Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMATSONI ALLIT VK 11

12.03.2008 |

Huomenta Allit!

Tuloksia:

Paino tänään: 102kg, eroa viime viikkoon -700g:)

Kokonaispudotus: 6kg

Vyötärö tänään: 97cm, -1cm viime viikosta

Lantio edelleen sama, 109cm.

Nyt kun alkaa kroppa parantua kaikenmaailman taudeista pikkuhiljaa, niin fiilis on todella positiivinen jatkoa ajatellen:)

Välitavoite elokuun loppuun mennessä on kokonaispudotuksen osalta -20kg, ja loput 10-15kg saa sitten tippua ensi vuoden alkuun mennessä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pääkaupunkiseutulainen ilmoittautuu. Lieneekö muita täältäpäin...? Mulla ei kyllä urakka ole kesällä edes puolessa välissä, joten eipä taida uskaltaa vielä kroppaansa näyttää ;O) Täällä taitaa tosiaan olla välillä vilkasa keskustelua, itse pääsen tosi huonosti koneelle, tai lepset eivät päästä; en pysty tekemään mitään kun 2 naperoa roikkuu päällä... No välillä sentään pääsee rauhassa :)

Vierailija
22/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta siis jos hurjasti paljastan itsestäni niin joku minun ystävistäni voi minut tunnistaa täältä palstalta... en kyllä tiedä, onko täällä ketään tuttuja, tuskimpa. Itse en ainakaan ketään tunnista ja sehän tässä kaikkein kivointa onkin kun on " anonyymi" .

En asu enää Turussa, mutta siis olen asunut... siksi sydämeni aina osin siellä... =D... mutta siitä siis jo aikaa kun olen jo NIIN VANHA... =D. Me ollaan niin eri ikäluokkaa, mutta siis siellä syntynyt koko lapsuuteni, nuoruuteni siellä viettänyt. Paljon on siellä ystäviäkin... =D

Enkä siis todellakaan ole julkkis... vaan sillä tuota tunnistamispuolta, että tutut ja satunnaiset lukijat eivät minua tunnistaisi... vaikka eihän tässä nyt mitään kovin salaista ole laihduttamisessa! En ole kyllä kertonut kellekään ystävälle että täällä vauva-lehden laihdutusporukassa olen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin haluan pysyä " nimettömänä" ..?:)

Varovainen linja jatkukoon ;)

Olen tyytyväinen..viikonloppu on mennyt hyvin, kerrankin!!

Jännityksellä odotan seuraavaa keskiviikkoa..toivoisin niin pääseväni seuraavan rajan alle, vaikka viime viikolla plussaa tulikin. :/

Kova yritys päällä taas..saa nähdä kauanko ;D

Ja iästä..eikö se niin mene, että jokainen on sen ikäinen kuin itsensä tuntee olevan :) Joku 50v voi olla kuin 25v ja joku 25v voi olla kuin 50v.

Turvallinen ajattelutapa ;))

Tsemppi jatkukoon kaikilla!!

Vierailija
24/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se hetki, alkaa olla olo niin hyvä. Toivon että siitä alkaa myös nopeampi pudotustahti painon suhteen, kun nyt on mennyt ehkä vähän liian(kin) hitaasti.

Mä asun myös tässä " kiven heiton päässä" Turusta. Mutta olen myös sillä kannalla, että anonyymina haluan ainakin tällä palstalla pysyä, sähköpostitse tms. sitten eri asia.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille:)!

Vierailija
25/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aae2005: Mukavaa, että voit alkaa taas kuntoilla, kyllä se painokin lähtee sitten vauhdikkaampaan laskuun kun saat taas kunnolla hien lentämään...

Mä olen nykyään niin kuntoilufriikki, että mua suorastaan alkaa ahdistamaan jos en pääse joka viikko niille pace, vesijumppa tai lenkkikerroille mihin olen viikottain tottunut. Olen varmaan tullut hulluksi, mutta näin vaan on ja ihan positiivista hulluutta mielestäni!!!

No nyt en ehdi enempää mut kohta lisää!

