Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä yleensä helposti valita, mutta oli vähän omituinen tarjoilu lapsen synttäreillä.

Vierailija
12.03.2008 |

Äiti paistoi vohveleita, sitten vain paria hilloa, jätskiä ja mehua. Ei mitään muuta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ymmärrä miksi synttäreillä tarjotaan karkkia

Vierailija
22/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jo tämän ketjun viestit, jotka olivat muuten kaikki positiivisia, todistavat että normaali ihminen piti tarjoilua oikein kivana. On 100% varmaa, että aloitus oli provo, joten otetaan iisisti vain;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ja sopivalta tarjoilulta lastenkutsuille.

Vierailija
24/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyvää oli 80-luvussakin, limsakoneet ja vohveliraudat, leipäkone jäi kokematta

Vierailija
25/25 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse meinaan tarjota tyttäreni toivomuksesta " kuutamoperunoita sekä puujalkanakkeja" hän haluaa merirosvo synttärit vaikka on tyttö, olenko sitten omituinen äitily?! enpä usko...ei aina tarvii niin kamalasti tunkea rahaa synttäritarjoiluun tuolle tarjoilulle tulee hintaa about 3¿...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi