Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskien maalis-huhtikuu

10.03.2008 |

Aattelin nyt aloittaa uuden pinon, kun tuo edellinen oli jo niin pitkä.

Tässä vielä edelliseen keskustelupinoon linkki...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=66&m=12280555&p=1&tmo…

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on varmasti ihan hyvin :)

Itselle ei mitään erikoista, ovista odottelen. Viimeksi oli tosiaan kp 13, saas nähdä milloin tässä kierrossa poksahtaa :D Inhuan kyllä sitä ovistakin ku se käy niin kipiää.

No tuunpas paremmalla aikaa jutustelemaan, nyt töihin.

T: Ull-Maij kp 10/28 ja Jani 1v6kk :)

Vierailija
42/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi pieni ihme, 7,3 mm alkio ja sykkivä sydän... kooltaan Raju on vähän oletettua pienempi, eli vastasi rv 6+4 vaikka piti olla jo rv 7+0, mutta niin toi typykin oli jatkuvasti vähän pienempi ku piti. Toki vielä pitää viisi viikkoa olla varuillaan, koska km riski on edelleen sinne asti, mutta lääkäri ei nähnyt mitään epätavallista.

Laskettu aika olis nyt sit lääkärin mukaan 5.11., joten aika samoihin menee syntymäpäivät typyn kans, jos sinne asti päästään. Iik.

Ajattelin kuitenkin uskaltaa soittaa neuvolaan tänään ja varailla aikaa. Sinänsä ei kyllä ole kiire neuvolaan, koska mitään mielenrauhaa mä en sieltä saa kuitenkaan, sydänäänet ei tuu vatsan päältä kuulumaan vielä moneen viikkoon ja ultraa ne ei tee. Mut jos vaikka sokerirasitukseen pääsisin ja tulis ainakin np-ultra varattua.

Mies oli hassu, kun vein sitä töihin ja se yhtäkkiä totes, että hitto, meillehän tulee toinen vauva, pitää ostaa uus auto. Ja et mitäs me rattaille tehdään, tarvitaanko uudet. Suloinen. :)

Mut nyt oottelemaan vieraita.

-Osse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju on nimensä veroinen eli raju tyyppi : )

Ihanaa odotusta!!

Miehen kommentti oli kyllä myös ihana, heti autoa vaihtamaan : )

Ehkä ei olisi ensimmäisenä itsellä tullut mieleen, paremminkin ne rattaat tosiaan...

Onnea vielä kerran

T:Minerva

Vierailija
44/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne kuokkimaan ja onnittelemaan Ossea. Aivan mahtavaa! Paljon onnea odotukseen. Yritän täällä pidätellä kyyneliä, kun en viitti alkaa töissä poraamaan :)

Tervetuloa tonne odotustonskiin!

iloinen pesukarhu

Vierailija
45/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ihan vaan katsomaan joko osse olis laittanu kuulumisia ja olihan niitä. Vitsit kun mä olen ILOINEN ja ONNELLINEN sun puolesta

aa

Vierailija
46/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Osse, onnea nyt tosi, tosi paljon! :) Ihana kuulla, että kaikki oli hyvin. Nyt vain onnellista odotusta rauhallisin mielin.. :)

Minerva, mulla tuli seuraavat menkat sen tuulimunavuodon jälkeen normaalisti, oisko ollu muutama pv pitempi kierto mutta ei sen kummemmin menny kroppa sekaisin.

Mulla on kaveri kotipuolesta kyläilemässä, täytyy jatkaa seurustelua.. Huomenna lähtään itekin kotiin sukuloimaan, ihanaa! Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikille! :)

Unelma

Vierailija
47/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaaaaaaa!!! Kyllä varsinaisen ihmeen olet masuusi saanut! Kylmät väreet menee ja itkettää teidän puolesta - siis ilosta! Onnea ihan kauheesti ja haleja ja pusuja multa ja quulta!!! Teillä on sitten ihan sama tilanne kuin meillä, eli sisaruksille tulee aika täsmälleen 2v ikäeroa. Eikö teillä ollut myös ne kaameat Carenan Easy -matkarattaat? Niistäkin päästään samalla eroon, kun saa ostaa tuplikset. :))))) Tää oli ehdottomasti päivän paras ja ihanin uutinen!

