Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko taviksia, jotka luulevat elävänsä jetset-elämää?

Vierailija
06.08.2014 |

Mulla menee hermo ko. ihmisiin Facebookissa, mutta usein saadaan hyvät naurut porukalla heidän päivityksistään. :D 

Parhaita ovat lentokenttäpäivitykset, kun ollaan niin vippeinä (työn takia johtuvista lennoista) loungeissa ja ykkösluokassa. Kun tietää, ettei nämä kuitenkaan ilman työlentojaan ko.paikkoihin pääse jne. Ne, jotka saavat vip-kohtelua paikassa kuin paikassa, ei asiasta hehkuttele pitkin FB:tä ja muuta somea. Itsekään edes keskiluokkaisena en koskaan hehkuttele, mikäli saan upgraden hotelllissa, lennolla tms.. 

Kiitos, olen puhunut. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:40"]

Meillä mannerten väliset busineksesdä ja pisteillä oon saanut kultakortin, jonka etuja voi tietysti käyttää myös henk.koht. matkoilla.

[/quote]

Mitäään en oo ottannu. vahibgosa tuli sama viesri kahteen kertran.

Vierailija
42/49 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki tee päivityksiä jostain tavallisen arjen sattumuksista, varsinkin jos ne on kivoja juttuja? Jos työmatkalla pääsee vipiksi niin sehän on just sellainen pieni positiivinen juttu joka on kiva jakaa somessa. Vähän niin kuin se että joku kertoo käyneensä taaperon kanssa ekaa kertaa muskarissa tai kun joku toinen iloitsee työpaikan kahvipöydän perjantaipullasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja nettishoppailu on mun kortinkäyttötarve. 3

Vierailija
44/49 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi pariskunta joka matkustaa monta kertaa vuodessa, sitten kun on lennot varattu aletaan hehkuttamaan matkaa. Sitten laitetaan lentokenttä päivitykset ja muuta reissusta. Erikseen aina päivitetään että kyseessä on 5 tähden hotelli.

Ei siinä muuten mitään mutta todellisuudessa miehen äiti on aina mukana reissuissa ja hän rahoittaa myös pariskunnankin matkat. He nukkuvat kolmisteen samassa hotellihuoneessakin. Tästähän ei fbookin kautta ole mainintaa, eikä edes kuvaa miehen äidistä.

Jotenkin en jaksaisi enää heidän pelleilyään ja nyt tulevalla Thaimaan matkalla ajattelin mennä kommentoimaan että missäs se Ritva on kun ei näy kuvissa.... ;)

Tätä jatkunut jo monta vuotta siis.

Vierailija
45/49 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, joka kehuu aina facessa, miten matkustaminen on ihanaa ja avartavaa. Totuus on, että hän matkustaa kerran vuodessa Tallinnaan ja Espanjaan ryyppäämään miehensä kanssa ja silloin tällöin äitinsä maksama shoppailu reissulle Nykiin. Joka kerta asiasta pitää pitää kovaa meteliä kuukaus ennakkoon ja jälkeen. Kuvissa pitää aina näkyä merkkivaatteita, joita sitten paniikissa myy nettikirppareilla kiskurihintaan. Minua ärsyttää tällaisissa ihmisissä se, että he ovat feikkejä ja yrittävät pysyä keinolla millä hyvänsä pinnalla omassa mielikuvitus elämässään. Oikeasti varakkaat ystäväni, vain ovat sellaisia..varakkaita siis. Heidän ei tarvitse mainostaa sitä.

Vierailija
47/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni :) En kylläkään lentele ympäriinsä, mutta varsinkin nuorempana niin kyllähän se asenne oli just tuo :) Vaikka olin työtön niin helvetin jet-set :D

Vierailija
48/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavasti sanottu. :)

Vierailija
49/49 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu jämähti jotenkin tuohon loungeen mutta kyllä huomannut saman:)

Ja jos ei lounge niin vähintään skumpat kentän baarissa pitää somettaa

Itse olen työn puolesta ollut kutsuttuna loungeihin tutustumaan tai muun ryhmän mukana joutunut notkumaan niissä enkä ymmärrä sitä ihanuutta lainkaan. En syö enkä juo juuri mitään niissä joten raha menisi hukkaan

Ok, jos olisi 3-4 h välilasku jossain sen väliajan ehkä mieluummin olisin loungessa kuin isossa odotushallissa mutta ei muuten.

Lähtökentälle menen mieluummin viimetipassa, en halua viettää siellä yhtään ylimääräistä aikaa. Lähtömaljat juonut ystävien kanssa 2x yli 50 reissuvuoteni ainana.

Tällekin vuodelle reissua tulee reilu 5kk eli aika monta kenttäpiipahdusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme