Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva 4 kk ei huoli rintaa, luovutanko?

Vierailija
11.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän nelikuisen saa päivittäin " pakottaa" rinnalle. joskus täytyy nukuttaa ensin, että sitten hetken päästä herää nlkään, ja silloin äkkiä tissi suuhun.

Vierailija
2/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vauva malta ajoissa rauhoittua rinnaille kun ympäristö kiinnostaa. ja sitten kun nälkä menee yli, on liian kiukkuinen syödäkseen. taistelua on kyllä koko syöminen välillä, mutta on kuitenkin saanut tarpeeksi maitoa.

uusia imetys asentoja on kyllä tullut keksittyä... mm. seisaaltaan ja samlla hytkyttää vauvaa, vauva selällään ja itse kontallaan päällä jne... mielikuvitus ja kärsivällisyys välillä on kyllä ollut tiukilla, mutta kyllä se siitä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun kyseessä on kuitenkin jo noin iso vauva, ei mikään vastasyntynyt.

Vierailija
4/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä neljä lasta ja kaikkien kans on ollut vaihe jolloin kuvaamasi kaltaista. Nuorimmaisen kohdalla olin huomaavanani ettei rinnoistani väsymyksen tms takia tullut niin hyvin maitoa kuin normaalisti ja se ehkä vaikutti lapsenkin intoon juoda (vaikka luulisi juovan senkin edestä, kauan ja hartaasti). Oli vähän hermostunut ja näykkäili rintaa suurimman osan aikaa. Yritin sinnikkäästi imettää ja lypsin imetyksien välillä käsinkin, jotta sain maidontuotantoa taas kiihdytettyä. Joitakin päiviä meni ja homma alkoi taas sujua. Imetin kuitenkin nuorimmaisenkin 1v3kk asti (jo allergiataustojenkin takia) ja äärettömän tyytyväinen olen ollut siihen, että en antanut periksi tuolloin.

Myöskään sairaanahan ei maito välttämättä maistu normaalisti.

Vierailija
5/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tuossa iässä.. Muistan lukeneeni siitä täälläkin, joku imetysohjaaja kommentoi.

Vierailija
6/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huolii hyvin rintaa, vaikka on jo iso tyttö (7kk).

Viimeinen virheesi on, jos pulloa tarjoat, sitä en suosittelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi