Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutetaan luvan kanssa puolisoa

Vierailija
12.04.2024 |

Täällä on niin paljon valitusta, että tehdään kerran tämmonen ketju. En viitsi ystäville ja perheelle jatkuvasti hehkuttaa, kun alkuhuuma loppui jo monta vuotta sitten ja kukaan ei ymmärtäisi. :D 

En tiedä miten saattoi sattua tämmöinen onnenkantamoinen. Minulle, perunalta näyttävälle naiselle jolla jo lapsiakin edellisestä liitosta. 

Löysin miehen, joka on älykkäin ja hauskin tapaamani ihminen. On todella komea, urheilullinen, herkkä mutta vahva. Osallistuu lasten hoitoon ja kasvatukseen ja pitää lapsiani kuin omiaan, huomioi minua herrasmiesmäisesti, laittaa aina perheen etusijalle. Haluaa lapsia kanssani, viettää kaiken ylimääräisen ajan ennemmin perheen kanssa eikä räplää puhelinta tai pelaa. 

Tietysti jokaisessa on huonotkin puolensa, mutta olen käsittämättömän kiitollinen ja kerron joka päivä sen hänelle ja kuinka arvostan kaikkea mitä hän tekee eteemme.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on hyvä huomauttelussa ja metatöissä. 

Vierailija
2/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies kuulostaa takuuvarmalta pettäjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sairaalloisen lihava ja rupsahtanut nainen onnistuin vielä lähes viisikymppisenä löytämään ihanan puolison. Hän on älykäs, hyvin tienaava, hoikka, kivan näköinen, hauskaa seuraa, lapset on jo aikuisia joten ei häiritse meidän elämää. En vieläkään ymmärrä miksi tuollainen mies valitsi minut. Hän sanoo, että ihastui älyyn ja persoonallisuuteen. Mutta tuntuu melkein kuin olisin saanut lottovoiton.

Vierailija
4/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies kuulostaa takuuvarmalta pettäjältä.

Miksi? Tehdään etätöitä kumpikin ja ollaan käytännössä aina yhdessä. Ikinä ei ole herännyt naisen vaisto

Vierailija
5/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on super ahkera, yrittävä, älykäs, innovatiivinen,. Mahtava mies!

Vierailija
6/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, sairaalloisen lihava ja rupsahtanut nainen onnistuin vielä lähes viisikymppisenä löytämään ihanan puolison. Hän on älykäs, hyvin tienaava, hoikka, kivan näköinen, hauskaa seuraa, lapset on jo aikuisia joten ei häiritse meidän elämää. En vieläkään ymmärrä miksi tuollainen mies valitsi minut. Hän sanoo, että ihastui älyyn ja persoonallisuuteen. Mutta tuntuu melkein kuin olisin saanut lottovoiton.

Sama täällä! Yritän todella olla hänelle paras mahdollinen, ja näyttää kuinka rakastan.

Mulle tulee paha mieli nähdä ystäviä joilla suhdeongelmia, kun tiedän että he toivoisivat löytävänsä samanlaisen kipinän/suhteen itse

T. Ap

Vierailija
7/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesoletetullani on aivan taivaallinen penis ja peräsuolenlaskeuma. 

Hän ei ole myöskään  sellainen kaikkien tyttöjen kanssa vehtaava hauska ja komea jännämies 🥺 

Niin asia on, niin se on! 

Vierailija
8/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin voisin vielä löytää jonkun jonka kanssa olisi hyvä olla, ja joka arvostaisi minua. Ja tunteet tarvittaisiin myös, ei enää mitään puolivillaista.

Vierailija
9/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen, rohkea, viisas, rakastava, hyvä ja välittävä isä, uhrautuva. 

On komeakin. 

Vierailija
10/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, joka rakastaa vanhoja naisia ja kissoja, ei voi olla paha ihminen.

Vierailija
11/11 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, luotettava, tasainen (ei hermostu juuri koskaan), hauska, rakastava, hellä. Hyvä rakastaja. Kätevä käsistään. Ahkera. Fiksu, hyvät käytöstavat. Rakastaa minua.

En voisi toivoa parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän