Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä yleensä helposti valita, mutta oli vähän omituinen tarjoilu lapsen synttäreillä.

Vierailija
12.03.2008 |

Äiti paistoi vohveleita, sitten vain paria hilloa, jätskiä ja mehua. Ei mitään muuta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toikin parempi kun ei mitään...

Vierailija
2/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu varmasti lapsille ja aikuisille. Ei aina tartte olla sen seitsemää sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luulis että olis ollut joku suolainen lisänä.

Vierailija
4/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on tehdä paljon tarjottavaa?

Vierailija
5/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä muuten paistetaan vohveleita, lapsesi kuitenkin varmaan tykkäsi?

Vierailija
6/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset olisivat ainakin aivan onnessaan, jos saisivat jollain synttäreillä vohveleita. Nehän ovat yleensä kaikken lasten herkkuja. Ja see jokapaikassa tarjolla oleva täytekakku jää monelta lapselta syömättä.

Vierailija
7/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He inhoavat useimpia kakkuja. Ehkä tarjoilu oli synttärisankarin toive?

Vierailija
8/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä ottaa joskus käyttöön lastenjuhlissa. Todennäköisesti lapsille maistui vohvelit, hillo ja jätski paljon paremmin kuin täytekakku. Kuulostaa oikein hyvältä ajatukselta. Fiksu äiti ollut liikenteessä.

Vierailija
9/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valittaa nyt asiasta, mutta kuuluu kuitenkin niihin ihmisiin, jotka Lintsillä ostavat ainakin lapselle vohvelin kermavaahdolla ja hillollla, pulittaen 5¿...

Vierailija
10/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ollaan menossa tähän suuntaan, että tarjotaan vähän jotain hyvää, eikä hulluna kaikkea. Nykyään joka paikassa kunnon mättöä jne..

Oikein kivalta kuulostaa tuo vohvelin paistaminen. Itse vois vaikka paistaa munkkeja tms.. ja tarjota mehua kaverina. Ne tarjottavatko siellä on pääosassa? Kauhulla odotan mitä ne synttärit sitten on kun omat lapset on siinä iässä, että tarvii kemuja järkätä.

Vierailija
11/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisille kakkukin jo maistuu. Mun mielestä todella viitseliästä tehdä jotain siinä samalla kun kutsut menossa. Itse en viitsisi siinä härdellissä mitään valmistaa.

Vierailija
12/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tälläkin palstalla ole moneen kertaan todettu, että lapsilta jäävät monesti niin kakut kuin valmiit voileivätkin syömättä synttäreillä. Lähinnä karkit ja mehu maistuvat.

Vohvelien luulisi olevan kaikkien herkkua, ainakin mulle kelpais! :)

Vierailija
13/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidankin mennä tekemään vohvelitaikinan:)

reilusti vehnälesettä, niin vatsa tykkää.. kiitti:)

Vierailija
14/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionne kiinnitätte. Jos minä olisin noin pikkusieluinen, en kuuna päivänä kehtaisi sitä ääneen sanoa, en edes av:lla. Tällaiset aloituksethan kääntyy 100%:n todennäköisyydellä aloittajaa vastaan (ottamatta huomioon niitä paria kommenttia, joissa ymmärretään aiheen aloittajaa = aiheen aloittajan itse kirjoittamia viestejä).

Vohvelit lastenkutsuilla ovat loistava idea! Taitaa tulla meille seuraaville synttäreille kakun tilalle :)

Vierailija
15/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan synttäreillä ja menekki on kova. Lisäksi on ollut kyllä muutakin, mutta olivat ekalla kerralla niin suosittuja, että on kiva tapa. Varsinkin kun synttärit ovat kesällä. Ja on paljon lapsia, jotka eivät tykkää kakuista.

Vierailija
16/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi vohvelit oli musta ihan ok idea

Vierailija
17/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakusta lapset ei yleensä niin tykkääkään.

Vierailija
18/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äiti paistoi vohveleita, sitten vain paria hilloa, jätskiä ja mehua. Ei mitään muuta.

Oispas päässy mukaan. Mikäs sen parempaa kun vohvelit hillolla ja jäätelollä, nami nami!

Vierailija
19/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on parikuinen, mutta ahdistaa jo nyt tulevat synttärit jos niissä pitäis olla kauheesti tarjottavaa, ja jos vaikka sattuis olemaan " vaan" vohveleita ja mehua niin joku tulis sitten av:lle tekee " Tänään synttäreillä nähtyä" -aloituksen.

Minusta vohvelit on ihan älyttömän hyvä idea. Olis mielenkiintosta tietää, mikä niissä ap:n mielestä oli niin kamalaa? Minulle ainakin maistuis ja varmasti myös kaikille lapsille.

Vierailija
20/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistan takapihalla muurinpohjalettuja

Kiitos siis hyvästä vinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi