Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hui kauhea mikä ilmestys tuossa "olet mitä syöt" -ohjelmassa...

Vierailija
23.05.2008 |

En yleensä kommentoi toisten ulkonäköä, mutta nyt oli pakko!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän muuten on, että mulle tulee älytön nälkä kun katson sitä ohjelmaa. Pakko hakea iso sipsipussi ja dippi, tai suklaata.

Vierailija
2/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, mistä ne löytää noita osallistujia tähän ohjelmaan. Moniko kehtais tunustaa omat karmeat ruokatottumukset kaikelle kansalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka vain roikkuu suusta, kun mättää salaattia suuhun. YÖK!! Läskit ei osaa edes syödä sivistyneesti.

Vierailija
4/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut isompikin.. Laihdutin 40kg, mutta siihen jämähti. :(

Vierailija
5/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä solvaa!!! Jos yks isokokonen ei syö "sivistyneesti",niin ei se tarkota,että kaikki olis samanlaisia.Ettäs tiedät!!

Sitäpaitsi laihatkin osaa syödä siksmaisesti.Olen nähnyt.Ihan ällötti kattoo!!

Vierailija
6/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pariskunta tai oikeastaan se mies ei varmaan kehdannut myöntää kaikkea mitä se oikeasti syö.

esim: yksi keksipaketti oli kaapissa ja hän sanoi että se pysyy avaamattomana siellä, mutta jos käy vieraita niin silloin hän kyllä syö loput keksipaketista. luulen että saattais syödä muutenkin sen.

Juontaja sitten ihmetteli että miten voi olla siinä kunnossa jos ruokapäiväkirja olis kuitenkin ok eli eivät varmaan kehdanneet kaikkea kirjoittaa...

Vierailija
7/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka valittavat syövänsä linnun lailla eikä paino laske. Ohjelman naisellakin oli aineenvaihdunta aivan sekaisin ja meni kuukausi ennen kuin se alkoi edes jollain lailla toimia.

Vierailija
8/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aineenvaihdunnan käynnistymiseen meni melkein se 2kk.

Vierailija
9/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mua vähän säälitti se nainen. Sen kehosta on 50% rasvaa .

Vierailija
10/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuiko se ja millä mielellä oli?

Vierailija
11/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle tuli ihan toiveikas olo sen naisen puolesta. Toivottavasti hän nyt pääsee parempaan kuntoon.

Vierailija
12/22 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavempi ja parempi itsetunto kuin yhdelläkään teistä oksentajista.

Vierailija
13/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan oloinen nainen, toivotan todella hänelle onnistumista :) hienoahan se on että tekee asialle jotain. laihoja vaan ärsyttää kun eivät voi tuntea ylemmyyttä kun läski tekee itselleen jotain.

Vierailija
14/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tuo ohjelma pelasti! Ei olisi sydän ja elimistö ylipäänsä kauaa enää jaksanut noilla ruokatottumuksilla.

Vierailija
15/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähti mukaan ohjelmaan. Symppiksen tuntuinen rokkimimmi.

Vierailija
16/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan oloinen nainen, toivotan todella hänelle onnistumista :) hienoahan se on että tekee asialle jotain. laihoja vaan ärsyttää kun eivät voi tuntea ylemmyyttä kun läski tekee itselleen jotain.

Vierailija
17/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi olenkin hoikka.

Sinä taidat olla pullukanpuoleinen.

Mikähän muuten on, että mulle tulee älytön nälkä kun katson sitä ohjelmaa. Pakko hakea iso sipsipussi ja dippi, tai suklaata.

Vierailija
18/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miten oli saanut hankittua isohkon asunnon hesan keskustasta, kävi joka päivä syömässä ravintolassa, istui ravintolassa iltaakin ja suunnitteli vielä etelä-amerikan matkaa. Ihan kuin ei olisi rahahuolia ollenkaan. Ja työ oli asiakaspalvelija, ei siis mikään isosti palkattu.

Vierailija
19/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miten oli saanut hankittua isohkon asunnon hesan keskustasta, kävi joka päivä syömässä ravintolassa, istui ravintolassa iltaakin ja suunnitteli vielä etelä-amerikan matkaa. Ihan kuin ei olisi rahahuolia ollenkaan. Ja työ oli asiakaspalvelija, ei siis mikään isosti palkattu.

Vierailija
20/22 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman ohjelman katsonut netistä mtv3:n sivuilta.