Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kenellekään muulle paha mieli noista sektio aloituksista?

Vierailija
10.03.2008 |

Minulle joka kerta. En ole itse päättänyt synnytystapaani. Olisin halunnut alakautta synnyttää. Pienessä sairaalassa suunnitellusti olen sektiolla lapseni saanut. Alatiesynnytystä ei suositeltu. Miten osaatte ottaa asiat loukkaantumatta ja miten otatte osaa synnytyskeskusteluihin työpaikalla tmv? Monesti tulee vaikka mitä ihme kommenttia naisilta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen synnyttänyt / saanut lapseni sektiolla. Lapseni ovat aika pieniä vielä, joten töissä ja kaveripiirissä usein tulee synnytyksistä puhetta. Kaikille en ole kehdannut oikein sanoakaan, sellaisille vähemmän tutuille. Hölmöä ehkä ajatella näin. Itseäni asia vaivaa joskus, mutta ei todellakaan päivittäin ole mielessä ;) ap

Vierailija
22/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotakuta kiinnostaa miten ventovieraat on synnyttäneet. Joidenkin mielestä kai se synnytys on tärkeintä koko touhussa... Ja kyllä, musta on surullista ja törkeää arvottaa naisia sen mukaan miten he ovat lapsensa maailmaan saattaneet.

ääh, jätä omaan arvoonsa typerät kommentit.

Enkä kerro tässä miten itse synnytin kaksi lastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo synnyttämistapa ei kerro mitään äitiydestä, tai siitä miten lapsensa hoitaa ja kasvattaa ja sehän on kaikista tärkeintä, vai mitä?

Vierailija
24/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... molemmista olen tiennyt etukäteen, ja molemmista olen ollut iloinen! Toka synnytys kyllä käynnistettiin, mutta arvasin sen päättyvän sektioon.

Mua ei haittaa yhtään, jos joku hohhailee sektioilleni. Se on heidän murheensa.

Mä olen vain äärettömän iloinen ja onnellinen kahdesta upeasta tyttärestäni, jotka olen synnyttänyt.

heather

Vierailija
25/27 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kerran synnyttänyt alakautta imukupilla.

Minulle on níiiin yksi ja sama mitä joku av-mamma on synnytystavoistani mieltä, kunhan saan lapseni jatkossakin terveenä maailmaan eikä minun eikä lasteni tarvise käydä samaa läpi kuin esikoiseni ja minun kammottavassa imukuppisynnytyksessä.

Vierailija
26/27 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eikös jos sektioidaan siinä värkki säily ihan ennallaan, ei siis venähdä niinkuin synnyttäneillä? Tämä niinku lohduksi, jos tuntuu, että on jotain missannut. Itselleni ihan sama, hyvä, ettei mitn ongelmia ole ilmannyt ja olen voinut luonnollisesti synnyttää ilman pahempia repeilyjä.

Vierailija
27/27 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla pitää päteä. On varmaan aika kapea elämänpiiri.

Itselläni on takana neljä alatiesynnytystä, vaikeampaa ja helpompaa, ja sanon kyllä, että äitiys on minulle paljon muuta kuin ne synnytykset, ja moni muu asia on paljon rankempaa oikeasti.

Ja minusta sektion kokeneet ovat synnyttäneet, vaikkakin avustetusti. Ja kiitollinen siitä sektiosta voi olla, sehän on pelastanut lapsen ja äidin hengen monessa tilanteessa.

Minua autettiin imukupilla eka synnytyksessä, ja vaikka karmeaa sekin oli, on turvallinen olo siitä, että apu oli lähellä, ja olisin päässyt sektioon, jos tilanne ei olisi selvinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi