Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin uimahallissa ensimmäistä kertaa pomminvarmat silikonit.

Vierailija
23.05.2008 |

Noin 50-v. hyvin hoikalla ja ikäisekseen täysin normaalisti "lätsähtäneellä" oli tissit kuin kaksi pinkeää ilmapalloa.

Jos on pakko ottaa silarit, niin eikö niistä voi tehdä luonnollisen näköisiä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta kakkonen ihmetytti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jokaisen yksityisasia vaikkei olisi rintoja ollenkaan

Vierailija
4/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa itsellä olla sitä ylipainoa ja tissit kuin limput

Vierailija
5/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kateellinen?

Vierailija
6/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri sellaiset irtonaiset tennispallot. Miksi kukaan muovipalloja kadehtisi, ennemmin minä ainakin kadehdin luonnonkauniita rintoja.

Vierailija
7/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekotisseistä? :o

*raapii päätään*

ap

Vierailija
8/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri sellaiset irtonaiset tennispallot. Miksi kukaan muovipalloja kadehtisi, ennemmin minä ainakin kadehdin luonnonkauniita rintoja.

Kuvitelkaa lentopallot, niin pääsette lähemmäs totuutta.

ap

Vierailija
9/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Samaa mieltä ap, lentopallot ovat aika pahat. :)

Vierailija
10/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/19 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä teille pingispallot.

ap

Vierailija
12/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelen aivan aiheesta luonnotonta itsensä korjailua, niin te alatte heittää arvauksia MINUN rinnoistani.

Jos olette eri mieltä niin senkuin sanotte, että lentopallon kokoiset silikonit ovat kauniit. Ei tässä minun rinnoistani tarvitse keskustella - ne ovat niin tavalliset, ettei niissä ole älähtämistä suuntaan eikä toiseen.

ap

Vierailija
13/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvatkaa mitä? Elämä jatkuu! :) En voisi mennä leikkauttamaan itselleni "uusia" tissejä vain siksi, että vanhat riippuvat. Jos rintojen tehtävä ei ole palvella vauvaa, mikä se sitten on?? Miksi äiti-ihmisen pitää näyttää hehkeältä teiniltä jopa vauvavuotena? Tämä maailma on aivan sairas. Luonnottomilla palloilla houkutellaan miehiä mutta toisaalta itketään sitä, että miehet katsovat usein ulkonäköä. Haloo, mitä odotitte?? Jos opetatte miehille että jokaisen naisen on otettava pallot (muuten on "Oksettava riipputissi"), silloin miehet samaistuvat tuohon yökkimiseen eivätkä kelpuuta rinnalleen enää yhtään luonnollista naista.

Vierailija
14/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden tekotissienkin olisi hyvä olla sellaiset, että ne eivät ole ihan luonnottoman näköiset. Ymmärrän kyllä, että joku haluaa silikonit, mutta jotain rajaa voi niissäkin pitää.

Olen myös sitä mieltä siitä, että on varsin valitettavaa, jos tämä maailma menee siihen, että ilman silikonitissejä ei pärjää.

t. pienehköihin luomutisseihinsä tyytyväinen

Vierailija
15/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelen aivan aiheesta luonnotonta itsensä korjailua, niin te alatte heittää arvauksia MINUN rinnoistani.

Jos olette eri mieltä niin senkuin sanotte, että lentopallon kokoiset silikonit ovat kauniit. Ei tässä minun rinnoistani tarvitse keskustella - ne ovat niin tavalliset, ettei niissä ole älähtämistä suuntaan eikä toiseen.

ap

Samaa ihmettelen.

Ja minulla sama kuppikoko ja kynä ei pysy rinnan alla, eli riipparit eivät ole

Vierailija
16/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muut eivät saa kohentaa niitä tissejään, että teidän iiiiihanat luomut huomataan

Vierailija
17/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekä luomuja että tekotissejä saa arvostella. Osa miehistä varmaan innostuu enemmän toisista kuin toisista. On kuitenkin hyvä muistaa, että varsin merkittävä osa miehistä kuolaa tissien sijasta hyvän näköisten peppujen perään --- ja sellaista onkin sitten jo vähän työläämpää hankkia :)

t. 23

Vierailija
18/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee, että mallit, missit, näyttelijät jne. on livenä just niin täydellisiä. Kauneuskirurgit voi hyvin, kun tyhmät naiset jonottaa leikkauksiin. Minkä ihmeen takia ulkonäköön pitää satsata niin paljon? Saman rahan vois laittaa johonkin hauskempaan, vaikka kotiin ja matkoihin yms.

Ja juu, olen isotissinen rupsahtanut keski-ikäinen eukko, mutten menisi kauneusleikkaukseen, vaikka siitä maksettaisiin.

Vierailija
19/19 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa uudestaan: niitä saa ko-hen-taa.

Uimahallissa näkemäni nainen oli pilannut rintansa. Valitan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan