläni ei ole kokemusta. Yleensähän kalllis on aina laadukkaampi. Meillä ei ole varaa maksaa toppapuvusta kun 20-30e. Muutama Lassien suprafill puku meillä on jotka ollaan lahjaksi lapsille saatu. ole ostanut alesta pukuja ja istten ihan halppiksa hintaan 10e esim. Toiset on olleet tosi ohuita ja niitä ole käyttänyt kurasäällä kurahaalarin kanssa tai kovassa pakkasessa villapuvun kanssa. Sitten noita paksumpia oon käyttänyt sillä välillä kun ei tarvitse kurapukua mutta ei myöskään villapukua. Eihän pakkasella puvun tarvitse olla kosteussuojattu vaan ihan tavallisella pärjää. ja loskassa tai märällä talvisäällä on meillä nyt suprafillit tai sitten kurahousut toppapuvun päällä tosiaan. Yhdessä vaiheessa mietin että olisin säästänyt rahaa tai ostanut reimatcin osarilla mutta totesin että ihan hyvin pärjään tavallisilla puvuilla.

Vierailija
38/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monissa perheissä nämä haalariasiat ovat ihan "akkain näpertelyä". Mies ostelee kodintekniikkaa, autoon uusia vanteita ja tietokoneen ihan tuosta vaan ja sitten vaimo pohtii käyttääkö haalarin 27 vai 36 euroa.

;)

Vierailija
39/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole niin varakas, että ei oikeasti tunnu missään. Itse olen ostanut lähes kaikki puvut käytettynä ja maksan niistä muutaman euron. Ja tosi laadukasta tavaraa vain kelpuutan.

Vierailija
40/46 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi lukea ihan valmistajien nettisivuja vertailemalla. Rasavilin peruskangas on jo lähes tuplasti kestäväämpää kuin esim. Ticketin ja reimatecin. Kestää vettä ja kulutusta ja on kotimainen. Ulkonäkökysymys on sitten erikseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi