Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^^^^ MARRASMURUJEN VK 11 ^^^^^

10.03.2008 |

Huomenta!

Aloitan omavaltaisesti uuden viikkopinon, vaikka jokunen tän viikon puolella tullut viesti olikin vielä kymppiviikon pinossa. Muuten kasvaa tuo pino megalomaaniseksi, mikä on tietysti tosi hyvä asia, että meitä on paljon ja keskustelu aktiivista!!

Tervetuloa minultakin kaikille uusille, joku oli meidän kulmiltakin *vilkuttaa AIHALLE*

Oma viikonloppu meni nettipimennossa, ja pitihän nää uutiset paljastaa äidille ja siskolle, kuten uumoilinkin. Lisäksi kuulin ihania vauvauutisia myös hyvältä ystävältäni, odotellaan nyt sitten kimpassa, jee...

Tässä pikaisesti aamun alkuun, nyt töihin... jatkan päivemmällä.

Komentoora ja Lahja 6+0

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti tänne jo kurkkaan. Tänä aamuna Apteekin oma näytti haaleaa plussaa, mutta tänään on menossa vasta kp 33/35. Toivottavasti voisin jäädä tänne marraskuuhun saakka, kun lokakuisissa odottajissa ehdin olla ennen keskenmenoa jopa pari päivää... Oon kyllä ihan mielettömän onnellinen, että km:sta (rv 4+5)huolimatta plussasin heti seuraavassa kierrossa! Sitä edellinen plussa ja km (rv 9+4) kun olivat jo yli vuosi sitten. Jos tää nyt onnistuisi!

Essi78 (rv 3+5)

Vierailija
62/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisonnittelut plussasta sulle! Muistan sut kuumeilupinoista. Toivottavasti saadaan molemmat viimein nauttia odotuksesta täydet 9 kk! Itsellä vielä erittäin epävarmat ajat meneillään...

Essi78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä äiti 26v jolla LA marraskuun alussa,selvinnee tarkemmin tokassa ultrassa koska viikko taaksepäin näkyi vain ruskuaipussi.

onko täällä äitejä päijäthämeen alueelta? itse olen orimattilasta ja neljäs lapsi tulossa :)

jos löytyy äitejä tältä suunnalta tässä s.posti kiakim@suomi24.fi jonne voi myös viestiä laitella :)

Vierailija
64/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis minäkin siis voisin liittyä joukkoonne, tänä aamuna plussa tärähti testiin, tosin vielä kovin hentoinen kun kp 28/28-30, mutta toivon vahvistumista. Ensi viikon lopulla ajattelin testata vielä uudestaan...Palailen siis tuonnempana, mutta ahkerasti ainakin luen kuulumisianne!

Vierailija
65/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiakim1:

jos löytyy äitejä tältä suunnalta tässä s.posti kiakim@suomi24.fi jonne voi myös viestiä laitella :)

Meidän pojan ja tulevan marrasmurun mummola ja serkkula ovat Orimattilassa, että silloin tällöin siellä viikonloppuja vietetään. Oon liittynyt tuonne msn-ryhmään, että kirjoitellaan lisää siellä/täällä ja mistäs sitä tietää vaikka vielä murut masussa tai vaunuissa treffattaiskin :-)

Bea76 rv 6+5 ja poika 04/06

Vierailija
66/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä, nyt näyttää taas asteen verran todemmalta, että meille on tulossa vauva: Ultrassa näkyi 8.5mm pituinen yksilö, jonka sydän jumputti. Vastasi viikkoja (itse asiassa muutamaa päivää enemmänkin; 28 päivän kierron mukaisia viikkoja vastasi, vaikka ovulaatio oli vasta kp 19 ja oletin kierron olleen noin 33 päiväinen). Huh, ainakin tuulimunapelot voi nyt jättää mielestä! Tietty jos on jokin vaikea kehityshäiriö, voi vielä tulla tyssäys matkaan... mutta optimistinen olen nyt! Viikon takaisin kipuja gyne kommentoi, että saattoivat olla munarakkulasta johtuvia... jotain että se rakkula on siellä tyhjillään kieppumassa jonkin aikaa ja saattaa aiheuttaa kipua.

t. Bea76 rv 6+5 (ovulaation mukaan) /7+2 (ultran mukaan)

P.S. Onnea uusille plussanneille ja tarrasukkia matkaan.

Vierailija
67/71 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tata ei kukaan varmaan uskokkaan niin minulla alkaa aina oksennuttaminen noin 2 paivaa " hedelmoittymisen" jalkeen ( 4 raskautta takana ja aina sama homma, tama siis 5 raskaus ). Eli maanantaina sekstailtiin ja keskiviikkona alkaa etoon..... Kuukautisten oletettuun alkuun taitaa olla viela ainakin 7 paivaa ja testi naytti plussaa...... kuinkahan paljon saan talla kertaa oksentaa??? *huoh*

Mut joo, kaikille plussanneille ONNEA.

Vierailija
68/71 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikainen uusinta.

Nyt en jaksa kaikkien uusien plussanneiden nimiä alkaa erittelemään.

Eli onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa mukaan.

Paljon on täällä hiljentynyt kirjoittelu, meillä kun on tuo suljettu yhteisö johon on paljon porukkaa liittynyt mukaan. Sinne siis tervetuloa kaikille! Itsekkin siellä kirjoittelen enemmän. Välillä tännekkin pitää kuulumisia antaa toki:)

Beakin nähny pikkuisen sydämen jyskyttävän, aina se vaan on yhtä järisyttävä kokemus. Ihanaa saada tietää kaiken olevan kunnossa.

).( Vointi jatkuu samanmoisena, väsyttää, paleltaa ja iltapäivisin on huono-olo. Rinnat alkaa kipetymään pikkuhiljaa.

Eilen kaupassa ensimmäinen suullinen oksennustakin tuli yllättäin:( Vaan onneks ei sen enempää ja huono-olokin meni ohi.

Mun ei yleensä oo tarvinu oksentaa raskauksien aikana, tytöiltä oli vaan ankaraa pahoinvointia ja sekin alkoi vasta näillä viikoilla.

Pojalta oksensin kerran oikein kunnolla, kerran sellanen pikkuinen yökkäys. Muuten siinäkin raskaudessa oli sellasta tajutonta pahoinvointia ilman oksennusta.

Nyt on etonut jo pari viikkoa enemmän ja välillä vähemmän. Ja eilinen..toivottavasti ei antanut esimakua tulevista viikoista.

Nyt lapsille aamupalaa antamaan.

Ipan@ rv 7+0

Vierailija
69/71 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=551A8B] [b]Bea[/b] ei hätää, päivittele vaan esittäytymislistoja. Huomasin viimepinossa, että joku niitä kaipaili ja ryhdyin heti tuumasta toimeen (<-- on ihan mun vika *hih*) Eli en yhtään tarkistannut kakkos-kolmossivulta että olisko kenties jo semmonen ollut..

MNS:ään heitin ilmoittautumishakemuksen myös. Ihan kiva jossain muualla jutskata, olen parhaillaan viime vuoden tammikuisten ryhmässä, yahoossa. Täällä meno meni niin hirveäksi kun oltiin jutskattu täällä melki vuoden (odotus-->vauva) ja ulkopuoliset alko ruotia asioita, varsinkin tuolla yleisellä puolella. Eli oltaa tosi varovaisia mitä täällä puhutte... Ihan tikusta ja toisten tsempityksestä saivat vaikka mitä kicksejä siellä *huokaus*

Jaa niin MNS:ssä en ookkaa missään ryhmässä aikasemmin ollut, joten varmaan pientä helppiä saa jos tarttee..?? Täytyy nyt noloona sekin heti sanoa, että en oo varma minkä tunnuksen tein sinne kun se ei huolinut tätä samaa mikä täällä on...jotain lisää siihen keksin enkä laittanut sitten ylös minkä hyväksy...noooh...

Raskautettuja ollaan edelleen, tein uuden testin eilen kun ei oo siis mitään oireita. Siis perinteisiä oireita. Ei tosin ollut tosta ekastakaan äklötystä. Nyt on vaan kauhee vilu koko ajan, se on ihan uutta! Sekä tää maha...ihan kuin olis jalkapallon nielassu.. pidä nyt sitten salassa kun ei housut mee kii >:]

Mut nyt tekeen ruokaa, palaamisiin

[/color]

Mary

Vierailija
70/71 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa marrasmuruihin:)Olihan niitä aika reippaan puoleisesti:D

Bea oli nähny sydämen, onneksi olkoon kovasti!!

En ehtiny ihan kaikkea lukea mutta luen kunhan ehin..

Tänne ei mitään ihmeellistä,olo vähän helpottanu,nyt ei ainakan ole niin huono olo eikä väsytä ihan mahoton:)Esikko oli papan tykönä yötä pe joten äiti sai vähän nukkua niin saattaa johtua siitä tämä pirteys:D

Se olis pääsiäinen sitte seuraavaksi, lähdetään pohojoseen lomaileen niin mua ei täällä näy vasta ku ens vk,ihana päästä pois täältä hetkeksi, sinne rauhaan:)

Simppu rv 6+5

Vierailija
71/71 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips kaikkille. eli marraskuun 5 (8) pvä ois laskettu aika, viikkoja kasassa 7 6+1 tai 6+4 kierron tai laskureittenmukaan. eka neuvola ois 7.4 samana päivä tasan 3v sitten oli esikoisesta eka neuvola. jos LA on 5.11 päivä on sama joilloin poitsu täyttää 3v. mulla ei enää mene normi farkut kiinni, vatta on 2kova2 ja pyöreä? nyt jo... kaikki mammavaatteet olen hukannu, nyt pitäs uus varasto alkaa hommamaan, onneski on hyviäkaavoja ja ompeliankoulutus voi tekasta parit housut itte. onko muita lapinläänin aluelta?