Lue keskustelun säännöt.
kuin usein neuvolassa on tarpeen käydä jos ei ole ensisynnyttäjä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
ei kai siä tarvi käydä ollenkaan mutta suositus on kerran kuukaudessa ja viikon 30 jälkeen kait kaksi kertaa kuussa, lopussa jopa kerran viikossa.
Mä käyn ainakin sen takia että ne kattoo pissanäytteen, verenpaineen, hemoglobiinin, kohdun koon, sydän äänet yms. Itsellä paljon rauhallisempi olo kun tietää ettäkaikki hyvin vaikka en ensimmäistä odotakaan.