Vierailija
26/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PACE on hydraulisilla vastuksilla ohjattua liikuntaa, jossa lisätehoa harjoitteluun tuovat innostava ohjaaja ja mukaansatempaava musiikki. Pace on tehokas harjoittelumuoto, joka kiinteyttää, kehittää aerobista kuntoa sekä lisää lihasvoimaa ja liikkuvuutta. PACE sopii kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille harjoittelijoille. PACE sopii myös aloittelijoille, koska liikkeet ovat helppoja, nopeita oppia ja jokainen voi liikenopeutta muuttamalla itse säädellä oman harjoituksensa tehoa.

Puolessa tunnissa harjoitat koko vartalon lihakset. Lisäksi samassa laitteessa harjoittelet kahta vastakkaista lihasryhmää, esim. ojennus ja koukistus. PACE-laitteissa ei ole monimutkaisia säätöjä ja laitteiden liikeradat ovat helposti ja nopeasti opittavissa. PACE sopii myös sinulle, joka et pidä vaikeista koreografioista.

Vaikka liikut ryhmässä, voit liikkeen nopeudella itse säätää haluamasi vastuksen ja harjoituksen tehokkuuden: Mitä nopeammin teet liikettä, sitä enemmän syntyy vastusta. Samoin voit myös keventää vastusta hidastamalla liikettä. PACE-harjoittelu kehittää sekä aerobista kuntoa että lihasvoimaa. Harjoitus kohdistuu koko vartaloon ja tuo vaihtelua ja monipuolisuutta muuhun harjoitteluun. Mukautuva hydraulinen vastus estää ylikuormittumisen ja PACE-harjoittelu on näin ollen turvallista myös nivelille. Hydraulisen vastuksen ansiosta PACE-harjoittelun jälkeen lihaksesi eivät tule kipeiksi.

PACE on tällä hetkellä tehokkain markkinoilla oleva harjoittelumuoto. Yhden PACE-harjoituksen aikana voit kuluttaa jopa 350-900 kaloria. Emme lupaa valtavaa painonpudotusta, mutta kiinteydyt varmasti. Tarkkaile mittojasi ja hämmästy muutoksen nopeutta!

Vierailija
27/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Pace oli kivaa mitä nyt kerran olen kokeillut. Täällä meidän pikkukylässä ei ole mahdollista sitä harrastaa. Pitäis lähteä 30km päähän.. ja sinnekin salille tarvii jäsenyyden, joka maksaa 69e/kk, joten minun pace jää väliin.

Nyt olen viikonloppuna juossut synttäreillä ja syönyt kakkua.. argh.

Nyt pitää tsempata. Vielä pääsiäinen edessä ja paljon kyläilyä.. ja taas argh.

Liikuta on minullekin tullut ns. hyväksi pakkomielteeksi. Yhden välipäivän kuitenkin pidän. Huomenna aloitan kuntosalin. Sain mieheltä synttärilahjaksi 10krt salikortin ;)

ja vaunujen kanssa tulee käveltyä niinä päivinä kun en mene salille.

Vesijumppaakin harrastan silloin tällöin.

hyvää alkavaa viikkoa !

-Marica77

Vierailija
28/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marica: Kivan synttärilahjan mieheltä olet saanut, tollaista mäkin haluaisin. Mä inhoon jotain väkisin ostettuja lahjoja, joilla ei ole mitään käyttöä. Harmi, että sulla lähin pace paikka noin kaukana, mä oon ihan koukussa tohon paceen, aivan ihanaa ja vielä mukava miesvetäjä niin mikäs sen mukavampaa...

Laitetaas kaikki nyt vähän ylös et miten paljon liikutaan ja kuinka monena päivänä viikossa, suunnilleen.

Mun viikko on kutakuinkin tällainen:

Maanantai: 45 min raskas vesijumppa

Tiistai: Erittäin raskas sporttipace 40 min

Keskiviikko: vapaapäivä

Torstai: Raskas pace 40 min

Perjantai: vapaapäivä

Lauantai: Pace 30 + alkulämmöksi juoksumatolla juoksu 20 min

Sunnuntai: Sauvakävelylenkki n. 80 min

Tää rytmi sopii mulle, ei tietty nyt joka viikko tismalleen samalla lailla mene, mutta kutakuinkin!

Vierailija
29/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varsinaista liikuntaohjelmaa, kun ei ole mitään säännöllisiä tunteja. Kuntosalille pyrin menemään1-2krt/vkossa. Iltaisin, jos mies aamuvuorossa ja aamuisin, jos mies iltavuorossa. Kävelylenkille lähtiessä useinmiten lenkki kestää 60min.

Sit olen nauhoitellut perjantaisin tv2 jumppa-ohjelmia. Niitä teen sen mukaan mitä ehdin. Joskus 1-2krt/vkossa, joskus en ehdi kertaakaan viikossa..

Pääsääntöinen liikunta on mulla tuo kävely tällä hetkellä.

jeps. apua 2 aamun päästä on punnitus. pahoin pelkään, että mulla on plussaa..

-marica77

Vierailija
30/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä mäkin haluan täll palstalla pysyä anonyyminä, mutta meidän kesken voin kyllä sähköpostia lähettää ym.

En mäkään usko, että mua täältä kukaan tunnistaa enkä ole minäkään kellekään puhunut et täällä kirjoittelen enkä halua kertookaan ettei kukaan käy mun juttuja lukemassa.

Mutta siis summasummarun, sähköpostiosoitteiden vaihtaminen on ihan ok, ketkä sitä vaan haluavat.

Vierailija
31/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on ollut rankkaa lapset olleet tosi pahassa oksennustaudissa monta päivää ja jouduin nuorimmaisen kanssa tipukseen (siis lapsi joutui, minä terve) ... viime yö vinhaa ambulanssikyytiä 200 km ja yö+päivä tiputuksessa - nyt jo kaikki hyvin ja kotona!

Oma kuntoilu siis parina päivänä väliin, mutta niin on tainnut jäädä syöminenkin. Joten epäilen etten plussa keskivikkona... olo myös... hm... " kuihtunut" ...

Tsemppiä siis kaikille taas ja mielestäni hyvä että jatketaan näin " anonyymina" ... katsotaan ne kuva-asiat sitten keväällä/kesällä halukkaiden kanssa!

ÖITÄ muut allit!

Vierailija
32/38 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meppis: Onneksi lapsi/lapset on kunnossa jo. Nuo vatsataudit on kyllä yksiä perkeleitä, kun oikein kunnolla ylle käyvät..:/ Muista nyt itsekkin levätä, ja syödä kunnolla!

Eilen alkoi tosiaan kuntoilu taas. Kyllä oli hyvä mieli sen jälkeen:), vaikken uskaltanutkaan kuin 10min kuntopyöräillä näin pitkästä aikaa. Mutta tästä se taas lähtee!

Katselin eilen miehen ottamia valokuvia, ja kyllä meinas itku päästä. En ole tajunnut olevani ihan niin ISO. Varsinkin pää on ihan hillittömän " turpea" . Hiukan iski masennus, mutta onneksi vielä on motivaatio niin hyvä, etten lähtenyt siitä paikasta suklaalevyä ostamaan, vaan hyppäsin siihen kuntopyörälle:)

Päivänjatkoja taas!

Vierailija
33/38 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki sympatia Meppikselle ton oksennustaudin kanssa!!!

Meilläkin sairastettiin tammi-helmikuussa 6 viikkoa yhteesä oksennustautia, joo siis luit oikein todellakin 6 pitkää viikkoa, jossa välissä oltiin 1 viikko ja 2 päivää terveitä.

Meillä oli siis 2 eri tautia peräjälkeen ja se jos joku oli rankkaa, kaikki lapset 2 kertaa ja me vanhemmat molemmat kerran, mä ekalla kerralla ja mies toisella kertaa.

Meillä se jälkimmäinen oli tosi paha tauti, 2 isompaa siis 4 ja 6 v nukkuivat 3 vuorokautta putkeen, välillä oksentaen ja ripuloiden ja sitten vietiin lääkäriin, olin varma et tulee sairaalakeikka kun olivat niin huonossa kunnossa, juuri ja juuri pysyivät pystyssä. Saatiin kuitenkin mennä kotiin ja alkaa juottamaan urakalla Osmosalia, jos eivät olisi juoneen niin sitten tiputukseen. Onneksi saatiin, kylläkin melko väkisin juotettua sitä ja siitä alkoivat toipumaan.

Kyllä se oli kauhea ja pelottava tauti, ei mikään normaali vatsatauti. Pienimmäiselle aloin heti juottamaan sitä Osmoa niin ei päässytkään niin huonoon kuntoon ollenkaan.

No se niistä taudeista, toivottavasti Meppiksellä alkaa olemaan jo voiton puolella!

Eilen illalla oli taas superhyvä vesijumppa ja tänään paceen!

Huomenna sitten totuudenhetki ja vaa' alle hyppäys, no mä käyn kyllä melkein joka aamu et ei sen puoleen paniikkia, mut kuitenkin täytyy taas huomenna luvut antaa " julkiseen" jakoon teidän tietoonne...

Ei muuta kun tsemppiä kaikille tähän viimeiseen päivään ennen punnitusta!!!

Vierailija
34/38 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ihana tunne sen jälkeen kun on saanut jotain tehtyä ja hien lentämään, kyllä siitä jos jostain tulee hyvä mieli eikö vain.

Jatkat vain samaan malliin ja seuraavalla kerralla jaksat jo taas vähän pidemmän aikaa polkea sitä pyörää. Ja kyllä sekin tsemppaa eteenpäin kun huomaa kerta kerran jälkeen miten paljon paremmin taas jaksoi kun edellisellä kerralla.

Onko sulla sykemittaria? Se on aivan paras tsemppari, ainakin mulle. Aivan mahtavaa treenisuorituksen jälkeen katsoa, että kuinka paljon kaloreita taas tällä kertaa kului, ihanaa!

Vierailija
35/38 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Katselin eilen miehen ottamia valokuvia, ja kyllä meinas itku päästä. En ole tajunnut olevani ihan niin ISO. Varsinkin pää on ihan hillittömän " turpea" . Hiukan iski masennus, mutta onneksi vielä on motivaatio niin hyvä..."

Edellinen lainaus aae2005:lta...

Tuo on niin totta mietin tuossa juuri että minusta ei niin kovin montaa paksua kuvaa edes ole, kun olen aina juossut kameraa karkuun. Toinen hyvä vaihtoehto on tarjoutua vapaaehtoiseksi valokuvaamaan... =D.

Sitä jotenkin aina kuvan nähtyään ajattelee " kamera valehtelee" . Jotenkin sitä on kuitenkin ehkä vaikea ajatella olleensa niin paksu. Miten vaikea sitä onkaan luoda sitä oma kuvaa, kun ei ole ulkoapäin itseään katsomassa.

Kuitenkin vaikka olin mielestäni ISO, niin monet sanoivat että en vaikuttanut siltä, että painasin tuon 89 kg, silloin kun aloitin. Se paino riippuu niin miten se on jakautunut kehoon ja miten sen kantaa.

Itselläni tuo kaikki massa jakautui hyvin tasapuolisesti joka puolelle, toisille taas erityisesti mahaan, peppuun. Itse miellän vielä että olen " isoluinen" , niiden painosta en osaa sanoa, mutta kovin pientä minusta ei saa tekemälläkään. Jollakin taas tuntuu että jalkakin on nro 37 ja olkapäät olemattomat ja massa ikään kuin kerääntynyt pienen ihmisen päälle.

Mulla ei ole pieni jalka, ei pienet kädet, eikä pienet hartijatkaan... mutta ehkä tästä kuitenkin " normaalikokoiseksi" pääsen...

P.S. Lapset alkavat toipua, ruoka pysyy sisällä ja jaksavat muutakin kuin vain nukkua ja maata... ihana tunne!

Vierailija
36/38 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppis ilmottautuu... taas loman jälkeen!... ja tuulettaaa... AAAGGG!!!

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

6.viikon jälkeen 80,5 kg

7. viikon jälkeen 78,8 kg

8. viikon jälkeen 78,1 kg

9. viikon jälkeen 77,2 kg

10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)

11. viikon jälkeen 75,1 kg

Kokonaispudotus 13,9 kg

Eli tosiaan lomallakin voi laihtua! Siis kahdessa viikossa -2,1 kg.

