Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan olisiko jotain keskustelupalstaa jossa Itä-Vantaan
10.03.2008 |
äidit keskustelevat? Pitäisi löytää päivähoitopaikka lapselle ja haluaisin kokemuksia hyvistä/huonoista päiväkodeista/perhepäivähoitajista.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Autolla Päiväkumpu ei ole kaukana. Koska aloitat ja oletko kunnallinen vai yksityinen? ap
ja mitä vikaa päiväkummussa? Kun kävimme asuntoa katsomassa niin näytti oikein rauhalliselta alueelta. Ainakin se osa päiväkumpua minne me muutamme. Paritaloja pelkästään..
Onko sinulla jo lapset tiedossa? ap
Minkä ikäinen oma lapsesi on ja hoitolapsi? ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viihdyt varmasti.
t. lauttasaaresta sinne 2v sitten muuttanut, aiemmin hirveet ennakkoluulot vantaasta omannut
en tiedä onko ihan koivukylän lähellä, koska en ole pääkaupunkiseutulaisia mutta ryhdyn pphksi siellä :)
Tervetuloa!