Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon leluja ostatte vuosittain lapselle?

Vierailija
09.03.2008 |

Kiinnostaisi tietää miten paljon ja suunnilleen minkä summan arvosta ostatte itse leluja per lapsi? Meillä vauvalle on ekan vuoden aikana ostettu leluja noin 250 eurolla, mikä mielestäni hyvin kohtuu määrä. Miehen mielestä lelujen ostoa täytyy rajoittaa rajusti, omasta mielestäni leluihin voisi satsata tulevaisuudessa enemmänkin. Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatulelut maksavat: junaradat. duplot ja legot yms. ja olemme halunneet ostaa juuri laatuleluja, ei krääsää. Kyllähän sitä selviäisi varmasti halvemmallakin jos pitäisi. Me aikuiset leikimme paljon lapsemme kanssa, joten on kiva että on sellaisia leluja, mistä me aikuisetkin pidämme:-)

Vierailija
2/4 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut ehkä viidelläkympillä ekan vuoden aikana, ja summassa on mukana brion taaperokärry. Meillä on sitten perittyjä ja lahjaksi saatuja leluja hieman, ja ihan tietoinen päätös, ettei rohmuta leluja. Inhoan sydämeni pohjasta roinaa ja krääsää, rahasta tämä ei ole kiinni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä leluja. On niitä jo muutamassa vuodessa kertynyt niin paljon, että kohta tarvitaan isompi asunto. Yritän rajoittaa ostamista jatkossa, mutta aina löydän jotain kivaa.

Vierailija
4/4 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme sai myös läheisiltä paljon leluja. Toisena vuotenakaan ei osteltu paljoa.

Nyt tyttö on 5v ja ostamme jouluna n.3kpl, synttärinä yhden ja joskus kun on jotain kivaa spesiaalia, niin saatetaan ostaa jotain kivaa. Esimerkkinä että ollaan korkeasaaressa, ostetaan joku pehmo, tai ulkomailla, tai jos jompikumpi vanhemmista työmatkalla niin saa tuliaisen. Joskus ostetaan lelu kun tyttö on ollut superkiltti pitkään. Saatan keksiä kauppakeskuksessa että " hei sä olet muuten ollut tosi kiltti jo pitkän aikaa ootko itse huomannut ja siivosit huoneesikin tosi hienosti!" ja saakin sitten yllärilelun.

Eli emme mitään törsäile leluihin. Maltilla ostetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi