Ihana Koop
Kommentit (249)
ja muistutat Sandra Bullockia tai Jennifer Anistonia.
.Vesa oli ehdottomasti enemmän mun makuun! Ehkä sellainen perus-suomalainen mies mutta leveät hartiat ja vau mikä ääni.. ihan pöksyt kastui ;)
Koopin takana onkin paljon hänestä innostunutta porukkaa. Alkuun ajattelin olevani ihan omassa junassa, kun tän tyyppisissä kisoissa kannatan Koopia. Mutta keskustelupalstoilta ynnä muista ja siitä, että Koop ei ole kertaakaan ollut pudotusuhan alla, on tullut huomattua, että mun lisäksi on tosi paljon hänen kannattajiaan.
Miksi ajatellaan, että voittajan pitäisi olla esiteini-ikäisten ja juuri teini-ikään ehtineiden suurin suosikki (Kalle/Pete ?) ?. Onhan kisaan osallistumisikäkin 16-30 vuotta, joten voisihan voittaja olla sellainenkin, josta yli kakskymppiset ovat innoissaan. Yllättävän paljon saattaa puhelinäänestyksessä olla vaikuttamassa juuri esim. 20-40-vuotiaiden naisten aktiivisuus.
kenen takana olen. Koop on jotenkin vaan niin seksikäs; ei tosiaankaan mikään ihan peruskomea, aika originellit kasvot. Mutta ah, mikä hartialinja, leuka, ryhti, reidet farkkujen sisällä. Niin ja se, miten hän vääntää englantia. No, kyllä mä hänen lauluäänestäänkin pidän paljon.
Alle parikymppisenä Wellun slim-rokkari-vartalon omaavat iskivät, muttei oikein enää. Silloin kelpas laiheliinien lisäksi kyllä miehekkäätkin miehet. Niin ja ikää nyt mulla jo reilusti yli 30.
Muhun vetoaa hänessä yhdistyvä miehekkyys, herkkyys ja huumorintaju. Ihana on.
N32
ihastuneena, enkä voi muuta toivoa, kuin että voittaa koko skaban. Sen verran hyvä laulaja ja uskomattoman sydämelliseltä vaikuttava luonne! UIkonäöstä puhumattakaan ;) Muistakaa naiset äänestää, ettei Koop vaan tipahda sunnuntaina!
ettei tartte ikinä varmaan enää ketään vongata! ;)
Uskoisin, että se lopullinen niitti av-mammoille ja muillekin oli se, kun tv:ssä näytettiin Koop ruohoa leikkaamassa. Siis ihan oma-aloitteisesti alkoi hommiin! Eikös se olekin niin, että kotityöt ovat paras esileikki? ;)
Luulin olevani ainoa vinksahtanut, kun viimeistään juuri tuossa jaksossa päässäni kuului "klik" ja olin myyty :D
Kyllähän idolilla pitää olla muutakin kuin hyvä ääni. Koopissa on kyllä jotain niin vetoavaa, vaikkei mikään kiiltokuvapoika olekaan, että huh huh! Jotenkin niin tavallinen, mutta kuitenkin erityinen. Herrasmies.
Eikös me mammat peitota teinitytöt äänestyksessä ja johdeta Koop voittoon Kallen tai Peten sijasta?!
Ei mahda mitään... Aina kun tuon Koopin näkee niin tuntuu että lähtee jalat alta (onneksi yleensä istun häntä katsellessa). On se vaan niin komia, omalla tavallaan. Mmm... mikä mies! <3
että perheenäidit ovat näin täpinöissään ja pikkuhousut märkänä yhdestä Idolskandidaatista. Ei sen puoleen; kuulun itsekin kyllä tuohon joukkoon. Juuri tällä viikolla näin jotain eroottissävytteistä unta Koopista.
Suomalainen nainen vaatii mieheltään ns. naisellisuutta. Etkö huomaa tälläkin palstalla? On kunniasia, että mies tekee yhtä paljon kotitöitä ja hoitaa lapsia. Väitän, että nämä eivät ole perimiehisiä hommia, eli jos mies asuu yksin, hän todnäk tekee kotityöt vähän eri tavalla. Mutta kun hän ei SAA tehdä asioita omalla tavallaan, vaan hän miellyttää naistaan ja tekee asiat naisen tavalla.
suomalaisilta miehiltä puuttuu liian usein miehekäs vartalo (leveät hartiat jne) ja parrankasvu, Koopilta löytyy molemmat! Ihmettelin aikoinani, kun jossain lehdessä ulkkarinainen moitti suomal. miehiä liian naisellisiksi, mutta en ihmettele enää. Siis eivät ole naismaisia käytökseltään tms., vaan nimenomaan ulkonäkö ei ole tarpeeksi miehekäs.
minua ei Koop sytytä. Syynä on ne silmät. Ne ovat jotenkin elottomat.
Koopin vetovoimassa on paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö.
Niin ja on sulla tietysti kaunis lauluäänikin.
mutta se outo falsettiulvonta riipii selkäpiitä. Samoin kroppa näyttää hyvältä, kun lähtee katsomaan varpaista ylöspäin, mutta kun tulee kasvojen kohdalle, putoaa kovaa ja korkealta!
Käsittämätöntä, että paremmat putoaa kun jotkut idariteinit äänestää laulukyvytöntä ällötystä.
Ja jep, Koop on ihana.
Muutama viikko sitten pidin selvänä, että viimeisessä finaalissa on Pete ja Anna, mutta on ruvennut tuntumaan siltä, että Koop voisi sittenkin kuulua kärkikaksikkoon.