Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskien maalis-huhtikuu

10.03.2008 |

Aattelin nyt aloittaa uuden pinon, kun tuo edellinen oli jo niin pitkä.

Tässä vielä edelliseen keskustelupinoon linkki...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=66&m=12280555&p=1&tmo…

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei edelleenkään kuulu mitään erikoista. Ovulaatio oli mitä ilmeisimmin alkuviikolla ja ajoituksen suhteen ei tälläkään kertaa pitäisi olla kyllä mitään ongelmaa. Reilun viikon päästä tietää taas miten on käynyt.

Keräilen tässä vähitellen tavaroita kasaan ja lähden puolen päivän jälkeen ajelemaan kohti Turkua. Työreissulle. Kiva kun on muuta ajateltavaa. Olen nyt jotenkin rauhallisessa vaiheessa tämän lapsettomuuden suhteen, toivo elää mutta olen tyytyväinen että minulla on jo tuo yksi ihana muksu.

Poitsu jäi tänä aamuna mummolaan reissuni ajaksi hoitoon. Onneksi on paikka johon poika jää mielellään tällaisten reissujen ajaksi. Tänäkin aamuna Jere tuumasi vain että Hei hei ja vilkutti ikkunasta. Mutta ei mitään yritystäkään että pitäisi päästä mukaan. Viihtyy niin hyvin maalla mummon ja ukin hoivissa. Poika saakin olla nyt viikon yhteen menoon maalla, ensin meidän kanssa, sitten ilman meitä ja sitten taas Vapun seudun meidän kanssamme. Ehtii tehdä paljon hommia.

Hauskaa Vappua kaikille, jos en enää ehdi kirjoittelemaan tänne ennen sitä.

Heinäminkki

Vierailija
122/123 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, ja kiitos kuulumisiani kyselleille! Olen ollut tosi huonossa kunnossa punktion jälkeen monta päivää. Ihan kamalia alavatsakipuja on ollut ja vointi huono. Juuri ja juuri olen saanut villin puolitoistavuotiaan tyttöni hoidettua...

Mutta uutiset ovat hyviä: niistä 11 hedelmöittyneestä munasolusta oli toisena päivänä jakaantunut hyvin 7. Meillähän oli pitkä viljely, joten viljeltiin 5. päivään asti. Yllättäin ne alkiot jotka olivat olleet parhaat toisena päivänä, olivatkin viidentenä päivänä huonoimmat! Meillä siis pitkä viljely kannatti ehdottomasti - näin sanoi klinikan biologikin. Joskus ne aluksi hyvältä näyttävät eivät lopulta olekaan parhaita. Saimme kaksi tosi hyvää viitospäivän alkiota, jotka siis tänään siirrettiin. Kaksi kelvollista pantiin vielä pakkaseenkin. Ne eivät siis ole ihan yhtä hyviä kuin nämä tänään matkaan saadut, mutta hyviä kuitenkin.

Kyllä jännittää! Mitenkähän tässä jaksaisi odottaa kaksi viikkoa? Huh!

Ei ole koskaan muuten menny meillä hoidot näin hyvin. Hieno tulos, ja nyt on odotukset pelottavan korkealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun puolesta Ninnanii!! Pidän täällä kovasti peukkuja!! Ajatella jos molemmat alkiot ottaisivat jäädäkseen :o

Kaks viikkoo on ihan kauheen pitkä aika! Meil on kans nyt ovis ja vaik toiveet luomu tärppiin onkin pienet niin, toki tietysti yritys on päällä, eli kaksi viikkoa on taas meilläkin seuraava ajanjakso :)

Lääkäri meillä on vasta 21.5 eli kolmen pitkän viikon päästä. Sitten on ekaks alkututkimukset, joten varsinaiset toimet voitais aloittaa varmaan vasta elokuussa :(

No ei auta muu kuin odotella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän