Ihanaa! Minusta tulee 15:sta kerran äiti!
Olen aina halunnut paljon lapsia, lapsia saa tulla niin paljon kuin Jumala on tarkoittanut. Lapsetkin jo innolla odottavat uutta pienokaista.
Kommentit (10)
itse yritän taivutella isäntää seitsemänteen :)
Itse toivon, että minusta joskus tulisi ainakin viidennen kerran äiti. :)
Ihan vaan jo kroppasikin puolesta.
Yritähän silti löytää JOKA lapsellesi saman verran aikaa päivittäin, etteivät he tuntisi itseään vähempiarvoiseksi.
Jotenkin kuitenkin käy sääliksi lapsesi, sillä omat kolmekin vaativat paljon aikaa... Miten sitä ehtisi noin monen kanssa tehdä yhtään mitään?
Vierailija:
Jotenkin kuitenkin käy sääliksi lapsesi, sillä omat kolmekin vaativat paljon aikaa... Miten sitä ehtisi noin monen kanssa tehdä yhtään mitään?
Mutta tämä kysymys minua on näin yhden lapsen äitinä aina kiinnostanut: miten löydät aikaa näille jokaiselle lapselle myös yksilönä? Varmaan vanhemmat lapset osallistuvat nuorempien hoitoon (vaikka se ei heidän tehtävänsä olekaan), mutta leikitkö heidän kanssaan päivittäin vai hoitavatko lapset itse itsensä?
mutta tunnen perheen, jossa 17 lasta (kaikilla samat vanhemmat, ei siis mikään toisten lapsista kyhätty uusperhe).
Minulla on suvussa kaksi serkkua, joilla molemmilla 15 lasta tahoillaan. Itselläni kaksi.