Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lokakuun päivänsäteet vko 11

10.03.2008 |

Huomenta!

Laitetaan uusi pino heti alkuun!

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiaamua kaikille!

Voimia kaikille km:n kokeneille, pitäkää itsestänne hyvää huolta ja hoitakaa itsenne kuntoon, toivottavasti seuraava kerta menee hyvin! Itse kaksi km kokeneena, tiedän, ettei se ole helppoa ja pelko on persuksissa aina. On vaikea olla " iloinen odottaja" kun on kipeitä kokemuksia takana. Mutta: luonto on ihmeellinen ja jollakin ihmeellisellä tavalla sitä selviää, vaikka ei heti tuntuisi siltä.

Meidän viikonloppu oli hyvin ohjelmoitu. Lauantaina oli miehen kaverin häät ja siellä meni myöhään, oli hyvä olo ja jaksoin tanssiakin. Sunnuntaina olikin sitten ihana kamala olo, ihan kuin MULLE olis tullut krapula, vaikka se oli mies joka joi... :/ Outoa kun nää olot voi vaihdella niin päivittäin!

Käytiin kuitenkin sunnuntaina kattelemassa vähän asuntoja, kun on tullut mieleen asunnonvaihto tässä perheen lisääntyessä... Jos tässä nykyisessä jatketaan, niin en tiedä miten päin mahdutaan! Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia?

Toivoisin että aika menisi nopeammin! Olisi ihanaa olla siinä vaiheessa, kun tuntisi jo liikkeitä! Sitten ehkä pelotkin vähän hellittäisivät. Nyt olen syömisen kanssa välillä ihan vainoharhainen...

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!

Saneline 9+3

Vierailija
2/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa nyt uskallaudun kirjoittamaan tänne lokakuisiin. plussatesti on tehty jo pari viikkoa sitten, mutta ajoittain pieni vuoto on kiusannut joten se on hieman lannistanut intoa tästä meidän luomuihmeestä.

mutta nyt päätin rohkaistua. täältä kuitenkin saa tukea hyviin ja huonoihinkin asioihin.

käyn etsimässä jostain teidän esittelypinon ja kirjoittelen paremmalla ajalla hiukan lisää.

ruusunpiikki 7+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pärähti eilen kymmenes viikko käyntiin ja olo on mahtava! Olen ollut niin huolissani, enkä mitään oikein uskaltanut tehdä, mutta nyt on jotenkin luottavaisempi olo, kun on jo tässä vaiheessa. Ensi viikolla niskapoimu-ultra :)

Tästä on keskusteltu jo monta kertaa, mutta mikä olikaan sellaista liikuntaa, mitä ei suositella ja missä vaiheessa raskautta? Joku puhui ainakin lentopallosta jotain ja istumaan nousu-vatsalihasliikkeistä. Että jos joku viitsisi valaista tyhmää :)

Meillä on tuo asunto-homma vähän niin, että sitten kun vauva on noin yksi vuotias, hän mahtuu hyvin isosiskonsa kanssa samaan huoneeseen, koska huone on tilava ja siellä on ylimääräistä kaappitilaakin. Ongelma on tuo vauva-aika siihen asti, että miten saamme mahtumaan pieneen makuuhuoneeseemme pinnasängyt ja kaikki... Täytyy varmaan ostaa sellainen alusta vaipan vaihtoa varten, jonka saa sängyn päälle asetettua. Ei viitsisi muutta kuitenkaan, kun ei olla tässä asuttu kuin vajaa puoli vuotta ja opiskelutkin kesken.

Eipä tässä kai muuta sitten, mukavaa viikon alkua kaikille!

Lillian, 10+1

Vierailija
4/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tänne lisää kanssasisaria mukaan mahtuu! Onnittelut plussasta ja tervetuloa!

Mulla nää olot vaihtelee ihan miten sattuu. Välillä on suht ok olo, sit vartin päästä voi olla tosi karsea olo. :( Eilen kun isäntä oli aamupäivän raksalla eikä ollu oikein mitään ns mulle sopivaa syömistä,olo oli tosi hirveä. Kun sit klo 18 käytiin yhdessä pikaruokapaikassa syömässä ja mä otin kreikkalaisen salaatin niin voi onni ja autuus sitä tunnetta! Melkein teki mieli sanoa et sillä hetkellä syöminen ja se salaatti oli parempaa kuin seksi,hih! Saa olla tosi varovainen noiden syömisten kanssa. Jos syö yhtään liian raskasta ruokaa vaikka ois kuinka vähän kerralla,alkaa ylävatsaa puristaa ja ahdistaa. :(

Menipä taas valittamiseksi. No mut jotain positiivistakin: torstaina on eka neuvola ja vissiin vielä tän kuun puolella eka ultra. Onneks saadaan molemmat (np & rakenne) kunnan puolesta.

Voikaatten hyvin ja pidetään pienet matkassa. :)

T:Määitte & Mini 08 9+0

Vierailija
5/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tähän linkin edellisiin keskusteluihin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12587607&p=1&tmo…

Vierailija
6/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunpiikki: Tervetuloa ja onnittelut plussasta!

(.) Kävin tänään ekassa neuvolassa. Ei kuunneltu sydänääniä, vaikka olisin toivonutkin että olisi edes kokeiltu. Laskettu aika on neuvolan mukaan 14.10. joten parin viikon päästä pääsisi jo np-ultraan. :D Tai riippuu tietysti että miten noita aikoja sinne saa. Positiivista oli se että täällä pääsee nykyisin kahteen ultraan kunnan puolesta. Eli sit ois vielä rakenneultra tuossa 18-20 viikoilla. Kivaa! Eipä tuolla neuvolassa sit muuta kun sain lappuja ja mitattiin hb ja paineet. Hb oli yllättävän hyvä, 140, kun olin melko varma että olisi vähemmän. No laskee se siitä kuitenkin. Painosta oli sen verran että ei kuulemma tarttis kauheesti lisää tulla, nyt oli 88,8. Onneksi sentään pudonnu tuosta 94 mikä oli kun plussasin. Ahkerasti vaan treenailemaan sitten. Sokerirasitukseen joudun tuon painon takia menemään joskus tulevaisuudessa.

Eipä kummempia

AE ja masukki 8+6

Vierailija
7/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin täpinöissäni tuosta neuvolakäynnistä että unohtui.

Isot voimahalit kaikille keskenmenon kokeneille. :( On niin surullista kun joutuu tuollaista kokemaan. Kovasti jaksuja tulevaisuuteen, toivottavasti plussa pärähtää uudelleen pian.

AE ja masukki 8+6

Vierailija
8/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensi alkuun suuren suuret osanottoni kaikille joiden pieni ei jaksanut olla matkassa mukana :(

Mahtavasti tänään ja eilen mun pahoinvoinnit on rajoittuneet ainoastaan aamuun :) Tämmösen kanssa pystyy jo elämäänkin. Kävin eilen äidin luona ja kerroin vauvauutiset, pikkasenko se oli mielissään :D Mä oon muuten nykyään pakastepitsadieetillä, ainoita mitkä saa suht järkevästi alas. Terveellisyyden kanssa on tietenkin vähän eri juttu, mutta parempihan se kai on kuin ei mitään ;)

Saneline mietti asuntokuvioita. Meillä on ihan sama juttu päällä. Minä, siippa, muksu ja koira asustellaan kaksiossa ja nyt jo tuntuu, että kaikki paikat pursuu tavaraa, joten isompaan pitää päästä ehdottomasti ennen kuin vauva syntyy (vitsi kun aina mahasta riipaisee kun ottaa välillä tämän asenteen, että ¿kun¿ vauva tulee, eikä ¿jos¿). Meillä kyllä laitettiin asunto myyntiin jo ennen raskautta, mutta on vaan niin pirun hiljaista kun tällä meidän alueella on ollut oikea rakennusbuumi ja tarjontaa turhan paljon. Mä kun niin haaveilisin, että ensi kesänä saisi jo oman pihan, mutta taitaa jäädä haaveeksi :( Meillä siis on kiikarissa rivari varustettuna kolmella makuuhuoneella.

Vitsi, monella alkaa np-ultrat lähestyä. Meillä ei tule kunnan puolesta kuin tuo rakenneultra, pari viikkoa sitten kävin yksityisellä, mutta eihän siellä noin varhaisessa vaiheessa kauheasta äksöniä ollut...

Ahaa, alkoi kuulua mölyä vaunuista!

Coltsfoot ja Helmi 10+0 kera isosiskon

Vierailija
9/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on minunkin taas jätettävä tämä joukko. Eilen (rv 8+6) alkoi runsas hyytymäinen vuoto ja kamalat vatsakivut. Ei siis mitään epäilyksen sijaa. Olo on ihan turta. Juuri ehdin selvitä edellisestä keskenmenosta ja nyt taas tämä. Olen itkenyt itkemästä päästyä ja kironnut omaa raihnaista ruumistani, joka ei näköjään enää pysty edes lasta sisällään kantamaan. Onneksi on nuo kaksi rakasta poikaa täällä ilostuttamassa äitiä ja pyyhkimässä pois suurinta tuskaa. Ehkä täältä vielä noustaan...

Onnellista odotusta teille kaikille ja kiitos seurastanne!

mirulii

Vierailija
10/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin minunkin puolesta suuret osanottoni Miruliinille + muille km kokeneille. Elämä on joskus niin epäreilua.

Itsellä on ollut hyvä olo jo reilun viikon ja elämä hymyilee muutenkin :o) Energiaa on vaikka muille jakaa ja kotonakin saa aikaiseksi vaikka mitä. En edes muista, koska olisin ollut näin aikaansaava! Eli mun pahaolo loppui tasan siihen, kun viikkoja oli 9 täynnä. Joten toivottavasti myös muille koittaa tämä ihana olotila!

Jotain muutoksia olen kyllä huomannut. Olen aina ollut kova syömään karkkia. Puolen kilon irtikarkit menee yhdessä illassa eikä edes tee pahaa. Nyt perjantaina ostin kauhean säkin irtokarkkeja cittarista, kun oli alennuksessa ja pussista ei ole mennyt kuin ehkä viidesosa!!! Ei vaan tee mieli!! Mieskin jo tokaisi, että kyllä nyt viimeistään tajuaa sun olevan raskaana, kun ei edes karkit maistu!

Aurinkoista viikkoa kaikille ja voimia niille, jotka joutuivat jättämään tämän listan.

Vierailija
11/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: Kävin tänään neuvolassa ekaa kertaa. Sydänääniä ei kuunneltu ja hyvä niin. Olisin kuitenkin huolestunut ihan sikana, jos sieltä ei olisi mitään kuulunut. Muuten kaikki oli ok, eipä tuolla nyt mitään ihmeellistä tapahtunut. Kyselin vuohenjuuston syömisestä (rakastan sitä!) ja harmikseni neuvolantäti VEIKKASI, ettei sitä saisi syödä. Onko teillä muilla jotain tietoa?

Sunset@: Odottaisitkohan sä poikaa?! Mulla meni esikoispoikaa odottaessani naama ihan hirveeseen kuntoon ja hiuksia lähti tukoittain päästä. Olen jostain lukenut, että poikasikiöiden testosteroni aiheuttaa tuon " aknen" . Nyt mulla ei ole MITÄÄN tollaisia oireita. Oliskohan meille sitten tyttö tulossa..?! :)

Tää väsymys on aika lamauttavaa edelleen..

Cisse rv 9+2

Vierailija
12/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisse: Vuohenjuusto on tehty ainakin pastöroidusta maidosta joten kyllä ainakin ite oon syönyt hyvällä omallatunnolla sitä. Sattuu olemaan meikäläisen suurinta herkkua! NJAM!

Meillä tuo iso poika 8v oli eilen kuumeessa ja jäi mun seuraks kotiin tänään, ja aika lämminhän tuo on ollu tänäänkin. :( No,ollaan molemmat löhött sängyllä.mä puoli raatona nukkuen ja poika katsoen lastenkanavaa. Isäntä töissä 23 asti joten ei oo niin pitkä ehkä tää päivä.

T:Määitte & Mini08 (9+0)

Vierailija
13/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoheikko lähtee nyt töistä ja suunnistaa ultraan tervehtimään hyttystä!! Viikonloppu on mennyt jännittäessä ja vakuuttuneena, että kesken olisi mennyt kun vähäisetkin oireet (tiedän, loppuvat luonnollisestikin aikanaan, muttei kai sentään vielä rv 8+5!?) hiipuneet, eli jännitän alkion lopettaneen kehittymisen, ilman spontaania ulostuloa, sillä mitään vuotoja tai kipuja ei ole ollut... Tää on toivottavasti nyt vaan vauhkoamista, joka rauhoittunee visiitillä tohtorin luona, mikäli siis kaikki hyvin, muuta en halua oikeasti vaihtoehtona nyt edes ajatella. Kyllä kuulostaakin omaakin korvaan tää tilitys jakomieliseltä, vannon etten ole todellisuudessa tälläinen :O)))!!!

Pitäkää peukkuja siskot!!