Herkuttelin oikein urakalla kolmena päivänä - parina muunakin lipsuin, mutta muut päivät normaalilla " kevyt pöperöllä" . Askelmittarin mukaan ei joka päivä tullut läheskään 10 000 rikki, mutta muuten olin liikekannalla koko ajan. En siis ehtinyt huilata sohvalla tai muualla. Joten todennäköisesti kaloreita kuitenkin kului mukavasti. Muutenkin olen nyt niin virkku ja pirteä - kun joka puolelta kuluu " ihailevia sanoja" - MUTTA SIIS NAISILTA, jotka yrittävät tiputtaa painoaan...

Olenkin leikkisästi nimennyt, että painoni on lähtenyt mukavaan " liukuun" ... liukuu kuin curling-kivi (hih hih) ja suunta oikea eli alaspäin! ... ja tätä liukua ei pysäytä mikään! ... ei vaikka välillä vähän herkuttelisi... sanoo yltiöoptimisti Meppis!

Ensi kerralla vedän taas maagisen rajan 75 kg rikki- toivottavasti!... matka kohto 70 kg rajaa alkaa!

Taas crossarin selässä päivittäin ja hyvältä tuntuu. Mittasin muuten vasta nyt pitkän ajan jälkeen vyötäröni, joka aloitusvaiheessa oli muistaakseni päälle 100 cm... olisiko ollut 104 cm ja NYT 85 cm !!! Siis hALOO aivan mieletöntä. Kohta pääsen sinne alle 80 cm, siis aikuisiän diabetes-riskilukeman alapuolelle! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Vaatekoko tippunut koosta 44-46 --- > 40-42. Eli koko vaatekaappi käytännössä menee uusiksi! Ei nyt ihan, mutta housut ainakin ja osa paidoista!

Kertokaa kuulumisia ja siis on niin ihana olla kevyempänä! Hehkuttakaa tekin nyt kunnolla etten ihan ylpisty!

Vierailija
37/38 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus: 165

Aloituspaino: 90

Vyötärö:

Lantio:

Moi,

pakko oli raahautua puntarille tänä aamuna, ihan vaan Alleja varten. Kiitos siis teille, ryhmäpaine toimii, vaikka taitaa tää meidän ryhmä kuihtua muutenkin kun kiloiltaan.

Olen nimittäin nyt lipsumaan päin, ruokapuoli ollut herkkupuolella jo monta viikkoa, mut liikunnan avulla oon saanut kuitenkin painon laskemaan mukavasti. Nyt en ole edes ehtinyt/ viitsinyt käydä juoksemassa niin heti tuntuu. Mutta onneksi kuitenkin edes -300g, ettei plussaa. Mutta pakko olis ryhdistäytyä. Mutta luovuttaa en aio, veinhän jo isoja vaatteita pois, ja uusia isojen tyttöjen vaatteita en aio kyllä hankkia!

2.1. 90

9.1. 87,3

16.1. 86,7

23.1. 85,2

30.1. 83.9

6.2 83.0

13.2 82.2

21.2. 81.2

27.2 80.6

5.3 79.8

11.3 79.5

Kokonaispudotus: - 10.5 kg

Tavoitepaino: 68

Vierailija
38/38 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepas te saaneet vauhdikkaasti painoa alas ! Aplodit teille ;)

Itellä paino tänään 87,4kg viimeks perjantaina 87,9kg eli olihan siinä 5pvän pudotus -500g.

Nämä tiedot vielä..

pituus 160cm

lähtöpaino 1.2.08 92kg

ja nyt 87,4kg

pudotusta -4,6kg.

viikon pudotus -0,6kg

Mulla on tarkoitus pikkuhiljaa pudottaa painoa. Tavoite n.2kg kuukaudessa. Olen alkanut tekee 1h vaunulenkkejä ja ens viikolla meen kuntosalille ja mulle tehdään oma kuntosaliohjelma. 2 pienen lapsen äitinä aika on kuitenkin niin rajallista, että 1-2krt viikossa aion käydä kuntosalilla.

Minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on ? Ja kuinka monta ?

Hyvää painonpudotusviikkoa !

-Marica77

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi