Kuinka pitkäkis aikaa lähtee kortti hyllylle, kun ajoin eilen 30km/h ylinopeutta kameraan?
Vituttaa suoraan sanottuna erittäin paljon, mutta eipä sille mitään enää mahda.
Ja pitääkö suorittaa muuta kuin kirjalliset että kortin saa takaisin?
Kommentit (12)
Vai ehkä se, että vaarannat sivullisten hengen ja terveyden kaahaamalla?
Eikä mitään kirjallisia tai inssiä tarvii uudestaan suorittaa.
p.s kokemusta on.
ja se vituttaa, että kortti lähtee!
Vitun vouhottajat, onneksi ei sattunut mitään vahinkoa kenellekään. ap
Terv. " Vitun vouhottaja" , jonka sukulaislapsi on kuollut kaahaajan alle.
Mikäs sitä autoa sitten eteenpäin vei, jos et itse tahallisesti?
Ja tuommoiselle pitäsi kortti antaa takaisin, voi jeesus.
nopeusmittari, vai etkö osaa lukea sitä? Joo, kortti pois tollasilta loppuiäksi.
Ajoin 110km/h, ja myöhemmin huomasin että rajoitus oli laskettu 80km/h.
Olen tottunut ajamaan joskus lähes päivittäin tuota pätkää ja nyt kun pitkästä aikaa ajoin, niin vanhasta tottumuksesta luulin sen edelleen olevan 100km/h.
Onneksi i vahinkoa sattunut kenellekään! ap
Kun taas taajama-alueella sama määrä on jo todella törkee.. Riippuu siis aivan tilanteesta, kuinka törkeä on.
mutta jostain syystä aloin epäillä rajoitusta ja tiputin vautia. eli ei sitte oikeasti ollu ylinopeutta paljon mitään, rikesakon sain.
Vierailija:
Ajoin 110km/h, ja myöhemmin huomasin että rajoitus oli laskettu 80km/h.Olen tottunut ajamaan joskus lähes päivittäin tuota pätkää ja nyt kun pitkästä aikaa ajoin, niin vanhasta tottumuksesta luulin sen edelleen olevan 100km/h.
Onneksi i vahinkoa sattunut kenellekään! ap
Onneksi todellakaan kellekään ei sattunut mitään!!! Paha juttu tuo tottuminen määrättyyn nopeuteen, kun muutokset jää huomaamatta, mutta toivottavasti herätti (myös muita kuin ap-kirjoittajan). Tässä tuskin ihan " synnittömiä" ollaan kukaan liikennekurin suhteen...
Olisitko täällä leveilemässä kaahaamisellasi, jos olisi sattunut joku alle?
Luuseri rikollinen olet.