HM:n 4,90 eur maksava tyttöjen takki Hello Kitty -kuviolla - onko joku nähnyt jossain myymälässä?
Tuossahan se asia otsikossa onkin... Takista oli keskustelua täällä pari viikkoa sitten, mutta onkohan kukaan nähnyt takkia livenä? Pari viikkoa sitten takki oli kuulemma tulossa myyntiin.
Kommentit (29)
Ja niitä oli vielä paljon:) Myös 80cm ja 86cm kokoja. Et jos joku viel kaipailee;) Niin siis tyttöjen takista kyse.
Aamulla oli ainakin hyvin kokoja. Itse varasin puhelimella ja mies just hakemassa. Samaa kuosia oleva solmupipokin vielä löytyi.
Pipo oli meidän 1,5v. neidille liian pieni. Koko 86 cm mutta vastaa mielestäni 62/68 cm. Olisko jollakin muulla sille tarvetta? Toki voin sen liikkeeseen palauttaakin.
Empä saanut meille tuota takkia sitten, kun oli tangossa pari pientä kokoa enää jäjellä =( Kokoa 86cm kaipailin...
olisi saanut yhden ystävä-äidin tosi iloiseksi :) Mutta taitaa olla ihan turha noiden takkien perässä ryntäillä...siinä vaiheessa kun joku huikkaa niitä jossain olevan ja itse paikalle ehtii niin tuskin enää mitään jäljellä :/ noilla hinnoilla taitaa kadota aikasta nopeeta hyllyistä, joka tietysti tarkoituskin..
jäi tänään 3kpl 80cm ja yks 62cm. Poikien takkejakin näytti olevan mutten kokoja katsonut.
Itse otin tytölle 80cm:sen:)
hämeenkadun myymälässä oli paljon kokoja sekä tytöille että pojille, kävin torstaina.
itiksen hennesiin kai tiistaina. Tänään kävin taas siellä ja löysin tytölleni koon 86 takin. Kaikki muut koot olivat tainneet mennä jo :( En tosin tiedä, onko niitä tulossa lisää. Kannattaa varmaan soittaa ja kysellä. Mielestäni oli ihan nätti takki ja hintansa väärti.
Aleksin Hennesillä klo 14 ilmeisesti juuri tulleet kun olivat vielä irtorekissä,kaikkia kokoja näytti olevan.tosi suloinen takki!poikienkin värissä kokoja oli vielä.
Minkävärinen? Hello Kittyaiheinen? Oliko huppua?
Muistan kun tästä oli puhetta jo aiemminkin, ja olisi tosi kiva jos joku jo takin ostanut voisi laittaa kuvaa takista. Viimesilläni kun raskaana olen niin ei ihan huvittais lähteä kaupoissa juoksemaan :)
takista kuvaa, mutta se on sellainen kevyt, tuulipukumainen ohuella puuvillavuorella. Ei huppua ja väritykseltään vaaleanpunainen, jossa kauttaaltaan hello kitty aiheisia kuvia. Yksinkertainen ja nätti takki tuohon hintaan. Kannattaa varata takki, jos sellaista halajaa, koot menevät varmaankin aika nopeasti. Toivottavasti tämä auttoi jotain...
sellossa vain pieniä kokoja (kysyin 74cm ja 86cm) ja ompusta sain itselleni varattua yhden 80cm, 86cm tartten välttämättä mutta 74cm myös kummityutölle mieluusti, menen tänään shoppailemaan ja taidan suunnata sinne missä noita takkeja olisi, tosin onhan niitä pojan takkejakin tullut lisää kaikkialle.
terkuin, tuusis (aamuvirkku)
ja vain pieniä kokoja jäljellä. Tytölle tarvitsisin kokoa 86cm. Pitää vielä muita liikkeitä soitella läpi.
Mä tein soittokierroksen juuri eikä Itiksessä eikä Aleksilla ollu kummassakaan kokoa 80 tai 86. Ovat menneet nopeasti loppuun.
Ne myytiin eilennä puolessa tunnissa kuulemma loppuun.
saamme ihailla huutiksessa pian näitä takkeja ihan kuvan kanssa : )
: ( : (
Hypistelin yhtä ja mielestäni hinta tuntui vastaavan laatua. Tuolla hinnalla sen olisi voinut ottaa varatakiksi, mutta enempää en olisi maksanut.
En tiedä minkä kokoisia on jäljellä, mutta itsellemme saimme varattua 86cm.