seitsemäs siideri menossa ja huomenna töihin 7.30
Voi että. miten mä näin ratkesin. teki niin mieli ja aina vaan avaan uuden. juon tosi harvoin ja nyt sitten, keskellä viikkoa.
No, kerrankos sitä. HIK!
Kommentit (7)
mitenkään tuomitsematta näin neljän lonkeron jälkeen, vapaa ammatti, herätys jotain klo 5-9 välillä
Olen johtajahommissa, kaupallinen ala. HIK. Ehkä menen vähän myöhemmin vasta töihin. En ole alkoholisti. Juon ehkä kerran 4kkssa HIK
ÄÄH, Ei tää haittaa jos kerran.
alkoholisti voi hyvinkin olla apn kuvaama, ei osaa lopettaa juomista kun sen aloittaa. Alkoholisti ei ole sama asia kuin rapajuoppo 24/7 jurrissa.
2
mutta, jos sitä kestää 7 siideriä niin aika hyvä toleranssi on olemassa eli ap älä selittele ja valehtele juovasi harvoin.
Jos voi juoda tuosta noin vaan seitsemän siideriä niin toleranssit ovat jo sellaiset, että ei mene ihan ap:n selitykset läpi. Mä olisin teholla alkoholimyrkytyksen hoidossa jos joisin seitsemän siideriä. Etenkin, kun siideripullot ovat niitä puolen litran pulloja. Annoksia seitsemässä puolen litran siiderissä on siis 10,5! Reilusti naisten alkoholinkäytön turvarajan yli!
Maanantain. Hiukka kummallinen päivä. Paljon yhdellä kertaa. Ostitko ihan tarkoituksella ma. illan kunniaksi 10siideriä, vai onko varastoissa aina varalla? Jos oli varastoissa, niin onko ollet siellä 4kk.? Jos niin harvoin juot.
Huomenna aamulla on varmaan kiva fiilis!! Tsemii!! Pysy kaukana muista, vanha viina lemuaa.
Mitä töitä teet?
Oletko alkoholisti?