Mulla hajoo totaalisesti pää noiden lasten kanssa.
Lapset 3v ja 1.5v ja koko ajan toistensa kimpussa. Yritän keksiä sellaista tekemistä, mikä olisi mielekästä molemmille mutta ei tuu mitään. Aina jompi kumpi tönäisee, kirkuu, huutaa. Isompi ei voi tehdä rauhassa mitään, kun pienempi sekoittaa ja sotkee. Sitten isompi tönäisee tai komentaa ja pienempi huutaa. Joka sekunti tätä. En jaksa enää. Haluaisin vaan ummistaa korvani ja silmäni kaikelta. Siksi menenkin välillä vessaan lukkojen taa ja pidän korvia ja hengitän, että jaksan taas pysyä koossa.
Kommentit (25)
Vierailija:
nro 15 perheessä on. Muuten on ihan huono isä ja muutenkaan ei ole suotavaa elää eri tavalla. Kyllä jämpti on näin.
15
Vierailija:
Mä olen kyllä tehnyt lapsille selväksi, että voi olla vihainen, mutta KETÄÄN EI LYÖDÄ EIKÄ TUUPITA!!Lapsilla toki 4v3kk ikäeroa, LUOJAN KIITOS. Kolmas syntyy alkukesästä ja ikäeroa pienempään tulee tällä kertaa 3v8kk. Liian pienet ikäerot ovat varmaan yksi syy tuollaiseen huonoon käytökseen.
Lapset ovat erilaisia. Meilläkin on helppo tehdä selväksi asia kahdelle lapsistamme, mutta yksi erottuu joukosta. Ehkä olen erinomainen kasvattaja kahdelle lapsistamme, mutta tämän yhden kullan kohdalla, olen surkea kasvattaja. = D
lähdin kauppaan kun aloitin ketjun. Siksi en ollut kommentoimassa.
Apua mieheltä. Juu saan kiitettävästi. Iltaisin mies osallistuu ja leikkii, viikonloppuisin myös. On ihana isä! Mies käy kuitenkin töissä niin kuin varmaan aika monen kotäidin mies. Töihin lähtee samaan aikaan kun lapset herää ja tulee kotiin klo 17. On akateeminen ja tekee pitkää päivää, kaikilla ei ole duunarityö 6-14.
Lähde töihin. Olenkin miettinyt asiaa. Työpaikkani on kuitenkin hyvin sosiaalinen ja osa ajasta ollaaan ja ohjataan lapsia, joten en koe että lähtisin töihin lepäämään.
Miksi tehdä pienellä ikäerolla. Niin, sitä olen miettinyt itsekin :) Meillä tämä kakkonen kuitenkin päätti tulostaan ennen kuin arvasimmekaan. Esikoista yritettiin kaksi vuotta, siksi emme käyttäneet välissä ehkäisyä. Ei ollut oma valinta " tehdä lapsia pienellä ikäerolla" . Uskon sitäpaitsi, että ongelmia tulee vaikka ikäero olisi isompi. Ongelmat on vaan erilaisia.
Nyt on rauha maassa kun mies on kotona ja toinen katsoo nauhalta Pikku kakkosta. Kiitos teille empaattisille vastaajille tuesta, mukava kuulla etten ole yksin näiden hullujen kanssa! :)
Vierailija:
lähdin kauppaan kun aloitin ketjun. Siksi en ollut kommentoimassa.Apua mieheltä. Juu saan kiitettävästi. Iltaisin mies osallistuu ja leikkii, viikonloppuisin myös. On ihana isä! Mies käy kuitenkin töissä niin kuin varmaan aika monen kotäidin mies. Töihin lähtee samaan aikaan kun lapset herää ja tulee kotiin klo 17. On akateeminen ja tekee pitkää päivää, kaikilla ei ole duunarityö 6-14.
Lähde töihin. Olenkin miettinyt asiaa. Työpaikkani on kuitenkin hyvin sosiaalinen ja osa ajasta ollaaan ja ohjataan lapsia, joten en koe että lähtisin töihin lepäämään.
Miksi tehdä pienellä ikäerolla. Niin, sitä olen miettinyt itsekin :) Meillä tämä kakkonen kuitenkin päätti tulostaan ennen kuin arvasimmekaan. Esikoista yritettiin kaksi vuotta, siksi emme käyttäneet välissä ehkäisyä. Ei ollut oma valinta " tehdä lapsia pienellä ikäerolla" . Uskon sitäpaitsi, että ongelmia tulee vaikka ikäero olisi isompi. Ongelmat on vaan erilaisia.
Nyt on rauha maassa kun mies on kotona ja toinen katsoo nauhalta Pikku kakkosta. Kiitos teille empaattisille vastaajille tuesta, mukava kuulla etten ole yksin näiden hullujen kanssa! :)
nro 15 perheessä on. Muuten on ihan huono isä ja muutenkaan ei ole suotavaa elää eri tavalla. Kyllä jämpti on näin.