Hysteerikko ja hyttynen 9+1

Vierailija
14/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa käyty ja siellähän se pieni käänteli kylkeä<3Nopea sykekin kuunneltiin.

La siirtyi muutaman päivän aiemmaksi, nyt siis onkin jo rv 10+4

Mulla on kohtu niin voimakkaasti taaksepäin kallellaan että masun päältä ei saanut kunnon kuvaa joten tehtiin sitten alakautta...masun päältä kuitenkin otettiin se la eli se on nyt 2.10...sisäkautta se olisi ollut 1.10 mikä oli aikanaan esikoisen la vaikkakin syntyi sitten jo 24.9:)

Kahden viikon päästä mulla on sitten se äippäpoli aika, en tiiä tehdäänkö siellä sitten se niskapoimu-ultra,luultavasti..

Ihanaa,illalla pääsee vielä nauttimaan fyssasta!

Mutta jos ei jotain ihanaa niin sitten kamalaakin...mun mummo on eilen mennyt aika huonoon kuntoon,kävin sairaalassa katsomassa häntä ennen kuin hain esikoisen ja kyllä mulla oli itkussa pitelemistä kun oli mummo niin väsynyt ettei jaksanut pitää silmiä auki ja muutenkin oli tosi huonovointisen näköinen:(Saanut jotain todella voimakasta lääkitystä nyt kipuihin...sydän alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan taistelun.Mummo on mulle niin tärkeä,olisin kovasti toivonut että saisi nähdä meidän pikkukakkosenkin vaan aika epätodennäköiseltä näyttää:(

Nyt tuli ihan omaa napaa vaan mutta pitää alkaa ruoan laittoon,halusin vaan kertoa uutiset.

blacka rv10+4

Vierailija
15/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän suuret halit ja osanotot kaikille km:n kokeneille!Kokemuksesta tiedän ettei siinä mitkään sanat auta ja se kipu pitää vaan itkeä ulos:(

Vierailija
16/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin lenkki takana ja ah niin ihanan hikinen olo. Olen huomannut kävellessä ja joskus ulos- tai sisäänhegityksessä mua on alkanut pistämään oikean kylkeen. Onko kellään muulla tälläistä? Ei oo aikaisemmin ollut. Huono kunto vaiko raskaus syynä? Kunto on kyllä ihan hyvä. Pitkiäkin matkoja pystyy kävelemään reippaasti ennen kun alkaa puuskuttaa. Mulla ei ole vieläkään ilmeentynyt mitään pahoinvointia, liekö jättänyt minut välistä? Ensi viikon torstaina olis eka neuvola ja siellä selviää mitä tuolla tapahtuu (katsoo mahaa). Mies on iltavuorossa joten, koiran kanssa vietetään hiljaista koti-iltaa. Eli tarkoittaa sitä että kun suihkun jälkeen saan silitettyä tuon pienen pyykivuoren, köllähän tuohon sohvalle ja luen uusinta vauva-lehtee. Pitäis kyllä imuroidakin, mutta taidan jättää sen huomiseen. Tänään en jaksa. Joku puhu (nimimerkki unohtui) että kun on saanut niin paljon aikaiseksi. Miten? Musta tuntuu että mitä pidemmälle raskaus menee niin sitä laiskempi mä oon. Tuo tämän päiväinen lenkkikin oli ihan päähänpisto, mutta kyllä mä ihan sen reitin kiersin minkä olin suunnitellutkin. En nyt siis tarkoita sitä että meillä olisi likaista pyykkiä ympäri kämppää ja pölypallot hyppii silmille. Kyllä meillä ihan perus-siistiä on. Vaan sitä että kun pitäis tiskata vaikka tiskejä ei ole paljon mutta silti ei jaksa. Ja nyt kun olin lauantai yön töissä ja heräsin eilen aikaisin, niin väsyttää senkin takia. Mää taidan lähteä suihkuun ja sen jälkeen silittämään pyykkiä.

Myös syvät osanottoni km:n kokeneille=( Kokemusta ei ole, mutta ei sitä toivo kenellekkään =(

Voikaa hyvin!

mtj08 7+0

Vierailija
17/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain kokemus toisessa raskaudessa toisen kaksosen keskenmenosta ja sekin sattui, vaikka en edes tiennyt odottavani kaksosia. Viikkoja oli silloin muistaakseni 11 - 12, kun todella runsas vuoto alkoi ja ulrtassa löytyi elävä ja pirteä sikiö ja sitten tyhjä sikiöpussi. Raskaus jatkui kuitenkin normaalisti ja poika syntyi laskettuna päivänä. Täyttää nyt elokuussa 13 vuotta :)

Minusta tuntuu, että olen läskistynyt aivan kamalasti, vaikka liikunkin tosi runsaasti. Hormoonitko minua turvottaa? Nimenomaan vatsan seutuun tuntuu läskiä kertyvän oikein urakalla. Onneksi vaatteet mahtuu ihan normaalisti. Nyt venytellessä vaan huomasin, että läskit alkaneet lisääntymään... Kai ne on kestettävä. Niin, ja onhan nuo herkut kyllä maistuneet ihan liikaa viime viikkoina, kun yrittänyt pitää huolta verensokerista ;)

Vähän luopumisen tuskaa (mistä?) tunsin taas tänään, kun juoksija lehti tuli ja luin tietenkin kaikista juoksutapahtumista, mihin aioin mennä. Tässä tilassa kuitenkaan sitä puolikasta maratoniakaan ei suositella juostavaksi. No heti ensi vuonna sitten... Aion kuitenkin juosta niin pitkään, kun terveys sen sallii. Kevyesti ja varovaisesti tietenkin. Luistelu kuitenkin ensi kesältä taitaa jäädä. Se ehkä liian tapaturma-altista ja koordinaatio ei ehkä ole parhain tulevien liitoskipujen kanssa.

Sitten töissä sain tänään tietää, että minut valittu yhteen juttuun mihin olin halunnutkin, mutta raskauden myötä joudun nyt luopumaan siitä, koska joutuisin lentämään aika paljon ja syksyllä lentäminen ei ole enää mahdollista. Mutta eipä sekään oikeastaan edes harmita... Välillä tulee vaan tunne mistä kaikesta jää paitsi vauvan takia, mutta toisaalta mitä kaikkea vauva taas tuo tullessaan ja toisaalta tekee hyvääkin päästä pois tästä hektisestä työelämästä ja keskittyä hetki vaan kotiin ja lapsiin... (Miettii piintynyt uranainen)

Meilläkin asunnon vaihto tulee kyseeseen viimeistään vuoden päästä kesällä. Meillä nyt kaksi asuntoa (ollaan töissä eri paikkakunnilla, miehellä vuorotyö) ja varmaankin meidän on tehtävä kompromissi ja muutettava puoliväliin työpaikoistamme.... Nyt odotellaan vaan rauhassa vauvaa syntyväksi ja sitten myöhemmin mietitään mistä uusi talo ostetaan. Paljon on muutoksia edessä, mutta pikkuhiljaa muutoksiinkin varmaan sopeutuu. Itse en välttämättä haluaisi paikkakuntaa vaihtaa, mutta miehelle kohtuuton tämäkin tilanne pitemmän päälle mikä nyt on.

Minulla viikon päästä eka neuvola. Juuri tulee silloin viikkoja täyteen 10. Niskapoimu-ultra on kolmen viikon päästä yksityisellä. Saas nähdä mitä löytyy :) Tänä aamuna taas ihan pikkuisen veristä vuotoa tuli pyyhkiessä. Toivottavasti ei ole etisestä istukasta kyse...

Mutta nyt keskityttävä laittamaan lapsukaiset nukkumaan... Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
18/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö se ollut äidin/naisen vaistoa mutta siellä ultrassa sitten todettiin sykkeetön alkio... pikkuinen on lakannut kehittymästä n. rv 6+4, eli silloin kun yöllä ensimmäisen kerran heräsin pakokauhuun, että kaikki ei ole kohdallaan, noh, käytiin kättärillä jossa syke vielä löyty, mutta pian sen jälkeen sitten lakannut.

Tää on jotain niin järjetöntä... hetkessä onnelista raskaana olevan naisen hymyä hymyilemästä jaloilla kulkevaksi hautausmaaksi... Miten tän kaiken kestää, nyt on jo itketty silmät päästä. Mulla on kyllä maailman paras, ihanin ja rakkain mies, se on ollut uskomattoman ihana.

Kiitos siskot seurasta!!!

Vierailija
19/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osanotto täältäkin suunnalta km:n kokeneille:( Ajan kanssa paha olo ja tuska helpottaa nimim kokemusta on...

Huomenna tulee täällä 8 vkoa täyteen ja ensi viikolla olisi sitten se ensimmäinen neuvola ja ultra. Olo on ollut aivan sietämätön koko ajan, oikein kestokrapula suomeksi sanottuna!!!Koko ajan pitäisi olla syömässä tai juomassa jotakin ettei tulisi paha olo. Mies on ihan ihmeissään kun tämän perheen kahvikissa ei voi enää sietää edes kahvin hajua vaan syöksyy pytylle yökkimään heti kahvin haistaessaan. Tuntuu että kaikki hajut tekee todella pahaa:( Väsyttääkin ihan tolkuttomasti koko ajan ja tässä ollaan hieman kuutamolla tämän olotilan kanssa kun ei edellisessä raskaudessa ollut minkäänlaisia olotiloja tai hajut yms tehnyt pahaa!? Koiran kanssa ulkoillessakin pitää mennä todella varovasti kun sielläkin joutuu yökkimään tien varteen jos mahassa alkaa hölskymään liikaa ja auttakaa armias jos osut parahiksi kohdalle kun armas lemmikki tekee isomman hädän!!!! Toivon vain koko ajan että pahin menisi ohitse kun tähän kuvotukseen ei oikeasti tunnu auttavan yhtään mikään....Olisiko kenelläkään mitään oikein oikein hyviä vinkkejä millä tämän kuvotuksen saisi helpottamaan????

Painajaisiakin on tullut nähtyä ettei masussa olisi yhtä vaan kaksi asukkia....sen verran nopeasti massu on turvonnu heti alkuunsa....Meidän kummankaan suvussa ei ole kaksosia ollenkaan joten varmaan aika mahdoton ajatus sinällään....Olenkin pistänyt mahan paisumisen pienen napostelun piikkiin kun painoa on tullut kuukaudessa liki 4 kiloa mikä on aikas paljon:( Napostelu taas johtuu ihan puhtaasti siitä että heitin tupakit vessanpönttöön samantien kun plussasin ja siellä ovatkin saaneet lilliä ihan omissa oloissaan:) Sen suhteen olenkin todella ylpeä itsestäni että pystyin pössyttelyn lopettamaan samantien vaikka aika kova olin polttamaan...Joka viikko olen napannut tupakkaan menneen rahan sivuun ja saankin sitten ostettua jotain pientä kivaa vaunujen lisäksi niin itselle kuin muillekkin:)

Oikein mukavaa odotusta kaikille ja vielä kerran pahoitteluni ja isot voimahalit menetyksen kokeneille...

Palaillaan ehken taas ensi viikolla asiaan kunhan neuvolasta ja ultrasta selvitään:)

Vierailija
20/91 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäisenä pahoitteluni sinulle Mirulii. Toivottavasti vaikka alkava kevät tuo intoa uuteen yritykseen. :/

ON: Kaamea päänsärky on vaivannu jo useamman päivän. Helpottaa kun ottaa panadolin, mutta en viittis rueta syömään niitä urakalla. Kävin kyllä tänään myös hierojalla. Se teki tällä kertaa aika pahaa, koska niskta/hartiat on niin jumissa - päänsärky siis vain yltyi. No, nyt on jo helpottanut sen panadolin ansiosta... Niin, uskalsin vielä olla mahallaan hierottavana, kun oli kuitenkin tyyny alla. Maha jo pömpöttää, mutta on siinä läskiäkin ympärillä...

Cisse76: Kiitos kommentistasi! Niin, luinkin jonkun toisen kirjoituksesta just eilen illalla, että se testosteroni saattaa aiheuttaa näppylöitä. Päänahkakin mulla rasvoittuu, mutta sit muuten on kuivat hiukset. Outo yhdistelmä. Olisihan se tosi ihanaa saada tytön jälkeen poika, mutta en nyt vielä näihin oireisiin luota. Rakenneultrassa aiotaan kyllä sukupuolta kysyä, niin tehtiin viimekskin, ja paikkansa piti. Ei me kuitenkaan 100% varmana siihen tietoon luotettu.

Minusta tuntuu että tää maaliskuu menee vauhdilla! On niin paljon tekemistä tässä kuussa. Hyvä niin! Sit huhtikuu alkaa jo rv:lla 14+. No, ei pidä tietenkään mennä asioiden edelle... Sitä vaan niin kovasti odottaa, että alkais tuntemaan jo liikkeitä ja masu kasvaisi kunnolla.

:) ihanaa kun saa olla raskaana, näppylöistä huolimatta.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille.

Sunset + masuasukki rv10+6. (jes, huomenna taas uusi viikko!)