-Q- ja -q- 1v7kk ja aatu 20+2

Vierailija
48/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia! Niin niitä pieniä ihmeitä onneksi tapahtuu ja Rajulla riittää tahtoa pitää kiinni yksiöstään :)) Meillä taisi silloin näitä esikoisiamme odottaessa olla molemmilla huoli, kun pikkuiset eivät ihan vastanneet viikkoja. Maailmaan saatiin kuitenkin molemmat ja niin sieltä tulee aikanaan Rajukin. Onnittelut vielä koko teidän perheelle ja kaikkea hyvää odotukseen!!!

Vierailija
49/123 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista, olette tosiaan ihania. Soitin tänään neuvolaan ja siellä tuntui olevan mukava hoitaja, toivottavasti synkkaa tämän kanssa, kun ei ole ennestään tuttu. Jotenkin typyn kans oli niin ihana neuvolahoitaja silloin, että odotukset on korkeella.

Q, meillä tosiaan oli ne karseet Carenat, mut mä myin ne jo pois silloin kun hankin Scooterit. :)

Tää iltapäivä on nyt ollut tosi tunteiden vuoristorataa, kun päätin päivällä uskaltaa olla raskaana, mutta olo on tosi huono nyt. Yhtä aikaa alavatsaa ja selkää vihloo ja oksettaa. Et ei se mun panikoimiseni varmaan koskaan lopu...

Mutta näin, nyt nukkumaan.

-Osse

Vierailija
50/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tiesin että teillä on siellä ultrassa kaikki hyvin :) Jännitti minua kyllä siltikin ihan kamalasti.

Täällä odotetaan ovista, tikkuja en aatellu ostaa kun on ihtellä niin selvät ovisoireet... ja eihän ovuloimattomuus meidän ogelma olekkaan vaan nuo hemmetin tuubat.

No nyt töihin ja illalla lisää :)

T: Ull-Maij kp 11/28

Vierailija
51/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Osse! Onnittelut nyt täällä " virtuaalielämässäkin" !!! On se vaan niin ihanaa...

Onnittelut myös Quulle tätä kautta ultranäkymistä!

Ja Challansille plussasta!

Sitten omaa napaa... Mä tein eilen (mammaksin r-testin) testin, joka näytti kuin näyttikin haaleanhaalean vaalean viivan!!!!!!!! Ja tänä aamuna tein uuden (apteekista ostetun, vissiin oli prengnant (?)) ja kyllä siihenkin piirtyi viiva... Niin että mieskin näki sen... Mä en vaan voi uskoa, vaan ootan koko ajan että menkat alkaa...

napero kp31

Vierailija
52/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieletöntä!!! Onnea kauheesti! Aivan mahtavaa!!!

Mä jotenkin luulin, et teillä oli välikierto ennen sitä inssiä, mut oonko taas pudonnut kärryiltä... vai oliko tää ihan luomuplussa?? Ei sillä väliä, pääasia et on plussa! :D:D:D:D

Isot onnitteluhalit, mä tiedän, kuinka kovasti te ootte tätä odottaneet!

-Osse

Vierailija
53/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Ossen Raju vaan sitkeä sissi :)

Napero, oli kyllä aivan mahtavaa saada sulta eilen viesti! Että oikein plussauutisia :) Ihanaa! Eikös tämä ollut nyt ihan luomukierto ja seuraavassa kierrossa olisi pitänyt olla se inssi Taysissa?

Challans, vai mikäs se nyt olikaan oli myöskin plussannut. Onnittelut myös sinulle! :)

Kauhiasti oli tullut myös negoja, höh vieköön.

Omaan napaan ei sitten mitään uutta. Taisin kirjoitella viimeksi silloin kun puhuin että ovistestiin ei tullut yhtä vahvoja viivoja vaikka mukamas tunnistin ihan selkeästi oviksen. Noh, niin tunnistinkin. Menkat alkoi siinä kierrossa tasan 14 päivää oviksesta, kp 32. Nyt viime kierrossa oli myöskin tosi kipeä ja selkeä ovis ja menkat alkoi kp 34 ja nyt meneillään niagaran putoukset ;) Pikku hiljaa alkaa tehdä jo mieli soittaa Taysiin päin, mutta en nyt ihan vielä kuitenkaan. Mies antoi jo siunauksensa hoitoihin lähtemisestä, joten nyt se on enää minusta kiinni!

Vierailija
54/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan paljon onnea Osse! Ihanaa että kaikki oli ultrassa kunnossa!

Paljon tarrasukkia nyt vain pikkuiselle matkaan. Kiva mennä taas samoissa :) Tosin mulla on ultra vielä käymättä, viikko pitäisi vielä jännittää..

Naperolle myös hirmuisot onnittelut!!!

Viipero rv 7+6

Vierailija
55/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täällä jo hanskat heitetty tiskiin eilisen veritestin johdosta. Tulos oli vaivaiset 27 pp 14, joten eiköhän peli ole tältä erää pelattu. Uusi verikoe otetaan huomenna ja sitten vissiin vielä lauantaina tai maanantaina, riippuen mitä huominen testi näyttää.

Viime perjantaina, eli pp 10 testasin apteekin omalla ja viiva tuli, kuten myös la, su ja maanantainakin. Joten jos perjantaina on ollut hcg:tä jo sen verran, että on testissä näkynyt, niin pitäishän sen nyt jo olla noussut ihan hyviin lukemiin, mikäli kaikki olisi normaalisti.

Olen ollut vaatteidenosto " kiellossa" tammikuusta lähtien, mutta nyt taitaa vain shoppailu auttaa... Joskin olemme pojan kanssa kotona hirvittävän flunssan kourissa.

Mutta parempaa onnea muille!!

Vierailija
56/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Napero!!!! Nyt kyllä aikamoisen pommin laitoit tähän aamuksi! Aivan mielettömästi onnea sulle ja miehellesi, kun se kauan odotettu plussa tuli testiin! Voi että, Eetusta tulee isoveli. :)))) Siellä on varmaan pasmat aika sekaisin? ;) Täällä ainakin on, kun alkoi niin kauheesti taas itkettää ja liikuttaa teidän uutiset.

IIIIIIISO ONNITTELUHALI

Quulta

Vierailija
57/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti toivottaa tsemppiä! Toivotaan, että se hcg lähtee siitä kuitenkin nousuun, kuten Ossella kävi.

-Q-

Vierailija
58/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattoman ihania uutisia! Voi kun oon niin onnellinen teidän puolesta :) Halauksia!!

Osse tais käynnistää oikein kunnon plussajunan! Jos vaikka itsekkin pääsis siihen mukaan ;)

T: Pian piinaileva Hermione kp 21/31>

Vierailija
59/123 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis Napero *iiikss* Ihanaa ja ONNEA, ONNEA!!!!! ((((halaus)))) Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että se ois nyt siinä!!!!

-Amy-

Vierailija
60/123 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Challans: ei kannata vielä tosiaan luovuttaa, Osse oivana esimerkkinä : )

Jospa onkin vain hedelmöittynyt hieman myöhemmin.

Naperolle onnittelut, ihania uutisia, Osse taisi tosiaan saada plussajunan liikenteeseeen.

Oma napa: aika normaali vuoto oli ja nyt jo loppumassa. Väestöliittoon en saanut aikaiseksi ottaa yhteyttä, jotenkin haluan hetken hengähtää välillä, jospa se luomutärppi olisi vielä toisenkin kerran mahdollinen, kun kerran yritystä oli.

Ja jos ei, niin oys:n hoito sitten elokuussa.

T:Minerva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä