Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monenkaan mieli muuttunut, kun on raskausaikana ollut _ihan varma_,

Vierailija
02.03.2008 |

että lapsiluku on täynnä ;)?

Meille kolmas tulossa ja olen kaikille utelijoille sanonut, etten ole tämän jälkeen enää ikinä raskaana, jos kaikki saadaan " kunnialla" loppuun vietyä.

Inhoan raskaana olemista syvästi, lähinnä mielialojen takia. Hormonit pistävät meikäläisen pöntön aivan sekaisin.

Lisäksi kolmessa lapsessakin on varmasti käsien täydeltä tekemistä.

Olen vain alkanut miettimään, kun useampi neljän ja viiden lapsen äiti on sanonut, että " noin minäkin ajattelin, kun kolmatta odotin, mutta.." , mahtaako täälläkin aika kullata muistot ja vauvakuume taas joskus nostaa (rumaa ;D) päätään, kun kuopuksen saa isommaksi :)? Lapsesta saakka olen haaveillut isosta perheestä..

Nyt todellakin kyllä tuntuu siltä, että EI IKINÄ ENÄÄ!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvähän se on vauva mahassa suunnitella lapsilukua, kunnes totuus paiskautuu vasten kasvoja :) Itselläni lapsilukutoive pienenee aina vauva-aikana univelan takia. en jaksa valvoo!

Vierailija
2/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyvähän se on vauva mahassa suunnitella lapsilukua, kunnes totuus paiskautuu vasten kasvoja :) Itselläni lapsilukutoive pienenee aina vauva-aikana univelan takia. en jaksa valvoo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia nyt kaksi. Kolmas olisi vielä joskus haaveissa. Mutta nyt ajattelen että 3 lasta on riittävästi minulle. Samaa olen pohtinut nostaako mieletön vauvakuume päätään vielä sen kolmannenkin jälkeen kaikista ajatuksista huolimatta :)