onkohan ne miehet pohjimmiltaan homoja jotka ottavat naisekseen jonkin perseettömän a-kuppisen laudan?
Kommentit (31)
Tasottuu hormonit hyvin.. Rouvat on testosteronilla varustettuja " äijiä" ja miehet piipittää tippa linssissä tosipaikan tullen..
Mun jumalattoman komea, iso, tumma ja harteikas mieheni ei malta pitää näppejään erossa mun peffasta ja just kämmeniin mahtuvista rinnoista. Tää homottelu on kyllä aika uskomatonta :-O Jotenkin tulee mieleen, että ap on joku junttilan emäntä peräkylän mutkasta, jonka mielestä naisella pitää olla tissiä ja persettä kuutio - muu ei vaan ole naisellista. Hohhoijaa.
Kumma juttu vaan, että osa on sittemmin parantunut homoudestaan, koska ovat pyöreiden naisten kanssa tätänykyä. Huonommin kävi mun miehelle, joka heti pamahti piilohomoksi mut nähtyään, vaikka exällään riitti noita muotoja.
t: äiti, ilmeisesti piilohomo isi ja 3 lasta
150 kg läski?
Itse hoikka, ja minulla muodokas pyöreä peppu ja c-kuppi.
Harva mies pitää 150 kg, mutta ei heteromies kyllä pidä laudasta ja perseettömästä " naisesta" !!!!!!
Vierailija:
150 kg läski?Itse hoikka, ja minulla muodokas pyöreä peppu ja c-kuppi.
Harva mies pitää 150 kg, mutta ei heteromies kyllä pidä laudasta ja perseettömästä " naisesta" !!!!!!
Tosi lihavat= turn off
Laudat ja perseettömät= turn off
Bmi alle 19 on laiha ja bmi yli 30 on lihava. Bmi 25-30 on lievää ylipainoa=pyöreyttä. mm. Poliklinikoilla bmi 30 on lihavuuden raja. Ja alle 19 bmi on laihuuden raja.
Tämäkin on kiinni silti ihmisen omasta mielipiteestä, että millainen viehättää jne. Ja parisuhteessa vaikuttavat muutkin asiat, kuin esim. paino.
vastakohdistaan, eli naisella pitää olla muodokas lantio, iso povi ja kapea uuma ja pitkät hiukset.
Lauta ja perseetön edustaa miehen kroppaa, ei naisen
Vierailija:
Mun miehestä ei saa homppelia ei sitten tekemälläkään vaikka rakastaakin mun pieniä rintoja ja pyöreän muotoista mutta aika pientä peppuani :-)